Annesinin heykeli... Karanlığın Kızı Diamond... Ateş kralının nereden geldiği belirsiz eşi... Tam karşılarında duruyordu... O kudretli heykel etrafa ve mabede muazzam bir enerji dalgası yayıyordu. Eşini kaybettikten sonra kızı için ayakta kalan kraliçenin heykeli dahi kendi gibi büyüleyici bir güzelliğe sahipti. Sanki fazla benzer... Kemerli kapısından geçtikten sonra heykel etrafa ufak bir enerji dalgası gönderdi. Birşey demek istermiş gibi. Karanlık karanlık 6 elementin tek bedende toplanışı her şey üzerinde kısmi kontrol. Eğer gerçekten güçlüyseniz ve aklınıza hakimseniz bütün gorm üzerinde ve hatta darkorda mutlak kontrol... Lordun tek kızı. Karanlık gormitilerinin genç lordu Darker'in kızı ve tek varisi... Bir önceki lordun gormitileri ve kendisi hemen hemen yaşıt olsalar da diğer melezler babası ile aynı nesilden sayılıyorlardı. Annesi? Peki kimdendi bu kudretli leydi? Bir ateş magisası ile karanlık lordunun varisi olarak dünyaya gelmişti kraliçe... Darkor... Libratum... Aynı şey değil miydi? Krallıkların ruhları şu son dönemde oldukça öfkeliydi ancak asla birbirlerinin sınırlarını aşmıyorlardı. Birbirlerine veya elementlerin davranışlarına bir garezleri vardı. Kraliçe farkındaydı ancak ne yapabilirdi? Gama... Ateş ruhu neye kızmıştı? Buz ruhu Sira ya mı? Ama neye kime ve neden? Neden Gama neden kızgınsın? Gama'nın tüyü kızıyla beraber mabedinin kapısından geçerken kraliçe hoşgeldin demek adına hafif bir enerji dalgası göndermişti... Etraftaki darkanları hissetti ardından... Tehlike... Mabed... Çocuklar! Ankalar, varisler, hükümdarlar. Lordlar bu değişik enerjinin farkına varmışlardı ancak anlamlandıramıyorlardı. Riff " Sizce kapı nasıl açılıyo??! " Frost " Riff... " Aoki " İnan bana bu normal. " Üç kraliçe ve kral Aoki'nin cevabına kısık sesle güldüler ancak onlar da darkanları hissetti... Gormitiler... Keryon'un omzundaki Gama'nın tüyü huzursuzlanıyordu. Yoksa heyecan mı basıyordu genç krallık ruhunu... Koca bir darkan ordusu ve başında da Voidus mabedin önüne geldi... Onlarca süvari... Akılları zorla kontrol edilerek öne sürülen onlarca melez... Bir portaldan bir kız yere doğru düştü bir an etrafına baktı ve " Gerçekten mi? Ohh pekala... " Ayağa kalktı ve en az bacağıyla aynı boyda olan kılıcını zorlanmadan çevirdi. " Hadi oynayalım. " O taraftan bir süvari " Lordum emin misiniz uzak durun diyor... " Dedi ve heykeli gösterdi... Sesi Victor'un sesine oldukça benziyordu. O sırada daha önce görmedikleri bir gormiti " O haklı. " Voidus mabedin girişine ayak bastı ve " O aptalın heykelinden mi korkuyorsunuz?! " Diye kükredi sert sesiyle. Victor bir anda gormiti formuna geçerek melezlerin çoğunu ve dört ana darkanı geri gönderdi ardından magisa formunda yere yığıldı. Ağzından ve burnundan oluk oluk kan akarken Lord " Kime güveniyorsunuz aptal melezler.? " Kız heykeli işaret etti ve " Eski bir arkadaşa... Bir Lord kızına. " Lordlar kendi gormiti formlarını aldılar. Melezler ayrı ayrı gormiti formlarını aldılar ancak yeni gormiti sadece hüzünlü gözlerle kan kusan Victor'a bakıyordu. Heykelden çatırdama sesleri yükseldi. Melezlerin gözlerinde korku ibareleri belirirken yüzleri aksine öfke ve tiksintiyi yansıtıyordu. Heykelin bedeninde çatlaklar oluştu ardından henüz bütün kabuk dökülmeden hızla direk Voidus'a saldırdı. Ateş, buz, rüzgar, toprak. Dört taraftan kuşatılan Voidus bir an neye uğradığını şaşısa da kraliçe ile kılıcı çarpıştı. Bir magisa ile aynı boylarda olan kraliçe oldukça öfkeliydi. Voidus kraliçeye üstünlük kurarken bir anda Gama'nın tüyünden lordların neşeli olduğu üzerine bahse girebilecekleri sesler yükseldi ardından yerden yükselen lav Diamond'ı Voidus'un karanlık ışık saldırısından korudu. Kara hükümdarın kahkahası etrafı doldurdu. Ardı ardına gelen lav saldırıları artık kararmıştı. Kraliçe lavlarla Voidus'a saldırırken yüzüde oluşan hoşnut gülümsemeye engel olamadı. Yüzünde ölüme susamış bir ifadeyle saldırırken melezleri yerden yükselen dokunaç misali yapılar yerlerine sabitledi. " Koskoca ışık lordu! Aptal bir melezin mezarına mı saldırıyor?! " Tüy resmen kahkalara boğulmuştu. " Koskoca ışık lordu her fırsatta aşşağılamaktan çekinmediği APTAL bir melezi koca bir orduya mı denk gördü!? " Sesindeki aşşağılayıcı tını ve yüzündeki sırıtmanın üzerine kraliçe Diamond kahkahayı basınca yeni gormiti hiçbir şey yokmuş gibi Magisa ya dönüştü ardından Victor'un yanına gitti ve ona destek olurken " Sakin ol... Nefes almaya çalış... "
Portaldan geçen kadın Victor ve gormitinin üzerine bir kalkan oluşturdu ve " Ona yardım et. Ben gerisini hallederim. " Gormiti başıyla onayladı yalnızca yüzünde tek bir minik oynamadan. Dokunaçlardan kurtulan melezlerle savaşan Lordlar ve kadın bir anda etrafı kaplayan bir kahkaha sesiyle durdular. Yeri göğü inleten kahkahadan sonra resmen bir fırtına Diamond'ın ardından esmeye başladı Diamond " Koskoca ışık lordu aptal bir meleze ve deneyimsiz bir Krallık ruhuna mı yenilecek?! Ne kadar da utanç verici! Koskoca binlerce yıllık ışık lordu yarım bin yılı dahi doldurmamış aptal bir meleze ve 5000 yaşına dahi gelememiş deli bir Krallık ruhuna mı yenilecek!? " Etrafı kül ve kan kokusu doldurmuştu. Kraliçenin vişne çürüğü gözleri nefretle parlıyordu. Kapkara saçları havaya yükseldi ve kara kanatlarını açtı elindeki semboller kapkara olmuştu ve enerji etrafında öyle bir hal almıştı ki. Deli derlerdi bu enerjiyi kontrol edebilenlere deli derlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🔥kayıp geçmiş Gormiti 🔥
De TodoGormitiler, anka kuşu, ateş, krallıklar, elementler Anka kuşları vardı gormda. Bir anka kuşu bekleniyor binlerce yıldır iki ulu gormiti nin kanını taşıyacak olan. Bembeyaz saçları ve deniz mavisi gözleri olan. Darkor gerçekten Voidus' a mı ait yoksa...