Ateş krallığı kralsız kalmıştı, rüzgarın başında eski bir hükümdar vardı, toprak neredeyse her şeyi kaybetmişti ve buza yalnızca kraliçesini kaybetmiş bir kral kalmıştı. Nesillerdir güçlerini bastırmış olan ateş soyunun başına tonlarca felaket gelmişti yıllarca. Pek çok defa hükümdarsız ve soysuz kalmanın eşiğine gelmişti. Geçmişte yapılmış bir kehanetin ilk kısmı gerçek olmuştur. Ancak geçen yıllarda kaybolan kehaneti bilen son kişi ya da şey Tek Kule'dir. ~
Riff ve Ikor birbirlerine devamlı laf sokarak sohbet ederken Trek ve Allon yakalamaca oynuyorlar. Eoki ise tek kulenin masasındaki eski kullanıcıları araştırırken daha önce hiç görmediği bir sembolle karşılaşır. Karşı karşıya düşmanca duran altı sembol, bir tarafta ışık ve karanlık var diğer tarafta gorm elementleri ve karanlık var. Eoki " Çocuklar buraya gelin. " Hepsi hemen Eoki'nin yanına giderler ve sembollere bakarken Allon'ın eli masaya çarpar, çarpmasıyla rüzgar sembolü parlamaya başlar. Rüzgar sembolünden yayılan enerji elestarı hızla döndürmeye başlar aynı anda elestarın rüzgar parçaları da ışık saçmaya başlarlar. Ne olduğuna anlam veremeyen Eoki ve diğerleri bir adım geri çekilirken kule onlara durmalarını söyler. Genç bir kadın ile erkeğin sesleri odayı doldurur " Karanlık ve Işık dört kadim güçle kılıç kılıca karşı karşıya geldiğinde. Buz saçakları gökten yağarken. Rüzgarın hükümdarları ciddileştiğinde. Toprağın hükümdarları yıkmak istediğinde. Ateş krallığı tekrar dibe vurduğunda ve zincirleri kırıldığında. Kralsız kalmış bir kralıçenin gazabı etrafı doldurduğunda bilin ki... " Ve sesler kesildi kehanet susmuştu... Rüzgar sembolü yanındaki buz sembolüne doğru ilerleyince Ikor elini masaya değdirir ve elestarın buz parçaları parlarken etrafında buz ve rüzgar enerjisiyle dolu bir enerji alanı oluşur. Buz sembolü tamamen parlayınca bu kez başka bir kadın ile başka bir erkeğin sesi etrafı kaplar "... bilin ki savaş çoktan başlamıştır. Zincirler kırıldı, kadim krallıklar yıkılıyor. Nerdesiniz anka kuşları? Savaş can alıyor. Kraliçenin gazabı ağır. Herkesi kaybetti, herkesi kaybedicez. Alev tekrar dibe vuruyor yine hükümdarsız kalıyor. Buzul kraliçe aşşağıya düşerken bir başına bedeni çakılıyor buzdan kazıklara. Rüzgar öfkeyle eserken kesti taş ve toprak sallanırken bağrındaki kayalarla hükümdarları krallığın kalbindeki aldılar yerlerini. Alacaklar yerlerini. Onlar ki yıkılan... " Kehanet tekrar durunca bu kez element kaya ya doğru kayarken Trek elini masaya değdirip geri çekti. Elestarın toprak parçaları parlarken etrafında oluşan element bulutuna kaya da katrışdı ve kaya sembolü parlamaya başlarken her iki sefer kinden de farklı bir kadın ile bir farklı bir erkeğin sesleri doldurdu "... Krallığın varisleri. Beyaz ankanın külleri karıştığında havaya ki kaybedilen savaş yeni başladığında şevkat ve dehşet aynı anlama geldiğinde bilin ki darkor ve gorm karşı karşıya. Dört diyar elementinin her biri tek soyda birleşmiştir. Yasaktır varise merhamet. Kan umut yaşlarına karıştığında alınan nefes zehirden farksız hale geldiğinde vicdan azabı etrafta özgürce dolanırken kollayın ankayı... " Sıra ateşe gelirken bir anda yanlarına birilerinin ışınlandığını fark ettiler. Arkalarına döndüklerinde aileleri en azından yaşayanlar vardı orada. Bir anda Riff' ın bilekliği alev gibi ısınmaya ve ışık saçmaya başladı aynı anda Fina'nın saçı Fina'nın yanında duran beyaz saçlı çocuğun beyaz saçından bir tutam kızıla dönüp aynı şekilde parlamaya başladığında bu sefer etrafı şevkat dolu bir sesle bir kadın "... Çünkü düşücek yavrumuz. Uyanın geçmişin anka kuşları uyanın geçmişin karanlık sırları çıkın gün yüzüne. Uyanın gormitiler şahitlik ettiğiniz geçmişi saklamayın... " Bir anda 4 elementin gormitileri etrafta belirdiler kadın sesi durduktan sonra bir erkeğin sesi duyuldu yine aynı şevkatle dolu olan " Lav derelerinin altında saklıdır geçmiş. Buzdan kanyonların, göklere yükselmiş bir hanedablığın tam içinde ve dahi kumulların kalbinde. Bilmeden geçmişi bilmeden olmuş savaşların gerçek tarafını bilemezsiniz kimin doğruyu anlattığını biliyor 4 kraliçe yüksekin göğe gormun yüce hükümdarları. Sorarsanız kimler anlatır bu beyaz anka masalını anlatıcıları ilk ankalar ve eşleri dir size konuşan ikinci anka ve soy başlarının aileleri... " Aynı anda konuşmaya başlarlar bir anda " Ateş gormiti leydisi Leydi Alesia, Ateş gormiti lordu Lord İgnus vardır zamanımızda Oğulları Keryon ve kızları Tiana... Düştü Lord ve Leydi Voidus'un ihanetinin ardından her biri teker teker kendi eşini dahi katletti gormiti ışık leydisi Leydi Valencia'yı bile... Kızımız Şinora emanettir ateş krallığına aydan daha beyaz bir ejderhası vardır derler beyaz ankanın ancak herkes sırayı mı katıştırır? Voidus her an yalnızca oyun mu oynadı şimdiye değin düşünün varisler atalarınız onunla savaşırken verdikleri binlerce kayıp varken mümkün müdür bu kadar kolay yenilmesi? 6 elementin de yenilmesinin bir sebebi yok mudur? Dikkatli olun varisler ve asla unutmayın soylarınızın birbirlerine karşı yüzlerce hatadı oldu tarihte size değin ancak sizler aileleriniz ya da atalarınız değilsiniz, onlar olamazsınız. Savaşlar oldu vahşice katledilen masumlar belki katledilen krallar ve kraliçeler... Anka kuşuna iyi bakın hükümdarlar çünkü Voidus biliyor olucak. "
...
Etrafta bir ölüm sessizliği hüküm sürerken Riff bana döndü ve "Hoşgeldin abi... " Yüzümde zoraki bir gülümsemeyle karşılık verirken odadaki herkes bir anda bize döndü ve "Abi mi?! " Diye bağırdılar. Yanıma ışınlanan Louis etrafını kaplayan siyah dumanların ardından " Nerdesin sen!? " Diye eğilip bana bağırdı " Voidus ne istiyor biliyosun Frost! " Odadaki buz kralı " Sen kimsin. " Diye sorunca Louis psikopatça sırıtarak ayağa kalktı. Tabii benden başka onun ne yaptığını gören yoktu. Krala döndü ve " Ardındaki gormiti lordları tahmin ediyor bence sayın kral. " Dedi alaycı bir tavırla sanki baş düşmanı karşıdındaymış gibi. O anda eleştiri ve kulenin taşı parlamaya başladı ışıklar saçarak ardından ışıklar kızıla döndü ve eyrafta bir kadının sesi duyuldu deminkinin aksine oldukça sert olan ses " BEN ATEŞ ANKASI KRALİÇE ŞİNORA. SAYIN BUZ HÜKÜMDARLARI BİR ATEŞ HÜKÜMDARINA SAYGI DUYMANIZI BEKLEMEKTEYİM. UYARIMI DİKKATE ALIN. KRALLIK HAKİMİNİ KORUR. " Dedi ve durdu o anda ben dahil -hatta gormitiler- Louis' e döndük etrafındaki duman dağılırken " Ben ateş kraliçesi kraliçe Şinora eşi ateş kralı kral Louis. Saygılar. " Dediği anda artık açık uzun sarı saçları, açık teni ve kor rengi gözleri ortaya çıkmıştı. Mükemmel diyebileceğiniz yüz hatlarına sahipti ki bu konuda ciddiyim. Uzun sarı saçları Keryon' a dönerken pelerinin yle beraber hafifçe savruldu ve ona " Uzun zaman oldu. " Her birine teker teker kaydı bakışları " Gerçekten uzun zaman oldu... " Dediği anda Helios " Louis? O kadar zaman sen yani... " Dedi ve elini ensesine koydu. O anda Allon " Evet Şinora' nın kocasıysan baya bir yaşlı olmalısın. " Louis hafifçe kıkırdadı ardından bana baktı ve " Sence Frost? " Bir anda soru bana yönelince bilmem anlamında omuz silkince yüzünde anlayışlı bir ifade oluştu. Allon' a döndü ve " O arkanda duran Helios benden bilmem kaç yüz yıl daha büyük ona göre bana yaşlı de Allon. " Dedi Riff " Ben seni tanıyor muyum?" " Hem evet hem de hayır. Ailendeki herkes beni hem tanır hem de hiçbir şey bilmezler adımı bilen ailendeki adam sayısı 30 u geçmez. " Ona bu kez ben dönünce " Anneniz iyi tanırdı ama... Alişya... " Ben bir anda " Bak Louis ne demeye çalışıyorsun? İkincisi neden Voidus bizi bulmak istesin ki? " Yüzündeki tebessüm hüzün de eklenerek genişledi ve " Öncelikle Frost Voidus sizi yakalamak isteyecektir çünkü hepiniz kraliyet ailesindensiniz. Daha özele inersek ateş soyunu zaten bir hedefi için yok etmeye çalışıyor. Ayrıca ne demek istediğime gelirsek Frost ben... Sizi kolayca bulabilir çünkü ateş soyunda onun kanı da akıyor. " Gormitiler "ne! " Diye resmen kükrerken Louis' ın bakışları yere doğru indi. Sonra tekrar bana döndü ve " Benim oğluma çok benziyorsun... " Diye fısıldadı duymadığımı varsayarak.**
Arkadaşlar yeni bölümü 10 yıldız olunca başlıycam haberiniz olsun☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔥kayıp geçmiş Gormiti 🔥
RandomGormitiler, anka kuşu, ateş, krallıklar, elementler Anka kuşları vardı gormda. Bir anka kuşu bekleniyor binlerce yıldır iki ulu gormiti nin kanını taşıyacak olan. Bembeyaz saçları ve deniz mavisi gözleri olan. Darkor gerçekten Voidus' a mı ait yoksa...