Regulamin konkursów literackiego "RtS:
|Rewrite the Stars|Konkursy:
1. Aby przystąpić do konkursu, należy zaakceptować poniższy regulamin.
2. Organizatorem konkursu jest Grupa
Recenzencko-Literacka
"RtS: Rewrite the Stars"
publikująca wywiady i recenzje na profilu ZatokaGwiazd.3. Konkurs ma na celu aktywizowanie autorów Wattpada i promowanie ich zwycięskich, wysokiej jakości dzieł.
Uczestnictwo daje szansę na pokazanie się oraz dobrą zabawę, poprzez rywalizację.4. Konkurs będzie polegał na napisaniu opowiadania lub one-shota o danej tematyce. A następnie opublikowaniu swojego tekstu literackiego na Wattpadzie do wyznaczonego terminu.
Opowiadanie może być pracą w dowolnym gatunku lub wskazanym przez organizatorki. Praca może być napisana na konkurs lub powstałą wcześniej, która jest oparta o starszą, publikowaną gdzie indziej pracę.
5. Konkurs składa się z dwóch etapów.
Etap pierwszy
Zaczyna się w wyznaczonym terminie.
O przystąpieniu do etapu drugiego decyduje autor opowiadania, które ma zamiar zgłosić na konkurs.6. Żeby wziąć udział w etapie pierwszym, trzeba:
• zamieścić informacje o konkursie RtS na swojej tablicy lub link do niego,
• wybrać kategorię konkursową i zamieścić w niej komentarz, w którym uczestnik oznaczy 3 osoby, które mógłby być zainteresowane udziałem w konkursie "RtS: (temat konkursu)
7. Hasłem przystąpienia do konkursu jest Kometa.
8. By wziąć udział w etapie drugim, należy:
• przygotować (czyt. napisać) one-shot lub opowiadanie,
• zgłosić się i swoje dzieło w komentarzu w rozdziale "Formularza Zgłoszeniowego,
Zakończenie etapu drugiego będzie mieć podaną datę i czas.
9. Krótkie opowiadanie powinno mieć więcej niż 500 słów i maksymalnie
3 000 słów.
Dłuższe opowiadanie jest do 5 rozdziałów po 2 000 tysięcy słów.
One-shot ma maksymalnie 4 000 słów.
10. Zgłaszane dzieło musi być własnością oryginalną i intelaktualną użytkownika. Nie może naruszać cudzych praw i dóbr osobistych.
Do przeczytania dzieła nie jest konieczna znajomość danego uniwersum.
11. Prawdziwe hasło to Korona Północna.
12. Zgłoszona praca podlega ocenie i prosimy, aby nie edytować zgłaszanych tekstów.
Członkowie jury czytają je na bieżąco i uszanujcie, że poświęcają na to swój czas.
13. Jury wyłoni najlepsze dzieła w drodze dyskusji.
Dzieła te będą mieć najwyższą ocenę.Ocenie podlega poprawność językowa i ortograficzna, odpowiedni zapis dialogów, pomysłowość oraz odniesienie się do tematu konkursu.
14. Data opublikowania wyników konkursu zostanie podana, w zależności od liczby zgłoszonych prac.
Jeśli jury uwiną się z oceną zgłoszonych prac szybciej lub później, termin ogłoszenia może ulec zmianie.
Będziemy informować na bieżąco.15. Osoby, które hejtują innych użytkowników i naruszają zasady regulaminu, zostaną usunięte z konkursu.
16. Prosimy, aby oznaczyć zgłaszaną pracę tagiem
#RtSkonkurs
#ZatokaGwiazdOraz oznaczyć jurora, który przyjął Twoje dzieło do oceny.
17. Mamy prawo, aby zmienić regulamin, będziemy informować.
Życzymy wszystkim weny twórczej, dobrej zabawy i powodzenia!
Załoga Zatoka Gwiazd
RtS: |Rewrite the Stars|<3
CZYTASZ
Konkursy
Non-FictionA może czas na mały challange? @Anayame_Me i @zDarcane_Nighter zapraszają Cię do podjęcia wyzwania i rozwinięcia swoich skrzydeł.