Cap 6

96 18 1
                                    

Nu se putea abține să nu rememoreze fiecare atingere a ducelui, chiar și acum după ore de la ceea ce se întâmplase între ei. Se privi în oglindă și se vedea altfel, se atinse ușor pe buze, el o sărutase acolo, dar și în alte părți, fusese peste tot. Ciocănitul din ușă o scoase din visare.

-Fratele dvs vă cheamă în biroul mare, zise servitoarea, spune că este urgent.

-Bine, mulțumesc. Se ridică și se îndreptă spre birou, ce mai voia Thomas de data asta, nu avea chef de el, nu voia să își strice dispoziția, ciocăni ușor și intră. Constată că acesta nu era singur, era cu lady Lara și cu ..ducele, care o privea nedeslușit, Thomas în schimb era furios, foarte furios, iar lady Lara o privea cu înțelegere.

-M-ai chemat? Zise ea nesigură.

-Am făcut-o, vreau să te pregătești, te vei căsători cel târziu în trei zile, voi vedea cum rezolv cu preotul. Sunt extrem de dezamăgit de tine, să știi.

-Să mă căsătoresc în trei zile? Despre ce vorbești, ai spus da măscăriciului ăluia? Ai să mă vinzi?

-Trei zile nu e cam rapid, zise Lara.

-Nu este rapid, dacă află cineva reputația ei și totul e distrus.

-Totuși nu ne-a văzut nimeni, cum ar putea să afle? Zise  și ducele.

-Ești sigur că ăsta nu este un șiretlic de al vostru ca să nu se căsătorească cu ducele Hamberg?

-Nu este nici un șiretlic, crezi că aș fi venit să mint cu așa ceva? Știi și tu foarte bine care era relația noastră.

-Tocmai că știu..și am avut încredere în tine, iar tu i-ai intrat în pantalonași, credeam că te poți controla.

-E prea târziu să mai vorbim despre asta.

-Annabelle avea dreptate, ești un arogant, ai făcut ce ai făcut și ai venit să îmi spui cu atâta nonșalanță, de parcă era nimic. În momentul ăsta îmi vine să îți sparg fața, nu îmi pasă că ești ducele sau regele, cum ai putut?

-Stați, zise și ea deșteptându-se, te referi la căsătoria mea cu excelența sa Queensberry? Nu ducele de Hamberg. Le-ai spus, îl privi ea furioasă.

-Am făcut ce era de cuviință să fac. 

-De când îți pasă de ce era de cuviință, ai spus clar că nu m-ai lua de soție nici dacă m-ai compromite, ce te-a făcut să te răzgândești.

-Nu am spus niciodată asta, tu ai dedus că aș fi un laș și nu mi-aș asuma.

-O faci doar ca să îmi dovedești că nu e așa, te lupți cu mine chiar și în momentul ăsta, tu nu vrei să te însori, vrei doar să îți arăți puterea. Nu mă mărit cu el, ce dacă sunt compromisă, îl pot lua pe ducele de Hamberg și mai departe văd eu, la cât e de prostănac probabil nici nu va observa că nu mai sunt fecioară.

-Aranjezi nunta în cel mult o săptămână, mi-am pus sămânța în ea, dacă este cumva un copil acolo lucrurile s-ar agrava. Cât despre ducele de Hamberg, se apropie el de ea, nu vreau să mai aud numele acelui bărbat legat de al tău, de fapt nu vreau să mai aud nici un alt nume de bărbat din gura ta, zise aproape poruncitor, nu-l mai văzuse niciodată atât de serios, arăta înfricoșător când era furios. Îți place sau nu, vei fi ducesa mea, copilul meu nu se va naște un bastard, asta dacă e acolo.

-Kane..o sperii, zise Lara.

-Nu o sperii, o fac conștientă de consecințe, cineva trebuia să o pună la punct o dată și o dată, e de nestăpânit.

-Și te-ai gândit să o faci tu? Zise ea furioasă, m-ai compromis intenționat nu-i așa? Să îți satisfaci mândria că tu ești cel care mă va îmblânzi pe mine, te-ai pus cu cine nu trebuie, nu mă voi căsători cu tine, să îți fie clar.

RĂSĂRITUL DINTRE NOIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum