6-O

5 0 0
                                    

Heyoo selamlar!Nasılsınız?Umarım gününüz güzel ve Chanmin momentlı geçer.Yazım hatam varsa kusura bakmayın!İyi okumalar~🌷🎀🌷~

(Bölüm fikirleriniz için yorumlarda buluşalım~🍰🫶🏻🍰~)

🌷🪷🌷🪷🌷🪷🌷🪷🌷🪷🌷🪷🌷🪷🌷🪷

Gecesini güzel geçirmişti küçük.Sadece rahat kollara sarılarak uyumuştu.Fakat aynısı büyük olan için söylenemezdi.Yaraları canını acıtıyordu.Gece sürekli uyanmıştı.Ancak küçük uyanmasın diye kımıldamamıştı.

Büyük bir ihtimalle birkaç saat sonra hastaneye gideceklerdi.Hastanede de Jeonginle ilgileneceklerdi.Olayları az biraz tahmin edebiliyordu.

Saat 8e doğru gelmeye başladığında küçük olan kıpırdanmaya başlamıştı.Bununla birlikte Minho kollarını gevşetmiş ve biraz geriye çekilmişti.Esnerken vücudunu geren tatlı beden yeni uyandığı için çok şirin gözüküyordu.Yanakları mevsimi gelmiş şeftaliyi andırıyordu.Gözleri uyumaktan hafif şişmişti.Yeni uyandığı için mi bilmem ama yanakları sanki daha büyük ve yumuşak gözüküyordu.

"Hmm günaydın"

"Günaydın sincap"

Minho'nun verdiği cevapla yavaşça gülmüştü küçük olan.Gözlerini şistiği için zor açık tutuyordu.Minho'ya doğru dönüp kafasını göğsüne yaslamıştı.Minho'nun sweatinin hoş kokusunu ses çıkarmadan içine çekti.

"Sen benden mi saklanıyorsun?

"Hayır~Sadece sweatin çok hoş kokuyor.."

"Giymek istersen verebilirim."

"Gerçekten mi?Aslında rengi çok güzel..Koyu griyi çok severim."

"O zaman vereyim hemen."

Minho yatakta doğrulup koyu gri kazağı üstünden çıkardı ve Jisung'a uzattı.Belki bu anı Jisung garip algılayabilirdi ama Minho üstünde birşey olmamasını pek umursamadı şuan.

"S-Sağ ol."

Minho kıkırdayıp arkaya doğru yattı.Sonra rahatsız olup bir anda yataktan kalktı ve gri çizgili pijamasının üstüne giyecek birşeyler aramaya koyuldu.Jisung ise doğrulup önündeki manzarayı -Minho'nun pürüzsüz sırtı- izliyordu.

Dolaplardan birinde bulduğu beyaz tişörtü üstüne geçirdiğinde Jisung kolundaki büyük denilemeyecek kadar küçük ama küçük denilemeyecek kadar büyük  yarayı fark etmişti.

"Koluna ne oldu?"

"Hm?Boşver önemli birşey değil."

"Koluna ne oldu?"

"Önemli değil Jisung-ah."

"Koluna ne oldu?"

Küçüğün ısrarla sormasına karşı biraz şaşırmıştı.Ona doğru dönüp konuşmaya devam etti.

"Ben söyleyene kadar sormaya devam edeceksin değil mi?"

"Evet."

"Kaza yaptım."

"NE"

"Bir kız önüme atladı sonra beni suçladı."

"NEE"

"Bütün gece ağrılarımdan uyuyamadım."

"NEEE"

"Tepkilerin çok tatlı."

"Ne-Ay teşekkürler."

Minho kıkırdayıp boy aynasına doğru yürüdü.Aynadan bakarak kazağını düzeltirken aynadan kendisine bakan Jisung'u görüp gülümsedi.Aynadan göz teması kurmalarıyla utanan Jisung gözlerini kırpıştırıp yataktan kalktı,yüzünü yıkamak için lavaboya doğru gitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hype Boy•Skz&Bts•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin