Özgürlük

8 2 2
                                    

Küçükken yazdığım bu hikayeyi düzenleyip göndermek ve devam ettirmek istiyorum.
Küçükken kısa bölümler yazmışım bu yüzden şimdi uzatarak yazacağım.
Küçükken yazdığımda kitabın ismi ÖZGÜRLÜK  değil KAÇIŞ'tı ama korku kitabı gibi göründüğünden adını Özgürlük yaptım.
Çoğu şeyi kitapta değiştirebilirim.

~•°•~

Mona Alisa Kırsen~

"Tek istediğim özgür olmaktı."

~•°•~

İlahi bakış açısı~

O, insanların zihninde 'Mort' diye anılırdı. Fransızca ölü demekti.
İnsanlar ondan çok korkar adını bile anmazdı, çocukların korkulu rüyası haline gelmiş büyüklerin ise çocuklarına zarar gelmesinden korkma sebebi olmuştu.

Mort, acımasız bir katildi. Polisler bile Mort'a yaklaşamıyordu. Mort'a yaklaşan herkes acı bir şekilde ölürdü.

Yağmurlu bir havaydı, saat akşam on iki sularındaydı. Mort yavaş adımlarla yetimhaneye yürüyordu. Aklındaki planı kusursuzdu. O'na göre.

Gece o kadar sessizdiki, yere her bastığında su birikintisilerinin sesleri geliyordu, rüzgarın esintisi ve Mort'un nefes alış verişleri..

Yetimhane'nin önünde durduğunda, haberi olduğundan dolayı çocukları uyutur uyutmaz orada duran yetimhane müdiresi, Fatma hanım oradaydı.

Yetimhane müdiresi ona içeriyi işaret ederek, Mort'u içeriye aldı..

~•°•~

Mort yanındaki yetimhane müdüresine döndü. "Burada kaç çocuk var?" aksanından Türk olmadığı belli oluyordu.

Yetimhane müdüresi Fatma hanım Mort'dan çok korksada dudaklarını aralayarak, "On dört çocuk var." diyerek sözünü tamamladı. Mort, Fatma hanım'a dönmüyordu "Hepsini alıyorum, birazdan araba gelip tüm çocukları alacak." dedi.

Dediklerinin üstünden sadece beş dakika geçmişti fakat araba gelmişti. Adamlar tek tek çocukları kucaklarına alarak arabaya taşıyordu.

Müdire hanım, çocukların akşam yemeklerine uyku ilacı koyduğundan çocuklar derin bir uykudaydılar. Aralarından bir çocuk bir kızın ismini söyledi.

"Mona..."

~•°•~

Bu kitabımın başlangıcı. Kitabın başlangıcı biraz Yaralasar'a benzedi ama ilersinde "Hayır bunun Yaralasar'dan alakası dahi yok" diyeceğiniz bir kitap. Biliyorum ilk bölüm kısa çünkü bu sadece başlangıç diğer bölümler en az 2000 kelime olacak. Görüşürüz bal peteklerimm.

İlk izlenim görüşlerinizi buraya alabilirimm -->

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖzgürlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin