Bölüm 7-Ne diyon lan minibüsçü parçası?!

33 6 16
                                    

Seungmin o gün chan'la doğru düzgün konuşamamıştı,çünkü sınavlar gelmişti ve her şey iyice zorlaşmıştı sınıftakiler onların sevgili olduklarını bildikleri için cevapları tarih hocası hyunjin'e felix'in kini de Chan'a okutuyorlardı.

Hyunjin ve Felix de Chan ve seungmin sayesinde tanışmış sevgili olmuşları ekstra puan almasınlar diye. Tek sap 2 kişi vardı Minho ve jisung'du Minho pek şikayetçi değildi,, genel olarak hep evde takılırdı. Okuldan geldikten sonra yeni tarifler denerdi, yani uğraşacak bişeyi var, jisung'un tek yaptığı bütün gün wattpad'den yeni bölümler yazıp takipçileriyle flört ediyordu.

Seungmin Minho'nun yanına gitti ve konuşmaya başladı

Seungmin:Minho Chan hyung yani kocam bana platonikmiş!

Minho:Tamam ben yapıcam aranızı

Seungmin:Ne diyon lan minibüsçü parçası?!

Minho:Kanka boşver minibüsü babam bana genesis'i (Hyundai-genesis) verdi lan

Seungmin:ooo hayırlı ola kardiş buarada chan'la sevgiliyiz biz

Minho:Lan siz flört değilmiydiniz?! Off ya neyse planlar düğüne kaldı hıh

Seungmin:Şerefsiz

All the married ladys   -öğretmenlerin grubu-

(Beomgyu:Beom-sshi, Yeonjun-Yemok, Changbin-Kas yığını, Jeongin-Matçı şero, Hyunjin-Şarapçı🍷, Ryunjin-Dinji, Yeji-Dinjinin sewi, Rose-Aha dismayşit, Jisoo-Jisoo unnie'mmm, Jennie-Bu almancı müttefik, Lisa-Bizim direkçi, Chan-diğerlerinde kahıtlı olarak- Dedoş)

Beom-sshi grubun adını "All the stupid ladys" "All the married ladys" olarak değiştirdi

Bizim direkçi:
Benim düğün için aldıpım ruju hangi şero çaldı?

Şarapçı🍷:
Ben almadım(opsiyonel)

Dinji:
"Şero" "şerefsiz" kelimesinin kısaltmasıdır, "Şerefsiz" onursuz anlamına gelmektedir fakat herkesin onuru vardır.

Yemok:
Korece hocası ve yürüyen yazım kuralları olarak, bu yazımı gerçekten çok beğendim Ryunjin Hanım.

Aha dismayşit:
Ben aldım yerdeydi yarın veririm

Bizim direkçi:
He tamam aşkm

Bu Almancı müttefik:
Almanca sınavından tek geçen sınıf 11-C, en yüksek alan seungmin, Felix ve Minho (100) Jisung'da en düşük alan (12) acaba jisung'a tekrar sınav yapsam mı?

Dedoş:
Jisung'u bu aralar iyi görmüyorum, saçı başı dağınık,kıyafeti hep bol (arada dar giyermiş), göz altları mosmor bişey mi oldu acaba? Edebiyattandan düşük almış abi, 0 almış adını yazdı diziye 10 puan verdim ama bu gidişle sınıfta kalacak. Bişey yapmamız lazım ailesini falan arayalım mı ne yapalım?

Yemok:
Korece'den 28 almış

Matçı şero:
Matematik 5

Kas yığını:
Bedende derse katılmıyor 🤧

Şarapçı🍷:
Felix'e sordum, Bay Han kalp krizi geçirmiş vefat etmiş. Jisung'da babasına bağlıymış çünkü annesi onu terk etmiş. 1-2 ay sonra düzelir diyor

Dedoş:
Çok kötü ya bide üstüne gidiyoruz, bence 2.sınavlarla beraber 1.Sınavlarınıda yapalım. En azından tıparlanmış olur.

Yemok:
Dedeciğim haklısın

Dinjinin sewi:
Evet öyle yapalım çok üstüne gitmeyelim, hem belki minho'ya söyleriz o çalıştırır daha iyi olur, çocuk 90 altı almıyor.

Şarapçı🍷:
Eskiden 88 aldı diye babası aç bırakmış ve dövdüğü için sırtında derin yara izleri varmış bu yüzden hiç sırt üstü yatmazmış (Sevgilimden bilgi 🌟)

Dedoş:
Daha fazla kaldıtamayacağım iyi geceler

Beom-sshi:
İyi geceler 🌟🌟

Devam edicek

SINAVLAR BİTTİ WUHUUU

My teacher is my loverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin