Oʙᴀɴᴀɪ ʀᴇɢʀᴇsᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴍɪsɪᴏɴ ᴍᴜʏ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ, ᴛᴀɴᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴀᴅᴏ ᴄᴀʟʟᴏ ʀᴇɴᴅɪᴅᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ, ᴘᴇʀᴏ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴄᴀᴇʀ ᴇɴ ʟᴀ ʙʟᴀɴᴅᴀ ᴄᴀᴍᴀ, ᴅᴇᴄɪᴅɪᴏ ᴍᴇᴛᴇʀsᴇ ᴀ Bᴀɴ̃ᴀʀ...
Oʙᴀɴᴀɪ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴀᴘʀᴏᴠᴇᴄʜᴀɴᴅᴏ ǫᴜᴇ sᴜs ᴘᴀʀᴇᴊᴀs ɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴀʀsᴇ ᴜɴᴀ ᴅᴜᴄʜᴀ, ᴘᴜᴇsᴛᴏ ǫᴜᴇ Sᴀɴᴇᴍɪ ᴇs ᴜɴ ᴘᴇʀᴠᴇʀᴛɪᴅᴏ ʏ ᴇɴᴛʀᴀʀɪᴀ ᴀ ᴠᴇʀʟᴏ ᴇɴ ᴇʟ ʙᴀɴ̃ᴏ.
𝒰𝓃𝒶 𝒽ℴ𝓇𝒶 𝒹ℯ𝓈𝓅𝓊ℯ𝓈...
Oʙᴀɴᴀɪ sᴇ ᴅɪᴏ ᴜɴ ʙᴀɴ̃ᴏ ᴛᴀɴ ʀᴇғʀᴇsᴄᴀɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴇ ǫᴜᴇʀɪᴀ sᴀʟɪʀ, ʏᴀ ʜᴀʙɪᴀ ᴘᴀsᴀᴅᴏ ᴜɴᴀ ʜᴏʀᴀ, ᴀsɪ ǫᴜᴇ ᴘᴀʀᴀ ʏᴀ ɴᴏ ᴍᴏʟᴇsᴛᴀʀ ᴀ ᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ sᴇ ᴅɪsᴘᴜsᴏ ᴀ sᴀʟɪʀ ᴅᴇ ʟᴀ ʙᴀɴ̃ᴇʀᴀ, Oʙᴀɴᴀɪ ᴇs ᴜɴᴀ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ ᴅᴇ ʙᴀᴊᴀ ᴇsᴛᴀᴛᴜʀᴀ, ғʟᴀǫᴜɪᴛᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴘᴀʟᴏ ʏ ᴄᴏɴ ʀᴏsᴛʀᴏ ᴛɪᴇʀɴᴏ ʏ ʟɪɴᴅᴏ, Pᴏʀ ᴇsᴀ ʀᴀᴢᴏɴ ᴀᴠᴇᴄᴇs ʟᴏs ʜᴏᴍʙʀᴇs ʟᴏ ᴄᴏɴғᴜɴᴅɪᴀɴ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ Mᴜᴊᴇʀ- Y Lɪsᴛᴏ- Exᴄʟᴀᴍᴏ Oʙᴀɴᴀɪ ᴇʟ ᴄᴜᴀʟ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴘᴏɴɪᴇɴᴅᴏsᴇ ʟᴏ ᴜʟᴛɪᴍᴏ ǫᴜᴇ ғᴀʟᴛᴀʙᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴘᴏᴅᴇʀ sᴀʟɪʀ ᴅᴇʟ ʙᴀɴ̃ᴏ.
Sᴀʟɪᴏ ᴅᴇʟ ʙᴀɴ̃ᴏ ʏ ᴇsᴄᴜᴄʜᴏ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ ᴅᴇʟ ᴄᴜᴀʀᴛᴏ ᴀʙʀɪʀsᴇ, Oʙᴀɴᴀɪ sᴇ ᴘᴇʀᴄᴀᴛᴏ Rᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ǫᴜᴇ ᴇʀᴀ sᴜs ᴘᴀʀᴇᴊᴀs- Vᴏʏ!- Oʙᴀɴᴀɪ ᴅᴇᴊᴏ ʟᴀs ᴛᴏᴀʟʟᴀs ᴇɴ ᴇʟ ʙᴀɴ̃ᴏ ʏ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ ᴀ sᴜs ᴘᴀʀᴇᴊᴀs, ʟᴇs ᴅɪᴏ ᴜɴ ʙᴇsᴏ ᴇɴ ʟᴀ ʙᴏᴄᴀ ᴀ ᴄᴀᴅᴀ ǫᴜɪᴇɴ ʏ ʟᴇs ᴅɪᴏ ᴜɴ ɢʀᴀɴ 𝗔𝗯𝗿𝗮𝘇𝗼 ǫᴜᴇ ʜɪᴢᴏ ǫᴜᴇ Gɪʏᴜᴜ, Sᴀɴᴇᴍɪ ʏ Oʙᴀɴᴀɪ ᴊᴜɴᴛᴀʀᴀɴ ᴛᴏᴅᴏs sᴜs ᴄᴜᴇʀᴘᴏs, ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ᴜɴᴀ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴀ ʙᴏʟɪᴛᴀ ᴅᴇ Aᴍᴏʀ.
198 ᴘᴀʟᴀʙʀᴀs
𝑼𝒏 𝒑𝒆𝒒𝒖𝒆𝒏̃𝒐 𝒂𝒗𝒊𝒔𝒐, 𝒉𝒂𝒓𝒆 𝒖𝒏𝒂 𝒑𝒂𝒓𝒕𝒆 𝒑𝒐𝒓 𝒅𝒊𝒂, 𝒑𝒐𝒓𝒌 𝒏𝒐 𝒕𝒆𝒏𝒈𝒐 𝒎𝒖𝒄𝒉𝒐 𝒕𝒊𝒆𝒎𝒑𝒐 𝒑𝒂𝒓𝒂 𝒔𝒆𝒈𝒖𝒊𝒓 𝒄𝒓𝒆𝒂𝒏𝒅𝒐 𝒎𝒂𝒔 𝒉𝒊𝒔𝒕𝒐𝒓𝒊𝒂 𝒆𝒏 𝒖𝒏 𝒔𝒐𝒍𝒐 𝒅𝒊𝒂 :u
𝑺𝒊𝒈𝒖𝒊𝒆𝒏𝒕𝒆 𝒑𝒂𝒓𝒕. 𝐵𝑒𝑠𝑜
ESTÁS LEYENDO
🍮~ 30 𝒅𝑖𝑎𝑠 𝑑𝑒 𝑶𝑻𝑷 +18 ~⚱️
Fanfiction𝐸𝑥𝑝𝑙𝑖𝑐𝑎𝑐𝑖𝑜𝑛𝑒𝑠 𝑦 𝐴𝑣𝑖𝑠𝑜𝑠: 🪴•𝐸𝑠𝑡𝑒 𝑙𝑖𝑏𝑟𝑜 𝑑𝑒 𝑊𝑎𝑡𝑝𝑝𝑎𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑒𝑛𝑒: •+18 •𝑆𝑎𝑛𝑒𝑔𝑖𝑦𝑢𝑜𝑏𝑎 •𝑃𝑎𝑙𝑎𝑏𝑟𝑜𝑡𝑎𝑠/ 𝑀𝑎𝑙𝑎𝑠 𝑝𝑎𝑙𝑎𝑏𝑟𝑎𝑠 •𝐵𝑜𝑡𝑡𝑜𝑚 𝑂𝑏𝑎𝑛𝑎𝑖 •𝐴𝑙𝑓𝑎 𝐺𝑖𝑦𝑢𝑢/𝑆𝑎𝑛𝑒𝑚𝑖 🍃...