'난 당신없이 살 수 없다'

176 9 5
                                    





Namjoon:
Seon lütfen geri gel.
Ben cidden babanı falan
Bilmiyordum bebeğim.
Bilsem söylemezdim.

Seon:
Beni rahat bırak.
Kimseyle konuşmak istemiyorum.

Namjoon:
Sensiz yapamıyorum Seon.
Gel nolur gel.
Çok özledim seni.

Seon:
Namjoon.
Bana yazma daha fazla.
Lütfen rahat bırak beni.

Namjoon:
Sensiz yapamıyorum diyorum.
Sana aşığım Seon, lütfen.
Beni kendinden uzaklaştırma.

Seon:
Aşkına inanmam bundan sonra.
Aşkımız yalan lafını rahat rahat diyebilen
biri beni sevemez.
Söylemeye çekinir insan.
Ama sen direkt.
Şaka dahi olsa dedin.

Namjoon:
Ölseydim de yazmasaydım!
Çok pişmanım Seon.
Lütfen geri gel.

Seon:
Beni rahat bırak.
Mümkünse yazma.

(Seon Çevrimdışı)

Namjoon:
Gönlünü almadan yazmayı bırakmayacağım.

(Namjoon Çevrimdışı)









(---)








" Siz neden bir türlü olamıyorsunuz amına koyayım?"

" Ben de bilmiyorum Jimin! Tam diyorum oluyoruz! Bir bokluk çıkıyor! "

" O bokluğu sen çıkartıyorsun Namjoon. Seni sikmediğime dua et. Seon'un gönlünü almazsan bittin."

" Yoon. Biz de yardım edelim. Bizden çıktı bu olay. Yoksa böyle bir şey olmayacaktı."

" Aslında bizden çıktı."


Jin ve Jungkook kafaları öne eğik bir şekilde geldiler. Yoongi Sinirlerine hakim olmaya çalışıyordu. Bir kere bile huzurlu ve mutlu olamıyorlardı.


" Seon'un gönlünü almak için biz de yardım edeceğiz Namjoon Hyung. En çok bizim hatamız. Konu bizden çıktı."

" Özür dilerim Namjoon. Bir karakteri övmeseydim böyle olmayacaktı. Ne yapılacaksa biz yaparız. Sen planını anlat."

" Planım yok! Seon'un düşünmekten başka bir şey yapamıyorum! Kendimi öldürmek istiyorum!"


Birden Jungkook'un gözleri parladı. Ellerini çırparak bağırdı.


" Buldum!!"

" Ne buldun bebeğim?"

" Namjoon Hyung kendini öldüreceksin! Ama sahte olarak!"

" Ne diyorsun Jungkook?"

" Yoongi Hyung sen Seon'un ara ya da mesaj at. Ben gidip yapay kan yapacağım. Jin Hyung sen de Namjoon'un bileklerine makyaj yap. Kesik gibi görünecek şekilde."

" Saçmalamayın! Böyle bir şey asla yapamazsınız! Seon da öldürür kendini!"

" Yoongi Hyung. Bana güven. Dediklerimi yapın. Siz de evden gidin. Kimse olmayacak evde. Namjoon Hyung'un arabasını alın. Hiç kimse kalmasın evde. "

" Plan çok kötü ama zekice."

" Önemli olan sonuç. Bana bakın. Eğer bu plan kötü sonuçlar çıkarırsa hepinizi bitiririm. Kuzenim bir şey olsun, bittiniz. Haberiniz olsun."

내꺼야/ Jikook-Taejin-SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin