Gecenin bir yarısı birden bire Taehyung Jungkook'un uyuduğu odaya gelmiş ve o hala uyurken Jungkook'un saçlarından çekerek onun uyanmasını sağlamıştı. Jungkook canının acısıyla çığlık atarken Taehyung bunu hiç umursuyor gibi değildi. Saçlarından çektiği omegayı merdivenlerden sürükleyerek indirmiş ve aşağı kattaki bir odaya sokmuştu. Bir kaç saat öncesinde sana zarar vermeyeceğim , benden korkma omega diyen alfa şimdi neden böyle yapıyordu anlamıyordu Jungkook.
"Neden böyle yapıyorsun , beni çok korkutuyorsun. Yapma."
"Sesini kes! Konuşmaya hakkın olduğunu nereden çıkardın?!"
Taehyung'un bağırışı resmen odayı inlettiğinde omega olan kulaklarını kapatmış ve duvar köşesine sinmişti. Bacaklarını da kendine çekmiş ve gözlerinden akan yaşlarla alfanın ne yapacağına bakıyordu. En son alfa olanın eline bir jilet aldığını görünce korkudan çığlık attı. Tek yapabildiği şey duvarın dibine iyice sinmeye çalışmak ve 'yapma' diye bağırmaktı.
...⭐️...
"Yapma , yapma ,YAPMA! HAYIR!"
"Omega , OMEGA UYAN!"
Jungkook duyduğu bağırışla yerinden sıçrayarak uykusundan uyanmış ve gözleri yaşlı, ürkek ve tedirgin bir şekilde alfa olanın gözlerini bulmuştu. Gördüğü kabusun etkisinden çıkamazken gözünü açtığından karşısında alfayı görmesi de son nokta olmuştu. Yatak başlığına doğru geri çekilmiş ve alfanın şaşırmasına sebep olmuştu.
Alfa olan omeganın neden kendisinden uzaklaşmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordu. Sonuçta onu korkutacak bir davranışta bulunmamıştı. Sadece kabusundan uyandırmıştı.
"Omega neden geri kaçıyorsun? Yanlış bir şey mi yaptım?"
Diyerek elini omeganın dizine uzatırken omeganın bağırışıyla eli havada kalmıştı.
"DOKUNMA BANA ALFA!"
"Pekala. Gidiyorum. Sanırım kabusunda benimle ilgili bir şey gördün? Daha iyi olduğunda in de bir su iç aşağıda. İyi geceler."
Jungkook hala etkisinden çıkamadığı rüyasından dolayı alfaya oldukça ters davranmasına rağmen alfa oldukça sakin kalmıştı. Rüyasındaki alfanın davranışları ile bu alfanın davranışları çok tezattı.
Bu alfaya ısınmaya çalışsa iyi olacak gibiydi. Bir barona bağırması onun ölümü demekti ancak bu alfa kendisine anlayışla yaklaşmış ve odadan çıkmıştı.Alfanın dediği gibi biraz sakinlediğinde sessizce aşağı inmiş ve mutfağa girip lambayı yaktıktan sonra dolaptan aldığı bir bardağa su doldurmuş ve içmeye başlamıştı. Suyu içtikçe içindeki kötü histe yavaş yavaş geçiyor ve rahatlıyordu. Ancak o esnada kapının önünde silahla dikilen korumadan habersizdi. Bardağı yerine bırakıp derin bir nefes aldığı anda gördüğü koruma ile çığlık atarken geriye doğru adımlamaya başlamıştı.
Bu sırada güzel uykusundan gelen çığlık ile uyanan Taehyung hemen silahını kapmış ve sakince merdivenlerden aşağı inmeye başlamıştı. Mutfaktan gelen konuşmaları duyunca birinin kendi koruması olduğunu anlamıştı. Hesap soruyordu ama kime. Kim baron Kim Taehyung'un evine girmeye cüret ederdi ki?
"Sen kimsin? Burada ne işin var? Ajan mısın?"
"H-hay-hayır, y-yemin ederim değilim. Jungkook'um ben. B-baron Kim y-yanına aldı beni."
"Neden inanayım sana! Casus olmadığın ne belli!"
"Kes sesini Gu-won! Ne hakla benim yanıma aldığım omegaya dokunursun ve onun korkmasına sebep olursun!"
Taehyung şu an Jungkook'un zaten çok korktuğunun farkındaydı ve bu yüzden de ses tonunun fazla yüksek çıkmamasına dikkat ediyordu. Çünkü omega olan şu an da buzdolabının önünde küçülmüş bedeniyle ağlıyor ve tir tir titriyordu korkudan.
"Efend-"
"Kes sesini! Çık dışarı! Bunun hesabını sonra vereceksin!"
Koruma başını önüne eğip dışarı çıktığı zaman Taehyung kafasını iki yana sallamış ve omeganın yanına gitmişti. Omega'ya yaklaşmaya çalıştığında omega alfanın elindeki silahı farketmiş ve geri kaçmış , alfanın kendisine yaklaşmasına izin vermemişti. Bunu anlayan alfa ise silahını hemen arkasına bir tarafa atmış ve o şekilde omegaya yaklaşmaya çalışmıştı. Omega olan gözlerini kapatmış gelecek olan darbeyi beklerken ona şefkatle sarılan kollar kendisini büyük bir yanılgıya düşürmüş ve şaşkınlıkla kalakalmasına sebep olmuştu. Alfa olan bir anda sakinleşen beden ile keyiflenmiş ve ağlamaları iç çekişlere döndüğü için eğilip yüzüne bakmıştı şefkatli bir gülüş ile. Omeganın kocaman olmuş bambi gözler ile kendisine çevrilen yüzünü gördüğünde gülüşü büyümüş ve daha sıkı sarmıştı omegayı. Kızarmış tatlı yanakları çok sevimli görünüyordu. Parlak gözleri ile kendisine bakması ayrı bir güzeldi.
"İyi misin omega?"
Sakin sesiyle sorduğunda omega olan sessizce kafasını sallamış ve ilk defa şefkat gördüğü bu güçlü kollara biraz daha sığındı. Alfa ise onun bu şefkat ve sevgi açlığını anlayışla karşılayarak o kendisinden ayrılana kadar omegaya sardığı kollarını geri çekmedi. Bir on dakika kadar olmuştu ki alfa omegadan hiç ses gelmediğini farketti. Çattığı kaşları ise yüzüne bakmak için eğildiği omeganın huzurlu yüzünü görmesiyle düzelmişti ve yüzünde büyük bir gülümseme yer edinmişti. Bu sefer resmen otuz iki diş sırıtıyordu.
Omegayı yavaşça ve uyandırmamaya dikkat ederek kucağına almıştı. Omega kollarını alfa olanın boynuna sarıp kafasını da göğsüne iyice bastırarak huzurlu uykusundan uyanmazken alfa olanın kalbi hızlanmaya başlamıştı. Alfa omegayı yatağına taşıyıp yatırdıktan sonra kendi odasına geçmişti. Şu an ise kendi yatağında uzanmış derince düşünmeye dalmıştı. Kalbine neler olduğunu anlamlandıramıyordu. Omeganın çiçek kokan mis gibi feromonunu duyumsadığı an neden yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Sonunda vardığı sonuç ise ; ya o ölüyordu ve bu yüzden kalbi böyle hızlı çarpıyor ve göğüs kafesini ağrıtıyordu ya da omegadan hoşlanmaya başlıyordu.
MERHABAA KIZÇELERR
BEN GELDİM NABERRRR
neyyyseee
Bölüm nasıldı
Yorum yapmazsanız darılırım vallaha 😠
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın bebisler🙂↕️
Sizleri çokçokçok seviyorum 🫶🏻
Yeni bölümde görüşmek üzere 👋
Sağlıcakla kalınnn💚~💚🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alpha / Taekook
FanfictionHayatı boyunca alfalar tarafından zorbalanan Jungkook bütün alfalardan nefret eder hale gelmişti fakat tek bir istisnası vardı... O da Alfa Kim di...