Neslihan: Baba? (evet Eşref yaşıyor skjsdgs)
Eşref: Ne oluyor burada?
Güven: Eşref bey-
Eşref: (gözlerini kaçırarak) Tamam inin aşağı acil konuşmamız lazım
Neslihan: Tamam baba
Eşref kapıyı kapattıktan sonra Güven gülerek utançlıktan başını aşağı eğen Neslihan'a baktı.
Neslihan: Bu yaşımda uğraştığım şeylere bak ya. Bir tarafta babam bir tarafta çocuklarım... ben sevdiğim adamla mutlu olamayacak mıyım?
Güven kadına sarıldığında hemen karşılık almıştı.
Güven: Sakin ol hayatım baban bir şey demez bu saatten sonra. Zaten engel olmak isteseydi beni çoktan camdan dışarı atardı.
Neslihan gülerek kafasını adamın göğsünden kaldırdı.
Neslihan: Kim engel olursa olsun, kim ne derse desin... benim artık seni bırakmak gibi bir niyetim yok.
Güven: O zaman inelim de bakalım ne istiyormuş Eşref Ali bey
İkili aşağı indiğinde Eşref ellerini cebine koymuş camdan dışarıya bakıyordu. Ayak seslerini duyunca hemen döndü.
Eşref: Doğru mu?
Neslihan: Ne, baba?
Eşref: Feride hanımın anlattıkları
Neslihan Eşref'in yanında duran kadına baktığında kadın gözleriyle üzgünüm diye cevap vermişti. Tekrar bakışlarını babasına çevirdiğinde derin nefes aldı Neslihan.
Eşref: Sen Serhan denen o herifle evlendin mi Neslihan? Nasıl yaparsın bunu?!
Neslihan gülerek elini alnına götürdü. Zaten gergin olan kadının daha çok sinirlendiği belli oluyordu.
Neslihan: Bunun için sana teşekkür etmeliyim aslında. 20 yıl önce nasıl hayatıma soktuysan adamı hala kurtulamıyorum!
Eşref: Neslihan
Neslihan: Ne Neslihan?! Ne! Bu yaşadığım kabusların hepsi, hepsi senin yüzünden baba!
Güven Neslihan'a yaklaşarak sakinleştirmeye çalışıyordu sevgilisini ama kadın git gide daha da sinirleniyordu.
Neslihan: Sakin olamam Güven! Bana nasıl yaparsın diyo ya birde...
Güven: Tamam canım otur sen - dedi kadını koltuğa oturtarak. Sonra geçti Eşref Ali'nin önüne.
Güven: Eşref bey, bakın. Alaz ve Asi'nin nerede olduğunu bilmiyorduk. Zafer Demirhan'ın da uyanıp uyanmayacağı belli değildi. Bende... çocukların nerede olduğunu söylemesi için ilaçla uyandırdım adamı. Çok tehlikeli olduğunu biliyordum ama (arkasındaki kadına bakarak) Neslihan için yaptım bunu.
Eşref: Öldü mü? - sesinde öfkeyle sordu adam.
Güven kafasını evet anlamında sallayınca gözlerini kapattı adam ve arkasındaki kanepeye geçti.
Eşref: Devam et
Güven: Özge... benim eski karım. Neslihan'a Serhanla evlenmezsen benim Zafer'i öldürdüğüm görüntüleri polise vereceğim demiş. Neslihan da-
Eşref: Bana söylemek yerine gidip o... neyse sen devam et
Güven: Aslında oyundu hepsi, yani Özgenin ikna olması için sahne nikah memuru ayarladı Neslihan. Tabi Serhan da fırsatı kaçırmaz... Gerçek nikah memurunu davet edince (aklına geldikçe artık Güven de sinirlenmeye başlıyordu) gerçekten evlendiler...