1. Chci odejít?

22 2 5
                                    

~Erik~

,,Vážně tě nepřesvědčím, abys zůstal?"

,,Jsi telepat, Charlesi. Můžeš mě přesvědčit k čemukoliv."

,,Nashledanou příteli."

,,Hodně štěstí, profesore."

Tato slova mi zněla neustále v hlavě.

Nemůžu se zbavit pocitu, že mě potřebují anebo tam jen chci být? Chci vůbec odejít? Chci zůstat s Charlesem a jeho X-Meny?

X-Meni.

My jsme to nakonec vážně dokázali. Sice asi po dvaceti letech a já nejsem členem. Ano, chybuješ, Charlesi. Ale prostě jsme to dokázali.

Zpátky do reality... ona to vlastně realita je. Ach jo. Zkrátka kam teď půjdu? Do Polska určitě ne.

Magda.

Nina.

Při takových myšlenkách mě opravdu zabolelo u srdce a do mých očí se nahrnuly slzy.

Je pravda, že mou zbývající rodinu jsem nechal v Xavierově škole. Opravdu je nechci opouštět... ale co když kvůli mě budou mít problémy?

Normálně jsem se o ostatní nikdy moc nezajímal, ale když mi na nich záleželo, tak jsem se zajímal až moc.

Asi bych si měl trošku srovnat myšlenky. Je spoustu míst, na které bych se ještě chtěl podívat. Poté bych se mohl vrátit k Charlesovi. Mezitím popřemýšlím, co dál.

Jo, tohle zní jako plán.

Zoufale jsem se usmál.

Chtěl jsem už přestat myslet a prostě pokračovat dál v mé cestě...

Lesem? Proč jdu vlastně lesem?

Každopádně mé myšlenky, ač jsem nechtěl, se stočily na toho kluka se stříbrnými vlasy.

Peter.

Proč říkal, že je tu taky kvůli rodině? Proč řekl "Jsem tvůj..." a nedořekl to? Počkat... Ne, už moc přemýšlím.

Ale co když...

Mé myšlenky díkybohu přestaly proudit. Ale na úkor toho se objevilo něco divného. Docela mě to vyděsilo. Nebudu lhát - hodně mě to vyděsilo. Byl to nějaký magický portál ve tvaru... Hvězdy?

Ale cítil jsem tolik energie. Bylo to tak zvláštní. Naštěstí jsem se stihl alespoň trochu vzpamatovat a postavit se do bojové pozice, tudíž jsem nyní připraven si přitáhnout jakýkoliv kov.

Ovšem žádný boj se nekonal.

Z portálu vypadla mladá žena se zrzavými vlasy a zvláštním oblečkem. Za ní vypadly ještě nějaké trosky. A portál se zavřel...

__________________
Pokud jste doteď nepochopili, proč píšu kurzívou (to šikmé písmo), mají to být Erikovy myšlenky. Takový overthink. Dění okolo je už psáno normálně :D

Upřímně s takovým přemýšlením nemám moc zkušeností, ale tady mi to přišla strašná škoda nedát. Budu moc ráda za jakoukoliv opravu, radu, poznatek, cokoliv :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 30 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

a family is foreverKde žijí příběhy. Začni objevovat