Oʙᴀɴᴀɪ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴄᴇɴᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ sᴜs ᴇsᴘᴏsᴏs, ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴀ Sᴀɴᴇᴍɪ sᴇ ʟᴇ ᴏᴄᴜʀʀᴇ ᴜɴᴀ ɪᴅᴇᴀ, ᴠᴇʀ ᴘᴇʟɪᴄᴜʟᴀs ᴛᴏᴅᴀ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ, Gɪʏᴜᴜ ʟᴇs ᴀᴠɪsᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴠᴇʀɪᴀ ᴜɴᴀ ᴅᴇ ʟᴀs ᴘᴇʟɪᴄᴜʟᴀs ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ǫᴜɪᴇʀᴇ ᴅᴏʀᴍɪʀ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ, Sᴀɴᴇᴍɪ ʏ Oʙᴀɴᴀɪ ᴇsᴛᴜᴠɪᴇʀᴏɴ ᴅᴇ ᴀᴄᴜᴇʀᴅᴏ ʏ ᴇɴᴛᴇɴᴅɪᴇʀᴏɴ ᴇsᴏ.
𝑷𝒓𝒊𝒎𝒆𝒓 𝑷𝒆𝒍𝒊𝒄𝒖𝒍𝒂 {🧉}
Oʙᴀɴᴀɪ ғᴜᴇ ᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ʟᴀs ᴘᴀʟᴏᴍɪᴛᴀs ʏ Sᴀɴᴇᴍɪ ᴠᴇʀ ǫᴜᴇ ᴘᴇʟɪᴄᴜʟᴀ ᴘᴏɴᴅʀɪᴀ. Nᴇᴍɪ ᴘᴜsᴏ ᴜɴᴀ ᴘᴇʟɪ ᴅᴇ ᴛᴇʀʀᴏʀ ʏ Oʙᴀ ɴᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴍᴜʏ ᴅᴇ ᴀᴄᴜᴇʀᴅᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴛᴜᴠᴏ ǫᴜᴇ ᴀᴄᴇᴘᴛᴀʀ ᴀ ʟᴀ ғᴜᴇʀᴢᴀ.
-𝒀𝒂 𝒗𝒆𝒏 𝑪𝒂𝒓𝒊𝒏̃𝒐!- Oʙᴀɴᴀɪ ᴛʀᴀᴊᴏ ʟᴀs ᴘᴀʟᴏᴍɪᴛᴀs ʏ ʟᴏs ᴅᴜʟᴄᴇs, ʟᴏs ᴅᴇᴊᴏ ᴇɴ ᴇʟ sɪʟʟᴏɴ ʏ sᴇ sᴇɴᴛᴏ ᴀʟ ʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ Sᴀɴᴇᴍɪ
🌬️- 𝒀𝒂 𝒏𝒐 𝒎𝒆 𝒒𝒖𝒆𝒓𝒆𝒓𝒆𝒔?~
🐍- 𝑵𝒐𝒑, 𝒐𝒅𝒊𝒐 𝒍𝒂𝒔 𝒑𝒆𝒍𝒊𝒄𝒖𝒍𝒂𝒔 𝒅𝒆 𝒕𝒆𝒓𝒓𝒐𝒓 𝒚 𝒍𝒐 𝒔𝒂𝒃𝒆𝒔 𝑫𝒂𝒅𝒅𝒚..!
🌬️- 𝑨- 𝑩𝒖𝒆𝒏𝒐 𝒗𝒐𝒚 𝒂 𝒑𝒐𝒏𝒆𝒓𝒍𝒂 𝒎𝒆 𝒗𝒂𝒍𝒆
🐍- 𝑴𝒉𝒉..
Eᴍᴘᴇᴢᴏ ʟᴀ ᴘᴇʟɪᴄᴜʟᴀ ᴅᴇ Tᴇʀʀᴏʀ ᴄᴏɴ ᴀʟɢᴏ ʟɪɴᴅᴏ ʏᴀ ᴀʟ ᴘᴀsᴀʀ ᴜɴᴏs ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴀᴘᴀʀᴇᴄɪᴇʀᴏɴ ʟᴀs ᴇsᴄᴇɴᴀs ᴅᴇ ᴛᴇʀʀᴏʀ ᴀsɪ ǫᴜᴇ Oʙᴀɴᴀɪ sɪɴ ᴅᴀʀsᴇ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ᴄᴀʏᴏ ᴀ ʟᴀs ᴘɪᴇʀɴᴀs ᴅᴇ Sᴀɴᴇᴍɪ ᴇɴ ᴜɴᴏ ᴅᴇ sᴜs ʙʀɪɴǫᴜɪᴛᴏs, Sᴀɴᴇᴍɪ sᴇ ʟᴇ ǫᴜᴇᴅᴏ ᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴀ ᴇʟ ᴄᴜᴇʀᴘᴏ ᴅᴇ Oʙᴀ ᴄᴀsɪ ᴛᴏᴅᴀ ʟᴀ ᴘᴇʟɪᴄᴜʟᴀ, ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴄᴀsɪ ᴀʟ ғɪɴᴀʟ Oʙᴀɴᴀɪ sᴇ ᴅɪᴏ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀɴ ᴇɴ ᴇsᴀ ᴘᴏsᴇ ʏ sᴇ ʙᴀᴊᴏ.
𝑺𝒆𝒈𝒖𝒏𝒅𝒂 𝑷𝒆𝒍𝒊𝒄𝒖𝒍𝒂 {🍯}
Lᴀ sᴇɢᴜɴᴅᴀ ᴘᴇʟɪᴄᴜʟᴀ ᴇʀᴀ ᴜɴᴀ sᴇʀɪᴇ sᴏʙʀᴇ ʟᴀ ᴇʀᴀ ᴀɴᴛɪɢᴜᴀ, Gɪʏᴜᴜ sᴇ ʟᴇs ᴜɴɪᴏ ᴀ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ᴅᴇ ᴘᴇʟɪᴄᴜʟᴀs...
Gɪʏᴜᴜ ʟʟᴇɢᴏ ᴀ ʟᴀ sᴀʟᴀ ʏ ᴅᴇᴄɪᴅɪᴏ ᴘʀᴇɴᴅᴇʀ ᴇʟ ᴄʟɪᴍᴀ ᴘᴏʀ ǫᴜᴇ ʏᴀ ʜᴀᴄɪᴀ ᴜɴ ᴄᴀʟᴏʀ ɪɴғᴇʀɴᴀʟ, sᴇ sᴇɴᴛᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴏᴛʀᴀ ᴇsǫᴜɪɴᴀ ᴅᴇʟ sᴏғᴀ ʏ ᴠᴏʟᴛᴇᴏ ᴀ ᴠᴇʀ ᴀ sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀs, ᴀɢᴀʀʀᴏ ᴀ Oʙᴀɴᴀɪ ʏ Gɪʏᴜᴜ ᴀᴘᴏʏᴏ sᴜ ᴄᴀʙᴇᴢᴀ ᴇɴ ᴇʟ ᴘᴇᴄʜᴏ ᴅᴇ Iɢᴜ. Oʙᴀ sᴇ sᴏɴʀᴏᴊᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴅᴇ ᴠᴇʀ ᴀ sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ ᴇɴ sᴜ ᴘᴇᴄʜᴏ ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ Gɪʏᴜᴜ sᴇ ʀᴇᴄᴏsᴛᴏ ᴇɴ ʟᴀs ᴘɪᴇʀɴᴀs ᴅᴇ ᴇsᴛᴇ, Oʙᴀɴᴀɪ sᴏʟᴏ ᴀᴄᴀʀɪᴄɪᴏ sᴜ ᴄᴀʙᴇʟʟᴇʀᴀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ᴀᴄᴀʀɪᴄɪᴀʙᴀ ʟᴀ ᴅᴇ Sᴀɴᴇᴍɪ ᴠɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ sᴇʀɪᴇ ᴘᴏɴᴅʀɪᴀɴ.
💦- 𝑴𝒉𝒉..𝑸𝒖𝒆 𝒕𝒂𝒍 𝒔𝒊 𝒑𝒐𝒏𝒆𝒔 𝒆𝒔𝒂..
🌬️- 𝑼𝒉?..𝑺𝒆 𝒗𝒆 𝒃𝒖𝒆𝒏𝒂, 𝒕𝒖 𝒒𝒖𝒆 𝒅𝒊𝒄𝒆𝒔?
🐍- 𝑩𝒊𝒆𝒏..𝒍𝒐 𝒒𝒖𝒆 𝒖𝒔𝒕𝒆𝒅𝒆𝒔 𝒒𝒖𝒊𝒆𝒓𝒂𝒏
Sᴀɴᴇᴍɪ ᴘᴜsᴏ ʟᴀ sᴇʀɪᴇ ʟʟᴀᴍᴀᴅᴀ "𝑩𝒓𝒊𝒅𝒈𝒆𝒓𝒕𝒐𝒏". A ᴍɪᴛᴀᴅ ᴅᴇ sᴇʀɪᴇ Oʙᴀɴᴀɪ ʟʟᴏʀᴏ ʏ Gɪʏᴜᴜ ᴘᴏʀ ᴇsᴏ ʟᴏ ᴇsᴛᴜᴠᴏ ᴀʙʀᴀᴢᴀɴᴅᴏ ᴄᴀsɪ ᴛᴏᴅᴀ ʟᴀ sᴇʀɪᴇ.
ESTÁS LEYENDO
🍮~ 30 𝒅𝑖𝑎𝑠 𝑑𝑒 𝑶𝑻𝑷 +18 ~⚱️
Fanfic𝐸𝑥𝑝𝑙𝑖𝑐𝑎𝑐𝑖𝑜𝑛𝑒𝑠 𝑦 𝐴𝑣𝑖𝑠𝑜𝑠: 🪴•𝐸𝑠𝑡𝑒 𝑙𝑖𝑏𝑟𝑜 𝑑𝑒 𝑊𝑎𝑡𝑝𝑝𝑎𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑒𝑛𝑒: •+18 •𝑆𝑎𝑛𝑒𝑔𝑖𝑦𝑢𝑜𝑏𝑎 •𝑃𝑎𝑙𝑎𝑏𝑟𝑜𝑡𝑎𝑠/ 𝑀𝑎𝑙𝑎𝑠 𝑝𝑎𝑙𝑎𝑏𝑟𝑎𝑠 •𝐵𝑜𝑡𝑡𝑜𝑚 𝑂𝑏𝑎𝑛𝑎𝑖 •𝐴𝑙𝑓𝑎 𝐺𝑖𝑦𝑢𝑢/𝑆𝑎𝑛𝑒𝑚𝑖 🍃...