1 bölüm

924 47 8
                                    

29 bölümden itibaren...

Serhan gittikten sonra Neslihan Güven'e döndü. Güven kafasını salmış yere bakıyordu.

Neslihan: Kahve ister misin?

Güven: Hm? Yani senin için geç olmadıysa...

Neslihan: Yok ben yaparım şimdi

Dedi Neslihan koltuktan kalkarak.

Güven: Ben de yardım edeyim

Kadının arkasından mutfağa girdi Güven ve duvara yaslandı.

Neslihan: Ne güzel yardım ediyorsun

Gülümseyerek sordu kadın ve kahve yapmaya devam etti. Güven de gülümseyip Neslihana yaklaştı.

Güven: Seni izlemek daha iyi

Neslihan: Oo durun Güven hocam bu ne hız?

Güven: Haklısın. Şimdi ne olacak Neslihan?

Neslihan: Bilmem...

Cevapladı Neslihan ve kahveyi masaya bırakarak sandalyeye oturdu. Güven hemen diğer sandalyeyi alıp önüne geçti sevdiği kadının.

Neslihan: Özge şimdi kendini kötü hissediyordur. Gidip bi destek mi olsan?

Güven: Destek mi? Yalan söyledi bana Neslihan. Şebnem gelip bana gerçekleri anlatmasa ben ne zamana kadar çocuğum olacağını düşünecektim?

Neslihan: Tamam da o da bir kadın Güven ve çocuğunu kaybetti. Kolay mı sence bunları yaşamak?

Güven: Değil, biliyorum... ama haklısın. Ben en iyisi gidip bi sorayım nasıl oldu neden, ne zaman...

Güven masadan kalkınca Neslihan da hemen durdu. Gözünü kadının gözlerinden ayırmadan ona yaklaştı ve kollarının arasına alarak güzel kokusunu içine çekti. Neslihan şaşırsa da hemen karşılık verdi.

Güven: Seni en çok güzel kalbin için seviyorum biliyorsun değil mi? Canını yaksalar da sen kimseyi üzmeyi bile düşünmezsin.

Neslihan: Güven...

Güven: Tamam evliyim çocuklarımız sorumluluğumuz var böyle konuşamayız anladım :)

Neslihan gülerek ayrıldı Güven'in kollarından.

Güven: Ben gideyim artık

Neslihan: Ben de geçireyim seni

İkili kapıya geldiklerinde Neslihan Güven'in arabasını görmedi.

Neslihan: Araban yok mu senin?

Güven: Hayır taksiyle geldim ben. Hemen ararım gönderirler şimdi.

Neslihan: Bu saatte ne taksi ya bir saat beklersin. Bekle men hemen üstümü değiştirip geliyorum.

Güven: Ya gerek yok Neslihan ben bulurum birini

Neslihan: Bulamazsın inat etme işte. Bekle

Diyerek yukarı çıktı kadın. 10 dakika sonra hemen inmişti.

Neslihan: Hadi çıkalım.

Güven kapıyı açarak Neslihanı geçirdi sonra da kendisi çıkıp kapıyı kapattı.

Neslihan: Sen kullan arabayı. Yeni evinizin adresini bilmiyorum da

Güven Neslihan'ın ne ima ettiğini anladı ama cevap vermeden hemen arabaya bindi.

Güven: Evimizi almışsın.

Neslihan: Evet

Soğuk cevaplayarak Güvene baktı kadın. Güven Neslihanın sinirlendiğini anladı o yüzden daha fazla üstüne gitmemeye karar verdi. Ama Neslihan'ın susmaya niyeti yoktu.

Bir GüvNes hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin