HAYAT

163 12 36
                                    

Hayatımın sonu mu gelmişti yoksa
Yeni mi başlıyordu?


Telefonumun çalması ile hızla yatakta sıçradım korkudan ödüm kopmuştu gece gece ne olmuş olabilir ki. Uzanarak yatağımın yan tarafındaki masanın üzerinde çalan telefonumu elime aldım
Arayan kişiye baktım. Arayan kişi Kuzenim Lena'dı. Telefonu açıp yavaşca kulağıma doğru yakınlaştırdım.

Telefonun arka tarafında gelen çığlık sesleri ile telefonu kulağıma dayadım.
"Lena iyi misin? Lena!" Korkmaya başlamıştım. Hızla yataktan inip odanın lambasını açtım. odanın içinde turlar atıyordum. Bı süre sonra karşı taraftan gelen sesle biraz da olsa rahatlamıştım tâki söylediği sözlerden sonra daha çok panikledim. "Arya yardım et lütfen!"
Ellim ayağım titriyor sesim titremeye başlamıştı. "L-Lena noluyor? Neredesin sen?" Sesi kesik kesik geliyordu "Arya burda insanlar birbirlerine saldırıyorlar çok korkuyorum" saldırmak derken birbirlerini dövüyorlar mı?

Söylediği sözle hızla karşılık verdim.

"Lena nerdesin?"
Karşı taraftan gelen gür bir çığlıkla kulaklarım çınladı.
"Arya o a-adam kadını ısırdı"
Ne demek ısırdı Lena yine sarhoşmu olmuştu ne saçmalıyor du.
"Lena ne saçmalıyorsun"
"Gelme! Gelme! Lütfen! Yapma!!"
Son sözlerinden sonra hat biranda kesilmişti. Hem korkuyor hemde titriyordum. Tekrar lena'yı aradım ama ulaşılamıyor du. Telefonuma gelen yeni aramada adına dahi bakmadan açtım.
"Lena iyi misin?" Gelen erkek sesi ile telefonu kulağımdan uzaklaştırıp arayan kişinin adına baktım 'ikizim Aktuğ'du'
"Arya! İkiz çabuk televizyonu aç haberleri izle!" Ne haberinden bahsediyordu. Buda mı sarhoş olmuştu? Ne yapıcaktım ben?
Dediğini ikiletmeden hızla oturma odasına gidip televizyonu açtım.
Haber kanalını açmama bile gerek yoktu çünkü açmam ile haber karşıma çıktı.
Bı kulağımda ikizim Aktuğ ile konuşurken diğer kulağımla televizyondaki haberi dinliyordum.

Haber:
"3.AASS-A salgını bilim insanları yılardır araştırdıkları bu deney mallesef bilim odalarından kaçırılıp insanlara enjekte edildi.
Lütfen evlerinizden çıkmayın yoksa sizde onlardan biri olursunuz. Belirtileri baş dönmesi, burun kanaması, halsizlik, hafıza kaybı , kusma ve en önemlisi bu yaratıklar seslere fazlasıyla hassasiyetleri var ses çıkarmamaya dikkat edin. Lütfen bu Belirtileri gösteren insanlardan uzak durun çünkü artık onlar insan değiller."

Gözterdikleri videolarda insanlar birbirlerine saldırıyorlardı birbirlerini ısıyorlardı. İğrenç bı görüntü vardı! Zombi! Bilim isanlarının araştırdıkları virüs bildiğin zombi virüsüydü! Bu dünyanın sonu demekti.

Tekrar tekrar aynı haberi yayınlıyorlardı.
Titri titriye kanaları değiştirdim ama neredeyse tüm kanallarda aynı haberi yayınlıyorlardı.
Kulağımdaki telefondan gelen ses ile biranda irkildim ağlamak istiyordum.
"Arya ikizim... lütfen evden çıkma ben yanına geleceğim zor durumda olmadığın sürece evden çıkma yalvarırım senide kaybetmek istemiyorum" gözümden bi damla yaş yavaşca yanağımdan süzüldü
Dudaklarımda tek çıkan cümle "kendini riske atma" olmuştu. " Seni seviyorum ikizim" demesi ile biranda hat kesildi
"Aktuğ! Aktuğ!" Telefonu kulağımdan uzaklaştırdım "kahretsin!" Elimdeki telefonu karşımdaki koltuğa fırlattım.
gözlerimden istemsiz bir şekilde göz yaşları akıyordu. Vücudum titriyordu ayaklarım tutmuyordu artık ayakta durmaya çalışsam bile biranda dizlerimin üzerine çöktüm.
Dünya'nın sonu gelmişti ve ben tek başıma kalmıştım. Bı süre olduğum pozisyonda hiç kıpırdamadım.

Derin derin nefesler alıp yavaşca ayağa kalktım. Koltuğun üzerindeki telefonumu elime aldım. hızla alt kattaki tüm camları ve kapıları kilitledim. Üst kata çıktım üst kattaki ne kadar cam varsa onları da kilitleyip odama gittim.

ÖLÜMÜN SON DAKİKALARI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin