🪖🩶
" Bırak!"
"Lan yürü!"
"Bırak beni!"
Ben Melek Asena Uluhan, 24 yaşında yaşayacak daha çok güzel anılarım var iken, dağda zorla kaçırılıp, seks'e götürülüyordum.
5 aydır üstümde olan beyaz elbisemin, beyazlığı kirlenecekti bu kir veya çamur değildi benimle birlikte kirlenecekti.
Sabah'ı bir umutla ' Artık Vatanıma kavuşacak anneme sarılacağım' diye seviniyordum.
Yanılmışım.Tahmin etmek gerekirse saat altı suları civarındaydı, bir saat önce taşların üzerine uyurken zorla uyandırılmıştım.
Saçlarımdan tutup yerde sürüyerek sonum olacak o pis arabaya binmek için götürülüyordum.'Beni nereye götürüyorsunuz?' diye sorduğumda, 'artık bedenine dokunma vakti, kirleniceksin.' dediler.
Dünyam başıma yıkıldı. Babamın bile öpmeye kıyamadığı yanaklarıma, annemin ben küçük iken beni yıkadığında acıtmaması için yavaşça yıkayan bedenime teröristler dokuncaktı.Bu muydu yoksa benim kaderim?
Bana layık görülen kader bu muydu?
Ben büyük bir günah işlememiştim, yada haram lokma ağzıma sürmedim. Peki ya neden?
Tanrı'nın bana layık gördüğü kader bu muydu?
Neden bu kadar adaletsizdi?Vardı belki günahlarım yıllar önce.
Eğer bu dünyadan teröristlerin elinde ölüp gidersem Tanrı'ya küsüp gidecektim bu dünyadan...
Peki annem... Ne kadar da üzülürdü benim annem. Ne kadar da pişman olurdu kızını koruyamadı diye, oysa onun bir suçu yoktu ki, benim vatana olan aşkımdı.
Gururluyum, hemde çok." Umay, nolur kurtar beni!"
Arkamda bir ağaca zincirlenen Umay vardı, ondan yardım istiyordum, onu da benim gibi zorla uyandırılmışlardı. Tek farkımız ben kirlenicektim o ise öldürülücekti. Bende yaşıyacak mıydım bilmiyorum ama ben umudumu kaybetmiştim bile.
Kendi gücüyle 2 terörist'i haklamıştı. Yorgun ve yaralı bedeni dahasına dayanamamış, yenik düşmüştü.
" Dayan, dayan yetişecekler!"
Arabanın kapısına kadar sürüklemiştim, geldim işte o arabaya. Gelmiştim.
Baba,nolur yetiş..."Dayan Melek, az kaldı sadece diren onlara!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VÂVEYLA
General FictionDikkat! Kitapta kan vahşet +18 gibi bölümler olacaktır. KİTABIM her hangi bir başka KİTAPTAN ALINTI DEĞİLDİR! LÜTFEN KİTABIMDAN ALINTILAR ALMAYIN! KARAKTERLER KESİNLİKLE UYDURMADIR! GERÇEK KİŞİLERLE ALAKASI YOKTUR! " Napıyorsun, bıraksana!" " Yürüye...