Sᴀɴᴇᴍɪ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀɴᴅᴏ ᴜɴᴀ ᴅᴇʟɪᴄɪᴏsᴀ ᴄᴇɴᴀ ᴘᴀʀᴀ sᴜs ᴘᴀʀᴇᴊᴀs, ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ᴠᴇɪɴᴛᴇ ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴛᴇʀᴍɪɴᴏ ᴅᴇ ʜᴀᴄᴇʀ ᴜɴᴏs ʜᴏᴛ ᴄᴀᴋᴇs ᴀ ᴇʟ ɢᴜsᴛᴏ ᴅᴇ ᴄᴀᴅᴀ ᴜɴᴏ ᴅᴇ sᴜs ɴᴏᴠɪᴏs.
Lᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ Sᴀɴᴇᴍɪ ɴᴏ sᴀʙᴇ ᴄᴏᴄɪɴᴀʀ ᴍᴜʏ ʙɪᴇɴ, ᴘᴇʀᴏ, ᴇsᴛᴀ ᴠᴇᴢ sᴇ ᴇsғᴏʀᴢᴏ ᴇɴ ʜᴀᴄᴇʀ ᴜɴᴀ ᴄᴇɴᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟʟᴏs, ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ᴅᴇ ᴠᴇʀᴅᴀᴅ ʟᴏs ᴀᴘʀᴇᴄɪᴀ ᴅᴇᴍᴀsɪᴀᴅᴏ.
Gɪʏᴜᴜ ʏ Oʙᴀɴᴀɪ ᴄᴏʀʀᴇɴ ᴀ ʟᴀ ᴄᴏᴄɪɴᴀ ᴀ ᴄᴏᴍᴇʀ sᴜ ᴄᴇɴᴀ, sᴇ sɪᴇɴᴛᴀɴ ᴇɴ ʟᴀs sɪʟʟᴀs ʏ ᴇᴍᴘɪᴇᴢᴀɴ ᴀ ᴄᴏᴍᴇʀ, Sᴀɴᴇᴍɪ ᴘʀᴇɢᴜɴᴛᴏ- Y ʙᴜᴇɴᴏ..¿Lᴇs ɢᴜsᴛᴀ ʟᴀ ᴄᴏᴍɪᴅᴀ?..- Dɪᴊᴏ Sᴀɴᴇᴍɪ ᴀʟɢᴏ ɴᴇʀᴠɪᴏsᴏ ʏ ᴅᴇsᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ʟᴀ ʀᴇsᴘᴜᴇsᴛᴀ ᴅᴇ sᴜs ɴᴏᴠɪᴏs- Esᴛᴀ ᴍᴜʏ ʙᴜᴇɴᴀ Nᴇᴍɪ...Lᴏ ᴅᴇʙᴏ ᴅᴇ ᴀᴅᴍɪᴛɪʀ, ʟᴇ ᴅɪsᴛᴇ ᴇʟ ᴛᴏǫᴜᴇ ᴘᴇʀғᴇᴄᴛᴏ- ᴅɪᴊᴏ Gɪʏᴜᴜ ᴄᴏɴ sᴜ ᴛᴏɴᴏ ᴄᴀʟɪᴅᴏ ʏ ᴀʟɢᴏ ғʀɪᴏ ᴅᴇ sɪᴇᴍᴘʀᴇ- Sɪ, ᴇsᴛᴏʏ ᴅᴇ ᴀᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴄᴀʀɪɴ̃ᴏ..- Dɪᴊᴏ Oʙᴀɴᴀɪ ᴀɴ̃ᴀᴅɪᴇɴᴅᴏ ᴄᴏɴ ʟᴏ ǫᴜᴇ ᴅɪᴊᴏ Gɪʏᴜᴜ- Mᴇ ᴀʟᴇɢʀᴀ ǫᴜᴇ ʟᴇs ᴀʟʟᴀ ɢᴜsᴛᴀᴅᴏ, ᴏ sɪ ɴᴏ- Oʙᴀɴᴀɪ ʟᴏ ɪɴᴛᴇʀʀᴜᴍᴘᴇ- Sɪ ᴅɪᴄᴇs ''ᴍᴀᴛᴀᴅᴏ'' ʏᴀ ɴᴏ ʜᴀʙʀᴀ ʙᴇsᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴛɪ- Sᴀɴᴇᴍɪ sᴇ ᴄᴀʟʟᴏ ʀᴀᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ.
Tᴇʀᴍɪɴᴀʀ ᴅᴇ Cᴏᴍᴇʀ, ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ᴄʜᴀʀʟᴀs, ʀɪsᴀs ʏ ᴄᴜᴍᴘʟɪᴅᴏs, ᴛᴏᴄᴀʙᴀ ʟᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇ ᴅᴏʀᴍɪʀ ᴘᴀʀᴀ ɴᴜᴇsᴛʀᴏs ᴀʟғᴀs ʏ ᴏᴍᴇɢᴀ.
Sɪᴇᴍᴘʀᴇ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴅᴏʀᴍɪᴀɴ Oʙᴀɴᴀɪ ɪʙᴀ ᴀʟ ᴍᴇᴅɪᴏ, Gɪʏᴜᴜ ᴀ ʟᴀ ᴅᴇʀᴇᴄʜᴀ ʏ Sᴀɴᴇᴍɪ ᴀ ʟᴀ Iᴢǫᴜɪᴇʀᴅᴀ, ᴏ ʙᴜᴇɴᴏ ᴀᴠᴇᴄᴇs Sᴀɴᴇᴍɪ ʏ Gɪʏᴜᴜ ᴀᴠᴇᴄᴇs ᴄᴀᴍʙɪᴀʙᴀɴ ᴅᴇ ᴘᴜᴇsᴛᴏ, ᴘᴇʀᴏ ᴇsᴇ ᴇs sᴜ ᴘᴜᴇsᴛᴏ ʜᴀʙɪᴛᴀʟ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴏʀᴍɪʀ- Bᴜᴇɴᴏ...Pʀᴏᴄᴜʀᴇɴ ɴᴏ ᴇᴍᴘᴜᴊᴀʀsᴇ- Dɪᴊᴏ Oʙᴀɴᴀɪ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴠᴇɪᴀ ʟᴀ ɢʀᴀɴ ᴄᴀᴍᴀ ᴍᴀᴛʀɪᴍᴏɴɪᴀʟ, ᴄᴏɴ sᴜs ᴅᴏs ɴᴏᴠɪᴏs ᴀʟ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴇʟ.
Oʙᴀɴᴀɪ ᴄᴀᴍɪɴᴀ ʜᴀᴄɪᴀ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ ʏ sᴇ ᴘᴏɴᴇ ᴀʟ ᴍᴇᴅɪᴏ, Sᴀɴᴇᴍɪ ʏ Gɪʏᴜᴜ sᴇ ᴘᴏɴᴇɴ ᴀ sᴜs ʟᴀᴅᴏs, Sᴀɴᴇᴍɪ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴏʟᴇsᴛᴀʀ ᴀ Oʙᴀɴᴀɪ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴀᴄᴏsᴛᴀᴅᴏs, sᴇ ʟᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ ᴀ ᴇʟ ᴄᴜᴇʟʟᴏ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ᴄᴏᴍᴏ sɪ ғᴜᴇʀᴀ ᴀ ᴍᴏʀᴅᴇʀʟᴏ, ᴘᴇʀᴏ Oʙᴀɴᴀɪ sᴏʟᴏ ʟᴇ ᴅᴀ ᴜɴ ɢᴏʟᴘᴇ ᴇɴ ʟᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴅᴇᴊᴇ ᴇɴ ᴘᴀᴢ, Oʙᴀɴᴀɪ ʟᴏɢʀᴀ ᴅᴏʀᴍɪʀsᴇ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs Sᴀɴᴇᴍɪ ᴠᴇɪᴀ ᴇʟ ᴛᴇᴄʜᴏ ᴛʀᴀᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴛᴇɴᴇʀ sᴜᴇɴ̃ᴏ, ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴄᴏɴsɪɢᴜᴇ.
Lᴏs ᴛʀᴇs, ᴀʟғᴀs ʏ ᴏᴍᴇɢᴀ, sᴇ ǫᴜᴇᴅᴀɴ 𝒟ℴ𝓇𝓂𝒾𝒹ℴ𝓈 ᴘᴀʀᴀ ᴍᴀɴ̃ᴀɴᴀ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀʀ sᴜs ʀᴜᴛɪɴᴀs.
Pᴀʟᴀʙʀᴀs 313! :0
𝓖𝓻𝓪𝓬𝓲𝓪𝓼!! 🍣
ʜᴏʟᴀᴘ, ʜᴏʏ ɴᴏ ᴘᴜᴅᴇ ʜᴀᴄᴇʀ ᴜɴ ᴄᴀᴘ ᴍᴜʏ ᴅᴇsᴀʀʀᴏʟʟᴀᴅᴏ ᴘᴏʀǫ ᴇs ᴅᴇ ɴᴏᴄʜᴇ ʏ ᴀᴘᴀʀᴛᴇ ᴛᴇɴɢᴏ ʀᴇ ᴘᴏᴄᴏ ʙᴀᴛᴇʀɪᴀ, ᴍᴀɴ̃ᴀɴᴀ ʜᴀʙʀᴀ ɴᴜᴇᴠᴏ ᴄᴀᴘ, ɴᴏ sᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴇɴ :>
ESTÁS LEYENDO
🍮~ 30 𝒅𝑖𝑎𝑠 𝑑𝑒 𝑶𝑻𝑷 +18 ~⚱️
Fanfic𝐸𝑥𝑝𝑙𝑖𝑐𝑎𝑐𝑖𝑜𝑛𝑒𝑠 𝑦 𝐴𝑣𝑖𝑠𝑜𝑠: 🪴•𝐸𝑠𝑡𝑒 𝑙𝑖𝑏𝑟𝑜 𝑑𝑒 𝑊𝑎𝑡𝑝𝑝𝑎𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑒𝑛𝑒: •+18 •𝑆𝑎𝑛𝑒𝑔𝑖𝑦𝑢𝑜𝑏𝑎 •𝑃𝑎𝑙𝑎𝑏𝑟𝑜𝑡𝑎𝑠/ 𝑀𝑎𝑙𝑎𝑠 𝑝𝑎𝑙𝑎𝑏𝑟𝑎𝑠 •𝐵𝑜𝑡𝑡𝑜𝑚 𝑂𝑏𝑎𝑛𝑎𝑖 •𝐴𝑙𝑓𝑎 𝐺𝑖𝑦𝑢𝑢/𝑆𝑎𝑛𝑒𝑚𝑖 🍃...