"Adim Christopher yada isterseniz chan veya chris diyebilirsiniz, 27 yasindayim fizik hocaniz kim taehyung yerine geldim." dedi sakince.
"O zaman yoklamayi alirken tanismista oluruz" dedi yerine otururken.
"hwang yeji"
"burda, valla hocam daha ne yapmak istedigimi bilmiyorum ya" dedi kisaca yeji.
"kisa sure icerisinde bulman gerekiyor ama biliyorsun degil mi?" dedi bay bahng.
"biliyorum hocam bakiyorum neler ilgili ceker diye zaten" dedi yeji.Bay bangda basini kisaca tamam anlaminda sallayip isine geri dondu.
"jang wonyoung"
"burda,asci olmak istiyorum ama basarabilir miyim biliyorum yani yemek yapmak hosuma gidiyor ama yaparken ellerimi kesiyorum ya da yakiyorum" dedi agizini yaya yaya.
"umarim duzeltebilirsin sorunlarini" dedi umursamaz tavirla bay bahng. Hosumada gitmisti sinifin pick me kizina pek bi yuz vermemeyisi."choi san"
"burda, antronor olmak istiyorum" dedi san
"ozellikle ugrasmak istedigin bi alan var mi?" diye sordu bay bahng.
"voleybol hosuna gidiyor oynamasidir kuraadir falan" dedi san sakince
"anladim" diyio kisa kesti bay bahng ve devam etti.biraz daha kisileri saydiktan sonra sira bana gelmisti.
"Kang Hyemin" dedi sinifa goz atarken.
"burda, elektrik elektronik muhendisligi istiyorum" dedim yavasca elimi kaldirip indirirken, beni gordugunde kisa bi surede olsa suzdu adam??? sonrada " guzel meslek" dedi devaminda da "tenefuste bi yanima gel hye min" dedi ve yoklamaya devam etti.
korktum mu evet niye cagirdiki simdi daha napmis olabilirim amk.
temefus bzili calmisti hocada zaten butun sinifla tanismisti.
yavas adimlarla birlikte bay bahngin yanina gittim,
"hocam tenefuste gelin demistiniz bir sey mi oldu?" dedim
"yok bir sey olmadi ama sana bir sey soylicem, elektrik elektronik muhendisligi ile ilgili" dedi bay bahng.
"soyleyin hocam" dedim kisaca
"benim bir arkadasim yonsei universitesinde elektrik elektronik muhendisi profesoru hatta soyle soyliyim aslinda okulun vektoru yani eger yardim gibi bir seye ihtiyacin olursa sana yardim edebilir" dedi bay bahng bana yaklasip insanlarin bizi duymak istememesini istedigini anladim.
"nasil yani yardim mi ediceksiniz bana?" diye sordum sasirarak beklemiyordum boyle bir sey.
"evet, sen dusun konusuruz sonra zaten daha cok vaktin var" dedi ve gitti yanimdan.
benide yine dusuncelerimle bas basa birakti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher's pet / Bangchan
Fanfictionbeni gercekten bu hayatta sevebilecek tek seyin kedim oldugunu sanardim...