DÜŞÜNCELER

0 0 0
                                    

O Gölge denen adamı neden aklımdan çıkartamıyorum. Bir türlü unutamıyorum ormanda atımla giderken bir an bile aklımdan çıkmamıştı.

Sonunda saraya varmıştım ve tonlarca muhafız da peşime takılmıştı ve sonra babam koşa koşa geldi

Kral;Efnan! Neredeydin bu saate kadar,dışarıda düşmanlar kol gezerken bu kadar kolay ormanda gezemezsin!

E~;Ne çok abartıyosun baba alt tarafı biraz gezdim ve geldim, bak karşındayım ve iyiyim gördünmü?

Kral;Olsun Efnan sen yinede muhafızlar olmadan ormana gitme.

Yine herzamanki gibi muhafızları taktı peşime içimden "zaten bi kez de yalnız kalsam şaşarım" Diyip homurdanarak odama geçtim. Kendimi yatağa attıktan sonra düşündüm.

(𝙀𝙛𝙣𝙖𝙣ı𝙣 𝙞𝙘̧𝙞𝙣𝙙𝙚𝙣 𝙜𝙚𝙘̧𝙚𝙣𝙡𝙚𝙧)

Hmm demek Gölge ha? Senin kim olduğunu öğrenmezsem benim adım da Efnan değil. Ama yakışıklı adamdı. Acaba kaç yaşında? Of Efnan of çıkar şu adamı artık aklından! En iyisi duşa girmek sanırım.
.

Tekli berjerime oturduğum sırada Sementa'yı (hizmetli) içeriye çağırdım.

E~;Sementa! Bi bakarımısın!

S~Hizmetli; Buyrun majesteleri ne emretmiştiniz.

E~;Benim için küveti hazırlarmısın?

Hizmetli; Ne demek majesteleri sormanıza gerek yok siz emredin yeterki!

E~;Saol Sementa ama ben buna gerek duymuyorum. Her neyse benim için hazırlayabilirmisin?

S~Hizmetli; Tabiki majesteleri hemen!

Sementa ile aramızda geçen bu kısa konuşmadan sonra giysi dolabıma yöneldim ve kendime bir çift pijama takımı çıkarttım ardından masama oturdum ve kendimi aynadan izlemeye başladım. Okadar dağılmıştı ki saçlarım bu gün çok yorulmuştum sanırım hayla onun etkisindeydim. Ben kendi kendime düşüncelere daldığım esnada Sementa geldi.

S~Hizmetli;Majesteleri yanlış anlamazsanız birşey sorabilirmiyim?

E~;Tabiki Sementa tabiki! Buyur.

S~Hizmetli; Majesteleri düşüncelere dalmış gibisiniz acaba birşey mi oldu?

E~; Ah hayır Sementa sorduğun için teşekkürler ayrıca böyle şeyler sormak için izin almana gerek yok tamammı?

S~Hizmetli; Ama majes-

E~;Hayır Sementa, gerçekten itiraz istemiyorum anlaşıldımı?

S~Hizmetli; Pekala majesteleri siz nasıl isterseniz.

E~;Teşekkürler.

O esnada Sementa odadan ayrıldı ve ben odada tek kaldım ve kalkıp banyoya yöneldim üzerimdeki elbiseden kurtulup kendimi ki verin sıcak ve iyileştirici suyuna bıraktım.

Küçüklükten beri hep ne zaman yorgun olsam kendimi küvetin kollarına atardım. Gözlerimi kapattığım esnada yine Gölge'yi düşünmeye başlamıştım. Bana ne oldu anlamıyorum ama bir türlü şu Gölge denen adamı aklımdan çıkartamıyorum bi an gözlerimi açıp etrafa baktım ve ekledim;

E~;o pislik adam beni kurtardı ama hayla sinirliyim insan bi anda öyle çekilirmi tenhaya! Bence yüzde yüz haklıyım. Hem o da yapmasaymış. Acaba eli acımışmıdır, ya bi dk ben neden bunu düşünüyorum çıkar şunu aklından Efnan! Of yeter bu kadar duş,çıkıcam.

Dediğim esnada çıkarken ayağım kaydı ve tekrar küvete düştüm.

E~;Ya bi insanın bukadar mı kara bahtı olur!

Diyip kalkacağım esnada belimde hissettiğim acıyla yerimde saydım.

E~;Ahh! Belimmm ben şansıma varya. SEMENTAA! ACİL GELL!

Sementanın koşarak geldiğini burdan anlayabiliyordum.

S~Hizmetli;Ah Majesteleri ne oldu size böyle. Muhafızlar hemen şifacıları çağırın ve kapının önünde bekletin. Çabuk!

E~;Ahh Sementa Yavaş Yavaşş!

S~Hizmetli;Üzgünüm Majesteleri bağışlayın.

Dediği esnada küvetten çıkmıştım ve benim çok acıyordu. Hemen pijama takımlarımı giydim ve içeriye doğru yürüdüm -daha doğrusu yürümeye çalıştım- o sırada Sementa içeriye şifacıları çağırdı ve başıma saraydaki bütün şifacılar toplandı. Ben o sırada belimi açtığımda şifacıların hepsi bir ağızdan;

Şifacılar;Aaaaaaa

Dedi ve bende hepsine bakarak;

E~;Ne Aaaa nolmuş söylesenize.

Ana şifacı; belinizi biraz incitmişsiniz ben size şifalı kremlerden sürüp belinizi sargıya alıcam 3 güne hiçbirşeyiniz kalmaz Majesteleri.

Dediği esnada;

E~;NE 3 GÜN MÜ!

Diye bir çığlık kopardım o sırada sesleri duyan babam içeriye girdi. Şifacıların hepsi kenara çekilip başlarını önlerine eydiler Sementa da dahil.

Kral;Ne oluyor burda bu sesler ne? Ne oldu Ana şifacı?

Ana şifacı; Efendim Efnan hanım belini incitmiş.

Kral; Ah be kızım biraz daha dikkat edemezmisin?

E~;Merak etme baba çokda önemli birşeyim yok saol.

Dedim ve gerekli işlemler yapılıp belim sarıldıktan sonra odada tek kaldım ve yatağa uzandım kısa süre sonra uyku beni kolları arasında sardı.




Yazardan;

Umarım bu 3. Bölümü beğenmişsinizdirr🤍

Hatalarım varsa sizden duymak isterimm 🍄

Diğer bölümler de kısa süre içerisinde gelecekk🎀

Diğer bölümler de kısa süre içerisinde gelecekk🎀

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                   Efnan Sarca

                          Gölge

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                          Gölge


Mrs. MADAMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin