15

112 19 21
                                    

"kollarım arasında uyumak varken neden omzuma yatıyorsun ki?"

"NE?!"

"ne oldu güzelim, çok mu şaşırdın?"

"haa yok ya. aklıma bir şey geldi de."

"he aynen aynen."

seonghwa hongjoong'un bu haline gülerken hongjoong kendini mal gibi hissediyordu. seonghwa ona ne yapsa utanıyordu. en ufak dokunuşunda dokunduğu yer alev alıyordu.

"seonghwa?"

"efendim yavrum?"

"sence biz neyiz?"

"ne olmamızı isterdin?"

"seninle iken her türlü şeye hazırım."

"aslında aramızdakini ikimiz de biliyoruz ama resmi değil."

"nasıl resmi olacakmış?"

"bekle hemen hallediyorum şimdi."

"tamam."

"kim hongjoong benimle çıkar mısın? belki erken olduğunu düşünebilirsin,  haklısın da ama sanki seninle 2 aydır değil de sanki seni her zaman tanıyormuşum gibi hissediyorum."

"h-hwa b-ben..."

hongjoong bir anda seonghwa'nın üstüne atladı. ne yaptığını o da bilmiyordu fakay çok da umrunda değildi. hongjoong seonghwa''ya sıkıca sarıldı. sanki son kez sarılacakmış gibi. güzel kokusunu içine çekti. ayrıldıktan sonra gözlerinin içine baktı, kahverenginin derinliklerine indi. ikisi de fark etmeden birbirlerine daha çok yaklaşıyorlardı. burun buruna geldiklerinde seonghwa rahatsız olur diye tam geri çekilecekken hongjoong dudaklarını birleştirdi. seonghwa ellerini hongjoong'un beline indirdi. hongjoong ise ellerini seonghwa'nın saçlarına götürdü ve saçlarıyla oynamaya başladı. ikisinin de ilk öpücüğüydü. ilk öpücüğünü sevdiği kişiye veren ikili çok mutluydu.
şu anda da resmi olarak sevgililerdi.

önemli acil bakin amk
askimmm, woo + 10 kişi

hwa

BIZ SEVGILIYIZ

ning

siz kimsiniz amk

hong

HWA ILE SEVGILIYIZ

giselle

sukur

darisi basima

woo

ooooo ne guzel

grupta engelledigim birisi var o kim

gyu

taehyun

hyun

beomgyu

san

grupta 12 kisi var gozukuyo ama kisiler kisminde 11 kisi var kim beni engelledi

momo

dahyun askim

dahyun

sc : seongjoong Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin