" Heyecan bastı beni ya!"
" Ne heyecanı basıyor sana acaba? Gören de şarkıyı senin söyleyeceğini sanır!"
" Namjoon şuna bir şey de! Beni sinir ediyor!"
" Kocana mı şikayet ediyon sen beni? Kuzenini? Utanmaz!"
" Sevgilime kimse utanmaz diyemez! Ayağını denk al kedi!"
" Büyüğüne dediği şeye bak! Tch tch! Gençlik nereye gidiyor ya?"
" Yoon lütfen yaşlı dedeler gibi konuşma. Kendimi de yaşlı hissediyorum senin yüzünden."
" Sıra bize gelecek bunlardan sonra. Hazır mıyız?"
" Hazırız Jimin shi."
" O zaman elleri görelim."
" 1 2 3! BangBangtan!"
(---)
Sıra onlara geldiğinde ilk Seon çıkmıştı. Arkada açılan okul görüntüsü ile yürüyormuş gibi yapmaya başlamıştı. Jungkook ise kenara koydukları sıraya oturmuş yazı yazıyordu. Koydukları kapıdan Seon'u gören Jungkook hemen ayağa kalktı ve kapıyı açıp gidişini izledi. Sonra da koyulan müzikçalara Namjoon CD koydu ve şarkı başladı. Hepsi havalı havalı sahneye geçti. Seon sıraya oturup ders çalışıyor gibi davranmıştı. El tutma yeri geldiğinde Jin onu içeri çekti ve Jungkook ile sahnenin ortasına geldiler. Jungkook ceketindeki gülü çıkarıp uzattı. O anda Jungkook kendi yerini söylemeye başladı. Sonra Jimin geldi arkadan ve o da söyledi yerini. Jin geldiğinde Seon'un elini tutup öpücük kondurdu ve herkes bağırmaya başladı. En son Jimin geldi ve yüksek notaya çıkmıştı. Artık sekizli birden söylemeye ve dans etmeye başladı. Şarkı bittiğinde Seon yerdeki mikrofonu aldı ve cümlelerini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
내꺼야/ Jikook-Taejin-Sope
FanficTaehyung: O benim! Jimin: Hayır, o benim. • • • Jungkook: Seninim Jimin.