Mini art, Estónska s originálnej AU. No nie je roztomilá. Samo sebou že je.
NSFW.AU. Česko, predom sa ospravedlňujem všetkým Čechom ktorých by to mohlo pohoršiť. Nechcem vás nijako uraziť. Len som proste divný človek ktorý má divné nápady. Nemusíte ma ukameňovať ja to urobím aj sama 🪨.
A nakoniec tento nádherným výhľad ktorý sa.mi maskot keď sme prechádzali okolo Bratislavy do Viedne. Sú aj krajšie no tie ukážem až inokedy. <Nie som z Bratislavy takže to pre mňa bolo úžasné. Keďže...som tam vživote nebola a až tentoraz prvý krát som mohla naživo vidieť ako vyzerá aspoň takto z diaľky.
Ľudovít Štúr 😌 Normálne nám čo robiť tak namiesto toho chodím a kreslím si random ľudí či veci. A tentoraz to bol on i s totálne krivymi očami.
No a nakoniec na prianie Iluris_Online sem spíšem krátky story ktorý je s pohľadu Kanady s Pain.AU. <Obrázok v predchádzajúcej kapitole>
______________________________________
Bol jeden s chladných večerov a ja som išiel spať s lesa. Rád sledujem drevorubačov ako Kácajú stromy. Raz by som chcel robiť prácu ako oni. I keď mám prírodu a lesy veľmi rád tak už od detstva bolo mojou záľubou sekanie dreva. No otec mal iné túžby ktoré by som mal robiť. Mamka má vždy podporovala v záľubach a aj svoju prvú sekurku som dostal od nej. No otec, si nepredstavuje drevorubača ako gentlemana. Dosť často sa s mamkou teda hádajú. Často krát si práve na mňa vybíja hnev po hádke aď už s mojím starším bratom Americkou či mamkou. Pevne dúfam že sa raz situácia u nás doma zmení no ťažko povedať kedy sa tak stane. Neviem prečo otcovy tak záleží na to aby sme boli gentlemani keďže to dnešná doba priam nevyžaduje. Byť milí k ženám predsa môžeme byť i bez obleku či ulízanych vlasov? Alebo to snáď nie je možné? Naďalej som nad tým rozmýšľal až kým som neprišiel domov. Dúfal som že sa otec s Americkou znova nepohádali. Mňa väčšinou nebije len ubližuje slovne no niektoré rany čo má Ame ma až desia. Ame bol vždy rebel ktorý nemal problém sa postaviť komukoľvek.
Už za dverami som počul krik zo vnútra. Potichu som otvoril dvere a nahliadli do domu kde sa odohráva ďalšia s hádok. Tentoraz to bolo v kuchyni. „Chceš s nás mať gentlemanov no ty sám udrieš ženu!" Kríkol po ňom opäť Ame a ja som teda nahliadol do kuchyne čo sa deje. Otec ani Ame si ma našťastie nevšimli no mamka ktorá sa jednou rukou držala za tváre a tou druhou držala Ameho si ma všimla. Pohľadom mi naznačila aby som odišiel no to už si ma všimol aj Ame a tak nachvíľu zaváhal. Ja som tušil čo príde a tak som radšej vycúval. Niekto by povedal že vďaka tým hádkam sa zocelíme. No pravdou je, že to prináša len strach. Citlivosť na seba menší zvuk je u mňa tak vysoká že musím nosiť slúchadlá aby som neprežíval neznesiteľne múka pri hlasnejšom zvuku. Už ako malý som bol dosť citliví, a týmto sa to len zhoršovalo.
Z tranzu myšlienok ma vyrušilo rozbitie skla ktoré symbolizovalo to, že otec dokonal svoju vychovnú lekciu ako to nazíva. Bál som sa či niečo neurobí i mne no len ma chvíľu sledoval arogantnym výrazom a potom odišiel. Ja som teda rýchle pribehol. Vedľa Ameho na zemi sedela mamka a pomohla sa mu postaviť zo zeme na ktorej boli roztrúsené črepiny od skla, asi s fľaše či pohára. Myslím že veľa z nich mal aj Ame v tele keďže sa dokulhal až k stoličke kde ma mamka poslala pre pinzetu a lekárničku. Dnes sa to znova nevyhlo zraneniam...___________
Snáď sa mi to podarilo napisať tak aby ste ako tak mohli pochopiť v akej situácii sa Nada nachádza.
ESTÁS LEYENDO
✨Moje divné krezbičky✨
Ficción GeneralMyslím že názov hovorí za všetko. Ak nie komentáre sú tu na to aby zodpovedali otázky. Nemyslite si že sa chcem nijako svojimi podpriemernymi artami vyťahovať. Len už som videla viac kníh kde niekto vydal svoje arty a tak why not?! urobím to aj ja...