KARŞILAŞMA

0 0 0
                                    

Sabahın erken saatleriyle beraber Sementa'nın sesiyle uyandım.

S~Hizmetli;Majesteleri bu gün özel bi konuğumuz var o yüzden kralımız kalkıp hazırlanmanızı emretti.

E~;Ah tamam Sementa teşşekürler.

Dediğim esnada Sementa kapıya yönelerek odadan çıktı. Kimdi acaba bu sürpriz misafir?

Üzerime siyah bir elbise ve şarap kırmızısı bir pelerin vardı. Merdivenleri indim ve büyük yemek salonuna doğru ilerledim ve gördüğüm kişi karşısında olduğum yerde kaldım ve ekledim;

E~;Gölge?

G~;Efnan?

Kral;Siz tanıştınızmı?

G~;Dün ormanda tanıştık kralım. Burda görmeyi beklemiyordum. O yüzden biraz şaşırdım siz beni mâruz görün.

Kral;Ne demek, sende benim oğlum gibisin. Aslında sizi tanıştırmak istiyordum bende. Biliyorsun Oğlum (Gölge'yi oğlu gibi gördüğü için oğlum diyor.) etraf tekin değil heryerde Adiyas krallığının adamları kol geziyor bende buna karşı Efnan'ı hazırlamak istiyorum senden isteğim Efnan'a birkaç bişey öğretirsen çok sevinirim.

G~;Ne demek kra-

E~;Bi dk bi dk ya baba ben kendimi koruyabilirim yanlız.

G~;Geçen hiç de öyle gözü-

E~;Öhm öhm. Aa sen susadınmı Gölge al sana su biraz iç.

Diyip ağzına bardağı götürdüm gögle şaşkın şaşkın bana bakarken bsbam ekledi;

Kral;Kızım ben herşeye rağmen seni korumak istiyorum anladınmı o yüzden bu emrimi lütfen reddetmeden kabul et.

Babam ilk defa bana lütfen demişti kabul etmek çok da istemiyordum fakat kabul etmeliydim gerçekten kendimi tam anlamıyla koruyabilmem gerek.

E~;Pekala baba senin istediğin gibi olsun. Direnmeyeceğim.

O sırada Gölge hayla beni izliyordu buna bir anlam veremedim ama çok da takılmadım.

Kral;He Efnan bu arada buradan gidiyorsun bir süre Gölge'yle yaşayacaksın.

O sırada içtiğim su buğazımda kaldı ve bi an ağzımdan püskürdü ve öksürmeye başladım. Pislik Gölge o sırada gülüyordu.

E~;Öhm öhm baba niy- öhm öhm

Kral; Kızım yorma kendini merak etme iyi olacaksın ben Gölge'ye güvenirim. İkiniz de iyi olacaksınız da Gölge seni yıllardır tanırım ama gerçek ismini bilmiyorum hayla gerçek ismin ne?

G~;Emin olun kralım bunun bi önemi yok takılmayın beni Gölge olarak bilin yeter.

Kral;Pekala zorlamayacağım seni.

O sırada herkes bir yandan yemek yiyordu.

G~;Neyse kralım biz biraz daha kalmayalım çok geç oldu. Efnan sen gidip hazırlan istersen.

E~;Off tamam gidiyorum.

O sırada ben giderken arkamdan Gölge'nin gülme sesleri geliyordu sinirlenmiştim ama belli etmedim ve yürümeye devam ettim. Merdivenleri birer birer çıkarken yanımdan Sementa da geliyordu.

S~Hizmetli;Majesteleri gidiyor musunuz?

E~;Evet Sementa gidiyorum.

S~Hizmetli;Ben kendimi buna hiç hazırlamamıştım. Şimdi çok garip geliyor ama ne de olsa geleceksiniz değil mi?

Küçük bir kahkaha patlattıktan sonra

E~;Tabiki Sementa sen hiç merak etme.

O sırada odaya girmiştik bile ve Sementa malzemelerimi hazırlayıp özenle güzel bir sandığa yerleştirdi. Bende çalışma masamdaki bağzı malzemeleri alıp bez bir torbaya koymuştum. Ve aşşağıya doğru inmeye başlamıştık. Ben merdivenlerden birer birer inerken Gölge'nin gözleri bir an olsun üzerimden ayrılmamıştı. Ve tamamen inip büyük salona geçtiğimizde babamın karşısınds durdum ve sarıldım.

Mrs. MADAMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin