Benden korkma omega

46 6 13
                                    

"Artık benimsin güzel omega

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Artık benimsin güzel omega."
.
.
.

Bir kaç saat içerisinde gelişmişti her şey. Taehyung'un çıkıp gitmesi, Jungkook'un kurtulmak istemesi ancak kaçamaması ve Taehyung'un bir anda gelipte omega'nın artık kendisinin olduğunu söylemesi.

"Ne diyorsun sen be alfa bozuntusu seni!"

"Ah , öyle deme güzel omega. Sen artık benimsin ve elimden de asla kurtulamazsın."

"Ben senin değilim aptal alfa! Ben bir eşya mıyım da sana ait olayım? Sen önce omegalarla nasıl konuşulması gerektiğini öğren."

"Bir daha bana hakaret etme omega."

"Yoksa ne olur? Ne yaparsın? Öldürür müsün beni? Söylesene ne yaparsın sana hakaret edersem?"

"Sana çok güzel bir ceza veririm ve sen her seferinde bana hakaret etmek istersin. O yüzden sesini kessen iyi olur."

"Hah! Ceza verecekmiş de ben hep ona hakaret etmek isteyecekmişim! Git be!"

"Demek akıllanmıyorsun ha küçük omega? Bekle bakalım o zaman , şimdi eve geçiyoruz. Artık burada kalmayacaksın. Sonuçta artık benimlesin."

"Pis alfa."

Diye mırıldandı Jungkook kendisinin bile zor duyduğu bir ses tonunda. Alfa'nın cezası her neyse de çekmek istemiyordu. Bu yüzden eğer bir süre de olsa alfa ile kalacaksa yaşamak için onunla iyi geçinmeliydi. Bu mafya alfa bozuntusu baya bir sinir bozucuydu ama katlanmalıydı.

"Ne dedin duyamadım?"

"Bir şey yok!"

Alfa yan bir sırıtışla omega'nın bileklerindeki ipleri açmış ve ellerini serbest bıraktıktan sonra da ayaklarındaki ipleri açmak için ön tarafa geçmişti. Ancak o esnada omega olan alfa'ya çok sinirlenmiş olmalı ki alfa'nın saçlarına yapıştığı gibi çekmeye başlamıştı.

"Kötü alfa seni!"

Taehyung canı acıdığı için saçlarını omega'nın elinden kurtarmaya çalışırken bir yandan da omega'ya derhal bırakmasını söylüyordu. En son alfa'nın omega diyerek bağırmasıyla Jungkook ne yaptığının farkına varmış ve karşısındakinin kim olduğunu hatırlamış olacak ki hemen ellerini çekip özür dilemişti. Ancak alfa'nın bu kadar kolay affetmek gibi bir niyeti yoktu.

"Sen bir cezayı hakettin omega. Eve geçince göstereceğim sana cezanı."

Jungkook korkudan sus pus olmuş iken Taehyung ayaklarını da çözdüğü omegayı bir seferde omzuna atmış ve depodan çıkmıştı. Arabaya gidene kadar yerinde durmayan ve çırpınan Jungkook'a ise cezasını erkenden vermeye başlamıştı. Cezası şaplak yemekti. Kalçasına on tane şaplak.

Taehyung tabii ki de bir omegaya zarar vermezdi. Omegalar çok narin olurdu. Bu zamana kadar Taehyung hiç bir omegaya elini bile sürmemişti. Ancak Jungkook için işler farklıydı. Ondan etkilenmişti. Çok güzel bir omegaydı Jungkook. Arabaya gidene kadar kalçasına çokta sert olmayacak şekilde on tane şaplak yemişti ve poposunun kıpkırmızı olduğuna emindi.

"Cezan buydu omega. Şimdi akıllı dur ve eve gidene kadar uslu bir omega ol."

..💌..

Yol boyu sessiz geçen yolculuk sonrasında eve varmışlar ve Taehyung'un emri ile kadın çalışanlardan birisi Jungkook'a kalacağı odayı göstermek için Jungkook ile beraber yukarı çıkmıştı.
Yeni odası çok büyüktü. Yatağı çok büyük ve konforluydu. Artık duvar köşesinde küçük bir yer yatağında yatmak zorunda değildi yani. Odanın içi oldukça sade dizayn edilmiş ve bu Jungkook'un hoşuna gitmişti. Henüz on dakika geçmişken aynı kadın çalışan gelmiş kapıyı tıklatarak içeri girdikten sonra Jungkook'a Taehyung'un onu aşağıda , salonda beklediğini söylemiş ve geri çıkmıştı.

Jungkook aşağı indiğinde kocaman salondaki koltuklardan birinde oturan Taehyung'u görmüş ve çekingence alfa'nın yanına ilerlemeye başlamıştı. Üzerinde hissettiği alfa'nın keskin bakışları da hiç yardımcı olmuyordu kendisine. Yavaşça köşedeki L koltuğa oturduğunda alfa olan konuşmaya başlamıştı.

"Omega, beğendin mi odanı?"

Jungkook gerginlikten dolayı ellerini üzerindeki kıyafetine sürüp dururken alfa'nın sorduğu soruya kısık sesle cevap vermişti.

"Evet."

"Duyamadım?"

"Evet beğendim."

Bu sefer duyulacak ses tonuyla konuştuğunda alfa olan arkasına yaslanmıştı memnun bir şekilde.

"Pekala , öncelikle sormak istediğim bir şey var."

"Nedir?"

"Sana verdiğim cezadan rahatsız oldun mu?"

"Ne?"

"Sana verdiğim şaplak cezasından rahatsız oldun mu?"

"Hayır. Olmadım."

"Pekala. Bu iyi. Rahatsız olmamana sevindim. Pekala uzun lafın kısası bundan sonra bu evdesin. Artık benimsin. Kaçışın veya gidişin yok. Bunu denemeye kalkışma bile. Odanda beğenmediğin bir şey varsa değiştirebilir istediğine şekle göre dekore edebilirsin. Sonuçta içinde sen yaşayacaksın. Şimdilik başka sorun yoksa ben gidiyorum. İmzalamam gereken belgeler var ne de olsa. Ha bir de benden korkma omega. Sana hiçbir şekilde zarar vermeyeceğim."

Alfa olanın söyledikleri omeganın içini rahatlatırken alfanın salondan çıkması omegayı iyice de rahatlatarak derince bir nefes almasını sağladı. Omega artık daha rahat hissediyordu. Sanki şu an tehlikenin ortasında olmasına rağmen güvenli limanına varmış gibi hissediyordu.

MERHABAAAA
BEN GELDİMMM
NASILSINIZZZZ?????
Bölüm nasıllll???
Umarım beğenmişsinizdir bebeklerim⭐️⭐️⭐️
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın sizlerin yorumlarını ve oylarını görünce çok çok mutlu oluyorum 🥹
Sizleri çok seviyorum sağlıcakla kalınnnn💗💗💗
Şimdilik bay bayyy 👋 👋 👋

~💞🧚‍♀️

Alpha / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin