16

11 0 0
                                    

Mercan koşar adımlarla tuvalete gidip
Göz yaşlarını bastırmaya çalışırken Kerem de arkasından tuvalete girdi.

"Ne var? Neden geldik buraya?" Mercan'ın sinirli bir şekilde konuşmasına karşılık Kerem'den bir cevap gelmemişti.

"Bir şey demeyeceksen geri içeri gireceğim." Kerem, Mercan'ın tehditine karşılık tam gözlerine doğru bakmış ve birkaç adımda tam karşısına geçmişti.

"Kıskanıyorum seni." Kerem cesaretini kazanıp konuşmaya başladığında Mercan sessizce onu dinliyordu.

Kerem'in eli Mercan'ın yanağını bulmuş ve orayı nazikçe okşamıştı. "Bu durum beni o kadar rahatsız ediyor ki. Ne Seyfi ne de bir başkası ile olmanı istemiyorum."

Mercan hâlâ olayın şokunu atlatamazken Kerem itiraflarına devam ediyordu. "İçimde biriktirdiğim duygular o kadar yoğun ki bunları konuşarak anlatabileceğimden bile şüpheliyim. Mercan, ben senden deli gibi hoşlanıyorum."

Kerem ümitle gelecek hareketi beklerken eli ittirilmiş  ve yumuşak yanaklardan uzaklaştırılmıştı.

"Kerem sen ne dediğinin farkında mısın?" Mercan'ın soğuk ve ciddi konuşması Kerem'i ürpertse de geri adım atmadı.

"Sevgime inanman için ne yapmam gerekiyor?"

Kerem'in konuşmasından sonra çekik oğlan bir süre duraksadı ve bakışlarını yere doğru indirdi.

"Kerem, ben ne diyeceğimi bilmiyorum." Kerem içten bir gülümseme sunup elini Mercan'ın kahkülüne götürüp yavaşca yüzünden çekmişti.

"Sorun değil. İtirafta bulunurken karşılık görmeyeceğimin farkındaydım."

Kerem cümlesini bitirir bitirmez Mercan ile arasına mesafe koymuş ve geriye adımlamıştı.

"Ben önden gidiyorum sakinleşince gelirsin." Ardından karşılığında gelecek cümleyi beklemeden de çıkmıştı tuvaletten.

Mercan ise sırtını soğuk fayansa  dayayıp elini dakikalar önce sevdiği oğlanın okşadığı yere koydu.

Hayal falan görmüyordu. Kerem az önce gerçekten onu kıskandığını ve sevdiğini söylemişti. Gerçek olamayacak kadar harika hissediyordu.

Şimdi ona ne demeliydi az önce itiraf edebilirdi ama şaşkınlığı yüzünden ne diyeceğini bilememiş ve aralarında saçma bir konuşma geçmesini sağlamıştı.

Ya şimdi ne olacaktı. Eskisi gibi arkadaş rolü yapamazdı. Hoş zaten bunu yapmak da istemiyordu.

Mercan düşüncelerinden uzaklaşmaya çalışıp doğruldu. Tuvalete geleli uzun zaman olmuştu ve artık arkadaşlarının yanına dönmeliydi.

Derin bir nefes alıp son bir kez aynaya bakıp üzerini ve saçlarını düzeltti. Toparlandığını düşündükten sonra derin bir nefes almış ve tuvaletten çıkıp oturdukları masaya ilerlemişti.




Hayalet okur olmayın.😔 Oy ve yorumlarınızı bekliyorum💕

Dilfiruz (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin