(Якщо репліка жестова, вона писатиметься курсивом )
Тьмяно освітлений коридор вів мене до кабінету тренера у підвальному приміщенні, де він вже чекав на мене задля того, щоб подовжити мій контракт. Я насупився і підшовхнув подушечками пальців оправу окулярів.
Всередині кабінету було майже тихо: шуму не чути за винятком старого радіо, яке програвало стару японську пісню про кохання.
- Привіт, Тсукі, - протягнув тренер і затягнувся цигаркою. Він стояв біля відчиненого вікна, з якого можна було побачити лише чужі, брудні від багнюки кросівки. Повторюсь: кабінет у підвальному приміщенні.
- Доброго ранку, тренере. Можемо...
- Не поспіша-ай, Тсукішімо. Розкажи, як доїхав? Зазвичай тобі не щастить із таксистами, - чоловік засміявся. - Скільки із них говорили тобі завести сім'ю? А скільки з них розпитували тебе про особисте?
- Помовчіть, - пробурмотів я і дістав з кишені цигарку. Покрутив її в руках, але підпалювати передумав, натомість глибоко зітхнув.
- Навіть курити не хочеш... Заду-умався... - загадково протягнув тренер.
- А вам, як я бачу, в голову пішло?
Чоловік засміявся, після чого тихо зітхнув і погасив цигарку. Він підійшов до полиці і дістав звідти дві папки, одна з яких підписаною не була, а інша була оснащена папірцем із огидним прізвищем.
Тсукішіма.
За стільки років успішних партій та змагань з волейболу набридути може все, нерідко навіть і ти сам.
- Ось, на три роки, як зазвичай, - я оглянув папери пустим поглядом, викликавши у тренера глибокий видих.
- Що не так? Не подовжуватимеш? Закінчуєш на цьому?
- Що? Ні, звичайно ні.
Я взяв до рук ручку і поставив декілька недбалих розписів на двох аркушах паперів, повністю забитих текстом, який я навіть не прочитав. Тренер тихо засміявся і прошепотів:
- Важко, мабуть, бути одинаком.
- Аж ніяк.
- Впевнений що не обманюєш?
- Я ніколи не обману вас, тренере.
- Я й не про себе питаю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моя єдина залежність
FanfictionНеввічлива, знервована і дивна. Такою я вважав її, щойно побачив. Однак я ніяк не міг зрозуміти, як вона, така, якою є, змогла розвести такий вогонь між нами, який вміло палив не одну частинку не тільки мене, але і її самої? (Таймскіп, відхилення ві...