!Duyuru! bu kurguya kısa şekil de motive kurguları yazıcam yani kulis kurgusu değil ilk iki bölümü unutalım🥲✨
:Kıskançlık:
"Sevgilim ben napıyım birden geldi sarıldı hem lise arkadaşım sarılmasamıydım"
"Sarılmasaydın tolga yada kız geldiğin de paşa paşa o kıçını kaldırıp biz kalkalım deseydin"
"Ya sevgilim lise lise yani bir şeyler olacak olsa sence de olmaz mıydı şimdiye kadar'
"Ha yani olma ihtimali vardı peki tolga'
"Yavrum ne alaka ya"
"Çok alaka tolga çok alaka'
"Nereye ya"
"Cehennemin dibine tolga nereye gide bilirim sence odama gidiyorum"
"Evet bence de odamıza gidelim sevgilim""Sen gelmiyosun tolga yat zıbar burda yada biricik lise arkadaşının yanına git"
"Abartıyorsun ama sevgilim"
"Tolga iki gün önce çok değil iki gün önce sırf bir iş arkadaşım bana baktı diye adamı öldürüyordun ayrıca normal yüzüme bakıyordu"
"Normal falan bakmıyordu sevgilim bak gel hadi senle tartışırken odamıza gelmiş bile gel uyuyalım hadi"
'Ben uyucam tolga sen git nerde yatıyorsan yat"
Derken bir yandan üstümü değişiyordum üstümü çıkardığım sırada tolga arkamdan sarılıp
"Sevgilim bak nolur bunu yapma işte ya"
Tolga her dediği kelimeden sonra omzuma öpücük konduruyordu
"Tolga eşeklik yapma çık altımı değişicem"
"Sevgilim sanki hiç görmedim ya ne kadar abarttın"
Diyip bana kendi kıyafetini giydirdi altım da sadece iç çamaşırım vardı
Bende tolganın üstünü çıkarıp altına şort verdim giydi yatağa girince gecede yatağın en ucuna geçtim ve istediğimi yaptı beni kendine çekti ve kendine çevirip öptü"Seni seviyorum sevgilim özür dilerim"
"Bende seni seviyorum bebeğim"
Tekrar öpüşmeye başladığınızda anladın ki bunun sonu pek hayra alamet değil dı
"Sevgilim şuan çok yorgunum sonra yapsak"
"Peki sevgilim"
İstek ünlü alınırrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motive One Shot
Fiksi Remajakulise gitmem gerekiyor oğlu hep kulise gitmem gerekiyor oğlum