life is sucks

29 1 0
                                    

okuldan eve donuyordum arkadaşlarımla (!) daha dogrusu arkalarından kulakligimla birlikte sessizce yürüyor arada konusmalarina katiliyordum. Ne komik degil mi grupça bir sekilde yürüyoruz ama ben onların arkasından düşüncelerime dalmış ve kimsenin umursamadığı bir sekilde yürüyorum. Haneul bugun okula gelmemisti ve tektim haneul gercekten benim tek gercek arkadasimdi..

otobuse bindik gozlerim oturabilecegim bir yer var mi diye arimis fakat bulamamisti bu fıtık ve skolyoz isimi iyice zorlastiriyordu. Neyse ki birkac durak sonra birileri inince ben de oturdum telefonumla ilgilenmeye basladim bir sure sonra iniceğim durak geldiginde yavasca kalktim boylelikle otobüsteki dayilarin full odakta ben olmus oldum sinir bozucu durum ama yapabilecek bir sey yok... en azindan benim.

sonunda eve geldigimde Bo A karsiladi beni, benim zarif yakisikli kedim onu kucagima alip sevdim mamasınin bittiğini görünce mama koyup suyunu tazeledim isim bittikten sonra kendi kıyafetlerimi cikartip üstüme rahat birkaç parca giydim. Gorusune gore annem evde yoktu bu sessizliğin sebebide budur zaten daha fazla oyalanmayıp kendime noodle yapmaya başladım o arada da telefonumla ilgileniyordum.

okulda yakin bir arkadasim vardi onca yasadigim seye ve her defasinda ayni sonuclanmasina ragmen yinede ona baglanmistim mallik ettmistim. Onunla olan arkadasligimi cok seviyorum ama bir gun illaki biticek ve normal olarak bu durum uzuyor kiskancligimi ve ofkemi kontrol edemiyorum birgun onu darlarim ya da ona patlarim diye korkuyorum.

Ben bunlari dusunurken annem gelmisti eve markete gitmis olmali ki elinde yine 80 tane poset vardi benim okulda olabilecegimi dusundugunden herhalde beni cagirmadi, sasirtici.

"Hemen gel bunlari boşalt hye min"
"tamam"

Elindeki butun torbalari bosaltmaya baslamistim annem o ara ne mi yapiyordu fisleri kontrol ediyordu baya onemli ya.

Butun malzemeleri bosaltmayi ve yerlestirmeyi bitirdikten sonra odama gidicektim ki annem yine konusmaya basladi.

"Nereye hye min isler bitti dedim mi sana"
"bitmemis miydi"
"hayir git eve supurge tut"

/);!:$/&,8/&,$/&,$/&,@/ hay anasinin gozu amk nefret ediyorum evi supurmeyi cildiricam simdi.

Annemin verdigi 35 tane gorevden sonra sonunda odama gidiyordum saatte epey bi gec olmustu odama gittim ve telefonda gezinmeye basladim Taehyung hoca post atmis onu begendim ve fotograflara baktim gercekten su adamla evlenicek o sansli kisi olsaydim ama aramizda 15 yas var bu cok fazla ben kabulum zaten ezelden beri ama o kabul olmaz aish ne dusunuyorum adam senin ismini bile bilmiyordur.

Daha fazla telefonla oyalanmadan uyudum.




HELLOOO ben yeni bir kurguyla geldimmmm her sene bir farkli kurgu buna umarim devam ederim (ins) neyse iyi okumalarrrr 💕

Teacher's pet / BangchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin