Rozstrzygnięcie konkursu

33 7 2
                                    

Nadeszła chwila, na którą wszyscy wyczekiwali, a mianowicie rozstrzygnięcie naszego pierwszego konkursu o nazwie Poza Ramami Uwiecznionych Chwil.

Chcielibyśmy ogromnie podziękować szwaczko za udział w konkursie, do którego zgłosiła się jako jedyna. W konkursie nie było konkurencji, dlatego uznaliśmy, że przyznany tej autorce należyte pierwsze miejsce.

szwaczko zgłosiła do naszego konkursu one-shot zatytułowany "Życie po Cork", który powstał jako inspiracja naszymi zdjęciami. One-shot nawiązuje do jego poprzednika "Wracając do Cork".

Opowiadanie jest napisane jako fantazja życia narratora, co jest dobrze przedstawione. Możemy zagłębić się w historię głównego bohatera Connora, który wspomina Waterford, lecz brak mu wiary w siebie i nie może zabrać się do pisania. Connor obwinia się za złamaną obietnicę złożoną ojcu jego małżonki Adele. Brakuje mu jej i próbuje sobie przypomnieć dzień, który nie był wystarczająco dobry na pisanie.
Brakuje mu emocji i uczuć przez stratę ukochanej. Zawiódł ją, a ona i ich chore dziecko nie chcieli żyć w takich ubogich warunkach oraz potrzebowali pieniędzy na utrzymanie. Adele nic nie wiedziała o sztuce, gdyż była szwaczką i nie potrafiła pojąć katuszy autorskiej, jakiej doznawał Connor, lecz wierzył, że go kochała. Choćby bardzo się starał coś stworzyć, było to zbyt mało i nie potrafił znaleźć innej pracy, która zapewniłaby im dobrobyt. Zniszczył ich wspólne życie, pozostając samemu na własne życzenie.
Czuł się niedoceniony i niewysłuchany. Adele uciekła z ich synem Liamem, gdyż miała dosyć.
Connor pozostał sam w biedzie, ślęcząc nad maszyną do pisania.
W końcu jednak opisał historię tego dawnego Foleya i tego, jakim jest teraz. Connor decyduje się napisać list do Adeli, w którym wyznaje, że bez niej nic nie jest już takie samo i że nadal ją kocha. Podejmuje się ostatnich sił i zaczyna pisać swoją historię.

Opowiadanie było wciągające i nie wykryto w nim błędów interpunkcyjnych, a dialogi były poprawnie zapisane.

Z dumą polecamy dzieła tej autorki i zachęcamy do odwiedzenia jej profilu.

Nagrody zostaną oczywiście przyznane i gratulujemy naszej zwyciężczyni. A wkrótce pojawi się wywiad z autorką, który przeprowadzi założycielka.

Dyplom został wysłany prywatnie. :)

Serdecznie zapraszamy do udziału w następnym konkursach i życzymy dalszych sukcesów pisarskich!

Zatoka Gwiazd

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 19 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

KonkursyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz