Bölüm 8- Sayhohum beynn!

23 6 14
                                    


Chan'dan

Sabah kollarındaki küçük şeyin kıpırdaması ile uyandım, dün gece film izlerken seungmin uyuyakalmıştı. Saate baktığımda öğlen 2 olduğunu görünce yavaş yavaş uyandıtdım kollarımdaki bebeği

Chan:Seungmin~ kalk hadi bebeğimmm

Seungmin:Ihıh!

Chan seungmin uyanmayınca yataktan kalkıp seungmin'i kucağına aldı, lavaboya gidip elini ıslatarak seungmin yüzünü yıkadı. Seungmin yüzündeki ıslaklık yüzünden uyanmaya başladı.

Seungmin:hımmm, günaydın Channiee

Chan:gülerek günaydın sana da. Aldın mı uykunu?

Seungmin:hıhım

Chan:hadi kahvaltı yapıyoruz sonra akşam 7.00'de hyunjin'in evinde buluşacağız

Seungmin:Niye?

Chan:Bugün Hyunjin'in doğum günü dedim ya bebeğim.

Seungmin:Ah! Doğru BEN FELİX'LE HEDİYE BAKICAKTIM HAZIRLANMAM LAZIM!

Chan:Bağırma balım, beraber gideriz.

Akşam hyunjin'in evinde

Minho

Buraya geleli çok olmamıştı çoğu kişi sarhoştu çünkü ben yaklaşık 1.5 saatcik geç gelmiştim. Küçük shotlardan içerken yanıma Felix'i arkadaşı jisung geldi, elimdeki shotı alıp kafasına dikti. Shotı bitirince gözlerime baktı, ne var anlamda kafamı sallayınca konuşmaya başladı.

Jisung:Layn! Seungmi! Buğa bağk!

Jisung böyle konuşunca öbür masada duran seungmin chan'dan ayrılıp yanımıza geldi

Seungmin:haa bu benim mino'mmmm! Dimi minoooo!

Minho:Seungmin sen iyi misin? İyi misin balım?

Seungmin:Sayhohum beynn! Dimi Chan'ımm

Jisung:Minooo! Biliyor musun! Ben aslıyda semi seviyoyum! Ama şöylemedim! Şünkü! Şünkü! Utanıyoyum!

Minho:Şuanda pek utanıyor gibi değilsin

Jisung:Şünkü! Yayın hatıylamaym!

Minho:Ben hatırlarsam ne olur?

Jisung:Düsünmemiştiym! Hatıylama mino! Mino, mino, mino. Hatıyla bena hatıylat sona sona kiss ne!

Minho:Herşeyi anladım ama sonda ki İngilizce ne alaka

Jisung:Ayada oluyoy Lix yüzünden!

Felix:Ne diyon yan dedikodcu! Hyu! Döv buğu!

Hyunjin:Niye balım?

Felix:dedikodu yapyo

Hyunjin:Bebeğim sakin, jisung başka bişey dedi.

Minho:Hyung ben bunu ne yapayım? Seni seviyorum diyip duruyor, evini barkını bilmem. Dilber gibi kaldı burda

Hyunjin Minho'ya gülüp ev adresini verdi, Felix'le aynı evde kaldığı için direk Felix'in ev adresini verdi. Bi sıkıntı olursa kendisini araması için tembih etti, felix'i de alıp Chan'ların yanına gitti. Minho jisung'a baktığında kenarda ki kanepede bacaklarını kendini çekmiş şekilde uyuyordu. Minho işin başına düştüğünü anladı, jisung'u kucağına aldığında jisung kollarını minho'nun boynuna, bacaklarını da minho'nun beline sardı. Minho neye uğradığını şaşırdı jisung kendine o kadar sıkı sarılmıştı ki nefes bile alamıyordu.

Minho babasının ona verdiği arabayla ve giydiği kıyafetlerle sanki mafyaymışta jisung'u kaçırıyor gibi duruyordu.

Arabasının camları filmli ve en küçük detayına kadar mat siyahtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arabasının camları filmli ve en küçük detayına kadar mat siyahtı. Jisung'u arka koltuklara yatırınca jisung kıpırdanmaya başladı, bir anda gözleri açıp Minho'ya bakmaya başladı, Minho tam iyi misin diye soracaktı ki demeye kalmadan jisung Minho'nun dudağına yapıştı. Minho hemen geri çekilmişti, jisung'a bağırmak istiyordu ama yapamadı jisung sarhoştu ve ne yaptığını bilmiyordu.

Jisung:Sayhohum beynn! Sayhohum beynn! Sayhohum ulayn!

Minho bi süre sonra jisung'un sanki bilerek yapıyormuş gibi olduğunu düşünmeye başladı, jisung'a döndü ve konuşmaya başladı.

Minho:Sen sarhoş değilsin dimi?

Jisung ilk önce Minho'ya baktı sonra ellerini önünde birleştirip konuşmasına cevap verdi.

Jisung:Anlasaydın sende, ne yapayım ben. 2 aydır bak şakasız 2 aydır beni gör bana tepki ver diye uğraşıyorum amınakoyim. İndir beni ben kendim giderim

Minho:Sen dediklerinde ciddi miydin?

Jisung:Ciddiyim, ciddiyim, ciddiyim, ciddiyim. İndir beni, valla kaçırıyorlar diye bağırırım zaten mafya gibisin amınakoyim

Minho:Babam devlet mafyasıydı, canlar niye filmli sanıyorsun?

Jisung:YARDIM ED-

Minho jisung'un ağzını kapatmıştı eğer jisung bağırırsa başı derde girerdi, jisung'un evini boşverip evine sürmeye başladı ama seungmin ile kaldığı değil babasının ona bıraktığı yaklaşık 10 evden birine gitmeye başladı.

Devam edecek

kuduruk biri olduğum için, her bölüm kaos yazıyorum bide kontrol etmeden atıyorum yazım yanlışı varsa sorry canım

My teacher is my loverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin