Semih'ten
Yaşadığımız o olayın üzerinden 1 saat geçmişti bu sürede odalara yerleşmiş ve yemek yemiştik. Yorgunlukla kendimi yatağa atmıştım.
Muci nerelerdeydi bilmiyordum. Telefonumu aldım ve bildirimleri kontrol etmeye başladım. 5-10 dakika sonra banyonun kilit sesi geldi. Kafamı telefondan kaldırdım.
"Semih orda kıyafetlerim var unutmuşum verir misin ?"
"Tamam veriyim"
Yerimden kalktim ve Muci'nin yatağının üzerindeki kıyafetleri alıp banyoya yöneldim. Bütün irademi ortaya koyarak ona bakmadan kıyafetleri ona uzattım. Kısaca teşekkür etti ve banyoya geri döndü.
.
.
.Muci çıktıktan sonra bende duş almıştım. Birazdan takım toplantısı için otelin konferans salonuna inecektik. Serdar hoca bize güveniyordu, onun güvenini boşa çıkarmayacaktık.
Salona doğru ilerlemeye başladım arkamdan adım sesleri duydum. Mert ve Necip abi hararetle bir şeyler konuşuyordu. Necip abi beni fark edip yanlarına çağırdı.
"Gelsene oğlum yanımıza"
"Abi konuşuyodunuz aranıza girmek istemedim"
Mert abi güldü ve saçlarımı karıştırdı. Odaya geldiğimizde harhagi bir sandalyeye oturdum. Herkes yavaş yavaş gelmeye başlamıştı. Yanıma Demir Ege oturdu. Kısa bir sohbet faslından sonra toplantı nihayet başlamıştı.
.
.
.Toplantı nihayet bittiğinde saat on ikiye geliyordu. Başımda ağrıyordu odaya uğramadan revire gidip ağrı kesici aldım. Odaya gittiğimde Muci yatağının üstünde oturuyor telefona bakıyordu ben odaya girince kafasını kaldırıp bana baktı.
"Semih iyi misin?"
"İyiyim başım ağrıyor sadece"
"Ağrı kesici vereyim mi ?"
"Revirden almıştım sağol"
Yatağımın yanındaki komidinin üzrindeki pet şişedeki suyu ilaçla beraber içtim. Muci endişeyle bakıyordu.
"Bir şey olursa seslen"
"Tamam teşekkür ederim"
Yatağıma yattım. Birkaç dakika sonra uykuya dalmıştım bile.
Ee nasıl olmuss ?
Aslında başka birşeyler yazma planım vardı yazınca hoşuma gitmedi sildim böyle oldu.
Neyse bayy 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Ağrısı •SeMu•
De Todo!Askıda! Muci x Semih Muci'm😻 Semih aramışsın bir şey mi oldu ? Siz Yanlışılıkla aramısım kusura bakma