Ağustos 2017
Draken'i ölmekten kurtarma görevini başarıyla
tamamladıktan sonra Takemichi, ana hedefi olan
Hina'yı hayatta tutmak ve Toman'ın kötü olmasını
engellemek için olan umuduyla geleceğe geri döndü.Şimdi kuzguni saçlı yetişkin, o gece gizemli bir
şekilde randevu aldığı salona doğru yürüyordu. Orada en yakın arkadaşı Akkun'un hayatta ve
sağlıklı olduğunu gördü. Fiziksel görünümü de önceki korkunç geleceğe kıyasla çok farklı görünüyordu. Ortaokuldaki saç stilini hâlâ koruyordu ve boyu da birkaç santim uzamıştı."Akkun!" Takemichi, arkadaşının bir kez daha hayatta olduğunu görünce rahatlayarak ağladı.
"Ne yapıyorsun?" Akkun, salonun penceresinden gözyaşlarına boğulmak üzere olan Takemichi'ye baktı.
İkili, Akkun'un Takemichi'nin saçını kesecek ilk müşterisi olmasını istediğinden bahsetti. Takemichi, bunu yapacağına dair kendisine söz verdiğini söylediğini hatırladı. Daha sonra Takemichi, Naoto'dan bir telefon aldı; polis memuru ona görevinin başarılı olduğunu ve artık Hina'nın hayatta olduğunu söyledi.
Takemichi, Naoto ile buluşmak için acele etmeden önce Akkun'a veda etti. Erik saçlı erkek, geceyi bitirmeden önce salonu temizlemeye devam etti. Tam temizlik malzemelerini toplayacakken salonun kapı zili çaldı ve bu birinin içeri girdiği haberini verdi.
"Ah kusura bakmayın, yakında kapatıyoruz-"
"Ah, gerçekten mi? Bu çok yazık."
Salonda yankılanan kadın sesi Akkun'un kanını dondurdu. İçeri giren iki figüre gözlerinde korkuyla baktı. Uzun boylu, ince yapılı, siyah ve sarı çizgili, yuvarlak gözlüklü ve gri çizgili bir takım elbiseli bir erkek. Yüzünde sıkılmış bir ifade vardı.
Karşısında bir kadın vardı. Uzun H/C saçlı, uçları
daha açık tonlarda, baldırlarına kadar uzanan siyah bir trençkot, altına şeftali rengi bir gömlek ve siyah kravat takmıştı. Tayt ve siyah topuklu botlarla siyah
denim şort giymişti."Hanma-san, L/N-san..." diye mırıldandı Akkun.
"Hadi biraz sohbet edelim, Sendo-kun." Gülümsedi ama bunun gerçek olmadığı tahmin edilebilirdi.
Hanma, kanepelerden birine yerleşip bacak bacak üstüne atan Y/N'ye katılmadan önce salonun
kapısını kilitledi ve ışıkları en aza indirdi. Akkun,
Tokyo Manji Gang'ın en üst düzey yöneticilerinden
ikisinin huzurundayken, elleri arkasında kenetlenmiş ve şakaklarından soğuk terler akarak ikilinin önünde duruyordu."Senin yapman gereken küçük bir iş var. Nedenini açıklamamın bir anlamı yok, bu yüzden konuyu basit tutacağım."
"Tachibana Hinata ve Hanagaki Takemichi'yi öldür." Emir verdi.
Akkun'un gözleri, eski okul arkadaşının ve onun eski sevgilisinin cinayetin hedefi olmasından bahsedilince irileşti. Erkeğin, Hina'yı neden Toman'ın işine soktukları hakkında hiçbir fikri yoktu ve bu Takemichi'ninki gibi de değildi.
"A-Ama neden? Bunların Toman ve-"
"Emirlerini mi sorguluyorsun?" Akkun kadının yüzündeki ifadeyi görünce hemen ağzını kapattı. Ona attığı delici bakış onu anında öldürebilir gibiydi.
Dudaklarından bir hıçkırık kaçtı ve oturduğu yerden kalktı. Akkun hemen gerildi ve olacaklardan dolayı hayatından korkmaya başladı. Hanma'ya baktı ve beklendiği gibi erkeğin hâlâ aynı ifadesiz yüzü vardı ama kendisine olan bakışı biraz sertleşmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fᴀᴄ̧ᴀᴅᴇ (Tokyo Revengers)
FanfictionY/N L/N Mizo Ortaokulunda üçüncü sınıf öğrencisidir. Aynı zamanda saygın bir öğrenci konseyi başkanıdır. Mükemmel notları, güzelliği ve yetenekleriyle her şeye sahiptir. Okuldaki herkes onu idolleştiriyordur. Peki okul dışında ne yapıyor? Bir çeteni...