Hᴏʏ ᴇs ᴇʟ ᴀɴɪᴠᴇʀsᴀʀɪᴏ ᴅᴇ ᴄᴀsᴀᴅᴏs ᴅᴇ ᴇsᴛᴀ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴ ᴘᴏʟɪᴀᴍᴏʀᴏsᴀ, Oʙᴀɴᴀɪ ʟʟᴇᴠᴀʙᴀ ᴀ sᴜs ᴇsᴘᴏsᴏs ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴀɴᴏ ʜᴀᴄɪᴀ ᴜɴ ʟᴜɢᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴇɴᴇʀ s3x0, ᴏʙᴠɪᴀᴍᴇɴᴛᴇ sᴜs ᴇsᴘᴏsᴏs ɴᴏ sᴀʙɪᴀɴ ǫᴜᴇ Oʙᴀɴᴀɪ ʟᴏs ʟʟᴇᴠᴀʙᴀ ᴀ ᴜɴ ᴍᴏᴛᴇʟ ᴇɴ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ.
- Lʟᴇɢᴀᴍᴏs ᴅᴀᴅᴅʏs!- Dɪᴊᴏ Oʙᴀɴᴀɪ ᴄᴏɴ sᴜ ʀᴏsᴛʀᴏ ᴀʟɢᴏ ʀᴏᴊɪᴛᴏ, Oʙᴀɴᴀɪ ʟᴇs ᴅᴇᴄɪᴀ ᴀsɪ ᴘᴏʀǫᴜᴇ ʟᴏ ᴇɴɢᴀɴ̃ᴀʀᴏɴ ᴄᴏɴ ǫᴜᴇ sɪɢɴɪғɪᴄᴀʙᴀ ''Cᴀʀɪɴ̃ᴏ ᴏ Aᴍᴏʀ'', Sɪɢᴀᴍᴏs, Oʙᴀɴᴀɪ ᴇɴᴛʀᴏ ᴀ ᴇʟ ᴍᴏᴛᴇʟ ᴅᴇ ʟᴀ ᴍᴀɴᴏ ᴄᴏɴ sᴜs "Dᴀᴅᴅʏ's" ᴏ "Aᴍᴏʀᴇs",- Mʜʜ...ᴄᴀʀɪɴ̃ᴏ ᴇsᴛᴏ ᴇs ᴜɴ Mᴏᴛᴇʟ?..- Dɪᴊᴏ Gɪʏᴜᴜ ᴍᴜʏ ʀᴏᴊᴏ ᴀʟ ᴘᴇʀᴄᴀᴛᴀʀsᴇ ᴅᴇ ᴀǫᴜᴇʟ ᴅᴇᴛᴀʟʟᴇ- Mʜʜ!- Dɪᴊᴏ Oʙᴀɴᴀɪ ᴇɴ ᴜɴ ᴛᴏɴᴏ ᴀғɪʀᴀᴍᴀᴛɪᴠᴏ ʏ Sᴀɴᴇᴍɪ ᴘᴜsᴏ ᴜɴᴀ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ʟᴜᴊᴜʀɪᴏsᴀ ᴀ ᴇʟ ᴍᴇɴᴏʀ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀᴛᴜʀᴀ- Oᴋᴇʏ, ᴄᴏᴍᴏ ʟᴏ ᴛɪᴇɴᴇ ʀᴇsᴇʀᴠᴀᴅᴏ sᴇɴ̃ᴏʀ?- Dɪᴊᴏ ᴜɴᴀ sᴇɴ̃ᴏʀɪᴛᴀ ᴀʟɢᴏ ᴀsᴏᴍʙʀᴀᴅᴀ ᴀ ᴇʟ ᴠᴇʀ ᴀ ᴜɴ Oᴍᴇɢᴀ ᴄᴏɴ ᴅᴏs Aʟғᴀs ᴍᴜᴄʜᴏ ᴍᴀs ᴀʟᴛᴏs ǫᴜᴇ ᴇʟ, ᴇʟʟᴀ sᴇ ɪᴍᴀɢɪɴᴀʙᴀ ʟᴏ ǫᴜᴇ sᴜғʀɪʀɪᴀ ᴇʟ Oᴍᴇɢᴀ ᴀʟ ᴀᴄᴏsᴛᴀʀsᴇ ᴄᴏɴ ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ᴀʟғᴀs- Esᴛᴀ ʀᴇsᴇʀᴠᴀᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ "Oʙᴀɴᴀɪ"- Dɪᴊᴏ Iɢᴜʀᴏ ɴᴇʀᴠɪᴏsᴏ ᴘᴏʀ ʟᴀs ᴍɪʀᴀᴅᴀs ᴅᴇ ʟᴜᴊᴜʀɪᴀ ᴅᴇ ᴀᴍʙᴏs ᴀʟғᴀs- Mʜʜ...ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ 102- Dɪᴊᴏ ʟᴀ sᴇɴ̃ᴏʀɪᴛᴀ, Sᴀɴᴇᴍɪ ᴄᴀʀɢᴏ ᴀ ᴇʟ ᴏᴍᴇɢᴀ ʏ sᴇ ғᴜᴇʀᴏɴ ᴀ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ᴅᴇʟ ᴍᴏᴛᴇʟ.
Oʙᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴍᴜʏ ɴᴇʀᴠɪᴏsᴏ sᴇɴᴛɪᴀ ᴄᴏᴍᴏ Sᴀɴᴇᴍɪ ᴇᴍᴘᴇᴢᴀʙᴀ ᴀ ᴇɴᴛʀᴀʀ ᴇɴ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ ʏ Gɪʏᴜᴜ ᴄᴇʀʀᴀʙᴀ ʟᴀ ᴘᴜᴇʀᴛᴀ, - Dᴀᴅᴅʏs...Dᴇᴊᴇɴᴍᴇ ᴇɴᴄᴀʀɢᴀʀᴍᴇ ᴇsᴛᴀ ᴠᴇᴢ~- Dɪᴊᴏ Oʙᴀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs Sᴀɴᴇᴍɪ ʟᴏ ʙᴀᴊᴀʙᴀ ᴅᴇʟɪᴄᴀᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴇ ɢᴏʟᴘᴇᴀʀᴀ- Oᴋᴇʏ ᴄᴀʀɪɴ̃ᴏ~- Oʙᴀɴᴀɪ ᴀɢᴀʀʀᴏ ᴀ ᴀᴍʙᴏs ᴀʟғᴀs ʏ ʟᴏs ʙᴀᴊᴏ ᴀ sᴜ ᴇsᴛᴀᴛᴜʀᴀ, ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ ǫᴜɪᴛᴀʀ ʟᴏs ᴘᴀɴᴛᴀʟᴏɴᴇs ᴅᴇ ᴀᴍʙᴏs ʏ ᴛᴏᴄᴏ sᴜs ᴍɪᴇᴍʙʀᴏs ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ʟᴇs ᴘᴀʀᴀʀᴀ,- Mʜʜ~- Oʙᴀɴᴀɪ sᴜʙɪᴏ ᴇɴᴄɪᴍᴀ ᴅᴇ Gɪʏᴜᴜ ᴘʀɪᴍᴇʀᴏ, ʏ sᴇ ʙᴀᴊᴏ sᴜ ᴘᴀɴᴛᴀʟᴏɴ, ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴍᴇᴛᴇʀsᴇ ᴇʟ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ ᴅᴇ Gɪʏᴜᴜ, ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ ℳ𝒶𝓈𝓉𝓊𝓇𝒷𝒶𝓇𝓁ℴ , Gɪʏᴜᴜ sᴇ sᴇɴᴛɪᴀ ᴇɴ ᴇʟ ᴄɪᴇʟᴏ ᴄᴏɴ ᴄᴀᴅᴀ ᴛᴏᴄᴀᴅᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴀᴍᴀᴅᴏ, Oʙᴀɴᴀɪ ᴀʟ ᴠᴇʀ ǫᴜᴇ Gɪʏᴜᴜ ʏᴀ sᴇɴᴛɪᴀ ᴀʟɢᴏ sᴀᴛɪsғᴇᴄʜᴏ, ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ ᴍᴇᴛᴇʀsᴇ ʟᴇɴᴛᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇʟ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ ᴅᴇ Gɪʏᴜᴜ,- A-ᴀʜ~- Oʙᴀɴᴀɪ ɢᴇᴍɪᴀ, Gɪʏᴜᴜ ᴀɢᴀʀʀᴏ ʟᴀs ᴄᴀᴅᴇʀᴀs ᴅᴇ Oʙᴀɴᴀɪ ʏ ᴍᴇᴛɪᴏ ᴅᴇ ᴜɴᴀ sᴜ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ, Oʙᴀɴᴀɪ sᴏʟᴛᴏ ᴜɴ ǫᴜᴇᴊɪᴅᴏ/ɢᴇᴍɪᴅᴏ ᴀʟɢᴏ ᴀʟᴛᴏ sᴇ ᴇsᴄᴜᴄʜᴀʙᴀ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴀ ʜᴀʙɪᴛᴀᴄɪᴏɴ 7.
Eʀᴀ ᴇʟ ᴛᴜʀɴᴏ ᴅᴇ Sᴀɴᴇᴍɪ, Oʙᴀɴᴀɪ sᴀᴄᴏ ᴇʟ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ ᴅᴇ Gɪʏᴜᴜ, sᴀᴄᴏ ᴜɴ ɢᴇᴍɪᴅᴏ ᴀʟᴛᴏ ᴀʟᴀ ʜᴏʀᴀ ᴅᴇ sᴀᴄᴀʀʟᴏ, sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ ᴀ Sᴀɴᴇᴍɪ ᴄᴏɴ sᴜs ᴘɪᴇʀɴᴀs ᴛᴇᴍʙʟᴏʀᴏsᴀs, Eᴍᴘᴇᴢᴏ ℳ𝒶𝓈𝓉𝓊𝓇𝓋𝒶𝓃𝒹ℴ ᴇʟ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ ᴅᴇ Sᴀɴᴇᴍɪ, Sᴀɴᴇᴍɪ ʜᴀᴄɪᴀ ǫᴜᴇᴊɪᴅᴏs ʀᴏɴᴄᴏs, Oʙᴀɴᴀɪ ᴠɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ Sᴀɴᴇᴍɪ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʟɪsᴛᴏ ᴍᴇᴛɪᴏ ᴇʟ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴇ ᴇʟ, ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ sᴀᴄᴀʀ ɢᴇᴍɪᴅᴏs ʙᴀᴊᴏs, Sᴀɴᴇᴍɪ ᴀɢᴀʀʀᴏ sᴜs ʙʀᴀᴢᴏs ʏ ʟᴏ ᴊᴀʟᴏ ʜᴀᴄɪᴀ sᴜ ᴘᴇᴄʜᴏ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴇɴᴛʀᴀʀᴀ sᴜ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ ᴍᴀs ʀᴀᴘɪᴅᴏ ᴀ ᴇʟ Mᴇɴᴏʀ ᴅᴇ Esᴛᴀᴛᴜʀᴀ- N-ɴᴇᴍɪ!, A-ᴀʜ~..N-ɴᴏ sᴇᴀs ʙ-ʙʀᴜsᴄᴏ!! - Sᴀɴᴇᴍɪ sᴏʟᴏ ᴠᴇɪᴀ ᴀ ᴇʟ ᴏᴊᴏs ʜᴇᴛᴇʀᴏᴄʀᴏᴍɪ́ᴀ ᴄᴏɴ ʟᴜᴊᴜʀɪᴀ, Gɪʏᴜᴜ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ ᴀ Oʙᴀɴᴀɪ ʏ Sᴀɴᴇᴍɪ, ʙᴇsᴏ ᴀ Oʙᴀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs Sᴀɴᴇᴍɪ ᴍᴇᴛɪᴀ sᴜ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ ᴇɴ ᴇʟ Yᴀ ᴍᴇɴᴄɪᴏɴᴀᴅᴏ.
Pᴀsᴀʀᴏɴ 5𝒉𝒓𝒔 ʜᴀsᴛᴀ ǫᴜᴇ Oʙᴀɴᴀɪ sᴇ ǫᴜᴇᴅᴏ ᴅᴏʀᴍɪᴅᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴘᴇᴄʜᴏ ᴅᴇ Yᴜᴜ, Nᴇᴍɪ sᴀᴄᴏ sᴜ ᴍɪᴇᴍʙʀᴏ ᴅᴇ Oʙᴀɴᴀɪ, ᴇʟ ʜᴇᴛᴇʀᴏᴄʀᴏᴍɪ́ᴀ sᴏʟᴏ Gɪᴍɪ́ᴏ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs sᴇɢᴜɪᴀ ᴅᴏʀᴍɪᴅᴏ ᴇɴ ᴇʟ ᴘᴇᴄʜᴏ ᴅᴇ Tᴏᴍɪᴏᴋᴀ, Gɪʏᴜᴜ ʟᴏ ʟʟᴇᴠᴏ ᴀ ʟᴀ ᴄᴀᴍᴀ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴅᴜʀᴍɪᴇʀᴀ ᴛʀᴀɴǫᴜɪʟᴏ, Yᴜᴜ sᴇ ᴘᴜsᴏ sᴜs ᴘᴀɴᴛᴀʟᴏɴᴇs ɪɢᴜᴀʟ ǫᴜᴇ Nᴇᴍɪ, ᴀᴍʙᴏs sᴇ ᴀᴄᴏsᴛᴀʀᴏɴ ᴀ ʟᴏs ʟᴀᴅᴏs ᴅᴇ sᴜ ᴏᴍᴇɢᴀ ᴘᴀʀᴀ ʏᴀ ᴘᴏᴅᴇʀ ᴅᴏʀᴍɪʀ ᴇɴ ᴘᴀᴢ...
𝒯𝒽𝒶𝓃𝓀𝓈! 🫀Oᴛʀᴏ ᴄᴀᴘ ᴘᴀʀᴀ ᴜsᴛᴇᴅᴇs ɢᴇɴᴛᴇ ʟɪɴᴅx, ᴇsᴘᴇʀᴏ ʏ ʟᴇs ʜᴀʏᴀ ɢᴜsᴛᴀᴅᴏ, Bᴜᴇɴᴏ ʏᴀ ɴᴏ ᴛᴇɴʜᴏ ɴᴀᴅᴀ ᴍᴀs ǫ ᴅᴇᴄɪʀ ᴀsɪ ǫᴜᴇ ADIOSSS :3
ESTÁS LEYENDO
🍮~ 30 𝒅𝑖𝑎𝑠 𝑑𝑒 𝑶𝑻𝑷 +18 ~⚱️
Fanfic𝐸𝑥𝑝𝑙𝑖𝑐𝑎𝑐𝑖𝑜𝑛𝑒𝑠 𝑦 𝐴𝑣𝑖𝑠𝑜𝑠: 🪴•𝐸𝑠𝑡𝑒 𝑙𝑖𝑏𝑟𝑜 𝑑𝑒 𝑊𝑎𝑡𝑝𝑝𝑎𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑡𝑖𝑒𝑛𝑒: •+18 •𝑆𝑎𝑛𝑒𝑔𝑖𝑦𝑢𝑜𝑏𝑎 •𝑃𝑎𝑙𝑎𝑏𝑟𝑜𝑡𝑎𝑠/ 𝑀𝑎𝑙𝑎𝑠 𝑝𝑎𝑙𝑎𝑏𝑟𝑎𝑠 •𝐵𝑜𝑡𝑡𝑜𝑚 𝑂𝑏𝑎𝑛𝑎𝑖 •𝐴𝑙𝑓𝑎 𝐺𝑖𝑦𝑢𝑢/𝑆𝑎𝑛𝑒𝑚𝑖 🍃...