Karşısında duran iri yarı kadına bakıyordu. Kadın, bıyık altından Micha'ya gülümsüyordu. Micha etrafına dikkatlice bakındı. Yemekhanedeki mahkumları teker teker süzdü ve ardından gardiyanlara doğru kaçamak bakışlar attı. Şu an neden bunu yaptığı hakkında hiçbir fikri yoktu. Sadece ona yapılmasını söylediği şeyleri yapıyordu. Çünkü buna mecburdu, çocuk ıslah evinde işler böyle yürüyordu. Elinde güç olan biri sana "bunu yap" dediği zaman yapmak zorunda kalıyordunuz. Micha da bu durumdan muzdaripti.
Önceki gece, zaten sürekli uyanıp uyanıp geri yattığı, tatlı uykusu zorla alıkonuldu. Kalktığı sırada tepesinde dikilen iki yeşil gözle göz göze geldi. Kız, Micha'nın eline ufak bir poşet tutuşturdu ardından kendi ellerini hızlıca çekti. Soran gözlerle önce elindeki ufak poşete sonra ise karşısındaki kıza baktı. Kız, Micha'nın kulağına doğru eğildi ve oldukça sessiz bir şekilde konuştu: "Bana borcun var." ardından sırıttı. Micha dişlerini sıktı ve bakışlarını avucunun içine sabitledi. Derin bir nefes aldı ve elini önce, lastiksiz ve ipsiz, eşofmanından sonra külotundan içeri soktu. Orta ve yüzük parmağının yardımıyla vajinasının dudaklarını araladı ve baş parmağı ile işaret parmağı yardımıyla tuttuğu küçük poşeti vajinasından içeri ittirdi. Bunu yaptığı için kendinden nefret ediyordu.
Şimdi oradaydı. Karşısında duran iri yarı yemekhane aşçısına bakıyordu. Micha, kadına bakarken kafasını oldukça havaya kaldırmak zorunda kalıyordu. Gözleriyle tuvalet tarafını işaret etti ve o tarafa doğru yavaşça yürümeye başladı. Kadın da onu takip ediyordu. Önce dış kapıyı sonra da tuvaletlerden birinin kapısını açıp içeri girdi. Eşofmanını indirdi ve ardından külotunu sıyırdı. Parmaklarıyla vajinasını araladı ve diğer eliyle poşetin ucundan tutup dışarı doğru çekti. Külotunu ve eşofmanını toparladı ve üzerini düzeltti. Derin bir nefes aldı ve poşeti avcunda saklamaya çalışarak kapıyı açtı. Kapıyı açtığında gördüğü şeyle şoka girdi.
09.01.2019
Sevgili Günlük;
Ah, şu an canım o kadar acıyor ki! Bugün o kadının beni gardiyanlara ispiyonladığını nereden bilebilirdim ki? Bir şeye kalkıştığım zaman sonu hep böyle bitiyor. Burada bulunmamın ardından sadece birkaç ay geçti ve ben hala adapte olamadım. Diğerleri gibi değilim. Onlar kendilerini koruyabiliyor ama ben... Ben beceriksizin tekiyim. Küçüklüğümden bu yana, ki hala çok da büyük sayılmam, hep ezilen taraf olmuştum. Bunu en iyi ağabeyim Michael bilir. Ne zaman başıma bir olay gelse yetişen oydu çünkü. Hata bende dahi olsa beni savunurdu. Keşke şu an daha fazla yanımda olabilse. Keşke ben bu halde olmasam. Keşke onun için gurur kaynağı olsam. Keşke onu yüzüstü bırakmasam. Benim için Michael, harika bir baba figürü. Seni seviyorum Michael.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTAKAL
ChickLit09.06.2024 Sevgili günlük; Şu anda düşündüğüm tek şey Michael. Ah, sana doğrudan söyleyemediğim için üzgünüm ama Alex'in telefonundan aradığında keşke daha neşeli bir şekilde açabilseydim çağrıyı. Belki seninle konuşmak bana iyi gelirdi ve şu an...