"Jimin yeter, kendine gel." Omuz silktim ve burun çektim.
"Gidin başımdan, ağlayacağım. O, benim gözlerimin önünde evlenme teklifi etti." Hıçkırdım ve bağırdım. "RESMEN BAŞKASIYLA EVLENİYOR!" Hıçkırdım ve bağırarak ağlamaya başladım.
"O ARTIK BENİM MİNECCİM'İM DEĞİL! HIĞK, HİAĞAĞA!" Jennie derin bir nefes verdi.
"Kıyamam yavruma, ne kadar üzüldü. Hepsi o pislik Yoongi yüzünden." Taehyung kafasına vurdu Jennie'nin.
"Kodumun malı, Yoongi mi dedi Jimin gel beni kandır sonra ben seni terk edeyim gideyim kaza geçireyim seni unutayım diye?" Jennie dudak büzdü.
"Acıdı." Jisoo sinirle derin bir nefes verdi.
"Sıçarım şarap çanağınıza kesin sesinizi." Hıçkırdım.
"Onu özledim, öpüşmeyi beni sevmesini özledim." Telefonumu aldım hızla elime. "Onu arayacağım."
"Alo," dedim telefonu hoprlöre alırken. "Ah, şey ben Jimin. Numaran varmış bende de." Şu an hayatımın aşkına kendimi tanıştırıyordum.
"Oh Jimin-ah, hatırladım. Tam seni düşünüyordum." Mikrofonu kapattım ve bir çığlık attım yatakta.
"AAĞĞĞAĞAĞAĞAĞAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BENİ DÜŞÜNÜYORMUŞ! HALA AŞIK BANA!" Jennie benim gibi tepinmiş ve üzerime çıkıp bana sarılmıştı.
"YAŞASIN BEBEĞİM!" Daha sonra mikrofonu açtım ve konuştum.
"Kusura bakma hat koptu, ne düşünüyordun?"
"Şeyi düşünüyordum, sana karşı kendimi çok yakın hissediyorum. Aramızda nasıl bir ilişki vardı?" Yutkundum ve Jennie'ye baktım.
"Söyle yavrum," dedi sessizce başımla onayladım ve diğerlerine baktım onlar da onaylayınca konuştum.
"Yoongi."
"Evet?" OF ÇOK TATLI!
"Biz 2 yıl çıktık."
"Ne?" dediğinde yutkundum.
"Evet, hem de nasıl çıktık. Of, bir sevişiyorduk var ya." Sinirle bağırdı.
"NE DİYORSUN LAN SEN?! NE ANLATIYORSUN?" Yutkundum ve oturdum.
"Şey, Yoongi. Kızma, bağırma n'olur! Ben dürüstlük yapıyorum sadece." Sinirle konuştu.
"Ne diyorsun ya, kimsin sen?" Derin bir nefes verdim ve virgülsüz bir çırpıda attım.
"Kanıtın var mı?" Oldu ilk cümlesi. Derin bir nefes verdim ve Taehyung'a işaret ettim, telefonunda bir şeyler yaptığında telefonumdaki Yoongi'nin telefonundan bildirim geldi.
"Bir dakika bakıyorum." Videoyu açtı ve biraz sonra şaşkınlıkla konuştu. "Ben, Hoseok'u aldattım mı?" Sinirle konuştum.
"Senin sevgilin benim Yoongi! Sen onu aldatmadın! Sen onunla hiç sevgili olmadın, ben senin miniğinim. Ben senin tek aşkınım!" Bana bağırdı bu sefer.
"Kimsin lan sen! Tanımıyorum bile, ne zırvalıyorsun?" Gözlerim anında dolarken hıçkırdım.
"Canımı yakıyorsun, bağırma bana yalvarırım. Sana çok aşığım, çok pişmanım, lütfen bize bir şans daha ver." Derin bir nefes verdi sinirle.
"Seni hatırlamıyorum, Hoseok'a aşığım ben." Dudaklarım titrerken alt dudağımı ısırdım ve hıçkırdım.
"Sevgilim lütfen bana bir şans daha ver." Ve telefon suratıma kapandı, hıçkırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just For Revenge
FanfictionYoongi seni hic sevmedim Jimin, bütün amacım o piç abinden intikam almaktı. +18 rahatsız edici olabilecek smut sahneleri ve acık sahneler