Selammmm
Yeni bölümle gelmiş bulunmaktayız.Fazla uzatmadan sizleri bölüme bırakmak istiyorum bölüm sonu görüşürüz<333
______________________________Sıla'm arıyor...
Kırmızı butona bastım.
Sıla'm arıyor...
Yine kırmızı butona bastım.
Sıla'm arıyor...
Bu sefer cevap verdim.
"Efendim Sıla?"diye konuşmaya başladım.
"Kızım mal mısın? Saat kaç oldu hadi gelsene"
Saatte bakmamla telefonu kapatmam bir oldu.
Evet Sıla bu durumlara alışkandı.
Yatağımdan hemen doğruldum ve elimi yüzümü yıkayıp dolabımı açtım.
Yaz aylarında olduğumuz için üzerime siyah bir crop ve altıma da siyah bir ispanyol paça pantolon giydim.
Saçlarımı tarayıp at kuyruğu yaptıktan sonra hazırdım.
Annemle erkek kardeşimi öptükten sonra beyaz converse'mi giyip evden ayrıldım.
Okul çok yakın olduğundan kulaklığım'dan mavi gri'nin Dünya'nın En Güzel Kızı açtıktan sonra kulaklığımı takıp yürümeye başladım.
Şarkı bittiğinde zaten okula varmıştım dersin başlamasına 15 dakika kalmıştı ve bende kantinden 4 adet kahve alıp sınıfa çıktım.
Koridor'da sert bir şeye çarpmamla bütün kahveler yere döküldü.
Sinirle kafamı kaldırmamla hiç beklemediğim bir yüzle karşılaştım.
Aysu'nun eski sevgilisi Karan'la karşılaştım.
"ÖNÜNE BAKSANA SALAK MISIN?"diye bağırdım ve bizim sınıftan çocukluk arkadaşlarım mert,sıla,rüzgar çıkıp yanıma geldiler.
"Pardon da sen bana çarptın?"
"Sende kenara çekilseydin."diye sorusunu cevapladım.
Mert birden konuşmaya başladı.
"Karan kusura bakma kardeşim Derin görmemiş" diyerek Karan'ı benden uzaklaştırdı.
"Ne oldu kızım yine atarlandın?"diye konuşmaya başladı Sıla.
"Siz sınıfa geçin ben yeniden kahve alıp geliyorum."
"Tamam Rüzgar."diyerek cevapladım Rüzgarı ve sınıfa geçtik biz Sıla ile.
Mert ve Rüzgar gelince de anlatmaya başladım hepsini.
"Bu daha yeni çarptığım Karan'ın sevgilisi Aysu ile eski sevgilim Kuzey sevgili olmuşlar."dememle üçünün bir anda aynı kelimeyi demesi bir oldu.
"Ne?!" dediler üçü de bende telefonumu açıp dün Kuzey'e attığım fotoğrafı ve mesajlarınızı gösterdim.Rüzgar konuşmaya başladı.
"Aq şerefsiz bak sikmek lazım bunu" diye konuşmasıyla yüzümü buruşturdum.
"Şşş küfretme hem boşver siktirsin gitsin neyse sizde hadi sınıfınızda gidin ders başlıyacak"dedim Mert ve Rüzgar ikilisine ikisi de olumlu anlamda başlarını sallayıp gittiler.
Sonunda coğrafya dersi bitmişti.Ben sayısalcıyım kardeşim ne yapayım sözeli?
"Kanka kantinden karam alabilir misin?" diye konuşan sılaya baktım.Yavru köpek bakışları atıyordu.Sinirli bakışlarımla çantamdan cüzdanımı aldım ve sınıftam çıktım.
Köpek!Kantindeki sıra nihayet bana gelmişti.Bende browni ve karam almıştım.Sıla, Rüzgar ve Mert'le çocukken mahallede tanışmıştık ve ailelerimizi de bizim gibi çok anlaşıyor bu yüzden aramızda para falan sıkıntısı olmazdı.
Aslında Karan'dan özür dilememde gerekiyor neyse görürsem dilerim.
______________________________Stop!!!!!!
Mert hakkında düşünceleriniz neler?
Rüzgar hakkında düşünceleriniz neler?
Sıla hakkında düşünceleriniz neler?
Karan hakkında düşünceleriniz neler?
Derin hakkında düşünceleriniz neler?
Kurgu hakkında düşünceleriniz neler?
Sizleri seviyorum bayss<333
Kelime sayısı:427 kelime