SESSİZ BİR YER

6 0 0
                                    

Sarayın mütevazi hizmetlisi odaya girip perdeleri sıyırmıştı içeriye sızan güneş ışığı tam da Efnanın yüzüne denk gelmiş, o bembeyaz yüzünü daha da aydınlatıyordu.

Hizmetli; Majesteleri kral hazretleri sizi kahvaltıda bekliyor. Kıyafetlerinizi hazırladım hemen burda,isterseniz giyinmenize yardımcı olabilirim.

E~;Ah hayır Sementa,bu kadar şey yapmana gerek yok lütfen ben kendi işimi kendim halledebilirim.

Hizmetli;Pekala Majesteleri siz nasıl isterseniz.

Dedi ve odadan çıktı, hizmetlinin kapıyı kapatmasıyla büyük bir nefes çektim ve banyoya doğru ilerledim dağılmış saçlarıma ve neredeyse morarmış olan gözlerime baktım ve bir "of" çektim.

Hızlıca yüzümü yıkayıp soğuk bir duş aldıktan sonra kıyafetlerimi giydim ve merdivenlere doğru ilerlemeye başladım -tabi bu sırada her zaman bir türlü yalnız kalamadığım gibi yine kalamamıştım- aşşağıya indiğimde babam beni şevkatli bir sesle karşıladı

Kral;Hoşgeldin canım kızım gel otur böyle.

E~;Sağ ol baba hoşbuldumm.

Kral;Kızım seninle bişey konuşacağım ama sakın ol lütfen.

E~; Buyur baba tabiki seni dinliyorum.

Kral; Kızım artık evlenme yaşın gelmedimi bak seninle evlenmek isteyen çok kişi var Swesery krallığından Prens Bruce bile seninle evlenmek istiyor. Bence artık biraz düşünmelisin. Hem beni hem krallığı.

E~;Baba sen ne dediğinin farkında mısın evlenmek mi seninle bu konuyu konuştuğumu hatırlıyorum baba!

Kral;Biliyorum kızım ama artık halk arasında dedikodular başladı kralın kızına talip yok diye.

Hiçbirşey demeden öylece masadan kalkıp gittim babamın bunu söylemesi gerçekten çok garipti biraz sakinleşmem gerekiyordu o yüzden ormana gitmeye karar verdim. Lady yani atımı da alıp yola koyulmuştum.

Kendimi yeşil ağaçlar ve toprak üzerinde atımla dört nala giderken çok huzurlu hissediyorum ve ben yine kendi halimde dört nala gidiyordum taa ki o sese kadar.

E~;Bu ses de neyin nesi böyle? Nerden geliyor bu ses?



Yazardan;

Evet bu benim ilk kitabım umarım beğenirsinizzzz ✨

Hatalarımı söylerseniz mutluluk duyarımm💐

Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkürlerr🖇

Diğer bölümler de yakın zamanda gelmeye devam edicekk...

Diğer bölümlerde erkek karakteri de göstericemm 🤍

Diğer bölümlerde erkek karakteri de göstericemm 🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Majesteleri Efnan

Mrs. MADAMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin