12-Figth vol1

200 29 78
                                    

yoongi-jimin

Miniğim

lan ırz düşmanı

Mineccim

kırıcısın yavrum

Miniğim

5 dakika sonra seni almaya geliyorum date cıkcaz hazırlan.

Mineccim

ne

Miniğim

👅👅

Mineccim

PUAHAHAHAHAHHAH

Miniğim

gülme de hazırlan salak

geliyorum.

Mineccim

peki bebeğim hazırlanıyorum fsalkgjkaflgjlhda

📖📖📖

"Şu herif sana mı bakıyor?" Diyen Yoongi ile sinirle dudak büktüm.

"Saçmalama, adamın arkası dönük!" Ofladı sinirle ve kolunu omzuma attı.

"Olma bu kadar güzel ya, lütfen olma artık! Estetik ameliyatı falan ol, bir şey ol çirkinleş!" Kısa bir kahkaha attım.

"Çirkin olsam da sever misin ki beni?" Gülümsedi ve eğilip sıkıca öptü beni. 

"Kapına köpek olurdum, ki hala köpeğim biliyorsun." Kıkırdadım.

"Biliyorum." Beni yere yatırdı ve gıdıklamaya başladı.

"Ağzını yerim, şapşal, senin sevgilin iguana olsan bile sever seni!" Kahkaha atarak kollarını ittirmeye çalıştım.

"Yapma! Yoongi, gıdıklanıyorum!" Eğildi ve gıdıklamaya devam ederken boynumu öptü.

"Herkes bize bakıyor!" Omuz silkti ve dudaklarımı öptü. 

"Baksın," dedi. "Herkes seni ne kadar çok sevdiğimi görsün." Daha sonra ayaklandı. "Görmesin, duysun." Kollarını iki yana açtı ve bağırdı.

"HERKES DUYSUN!" Diye bağırdı ben şaşkınlıkla kıkırdarken.

"Ne yapıyorsun?" Bana baktı ve beni gösterirken bağırmaya devam etti, herkes bize bakıyordu. 

"BEN, BU ADAMA ÇOK AŞIĞIM!" Parktaki herkes alkışlarken biri sinirle bağırdı.

"Bize ne kardeşim!" Sinirle kaşlarını çattığında elimi koluna attım.

"Sakin ol ve umursama, aptalın teki." Kolunu çekerek benden kurtardı ve önündeki adama ilerledi.

"Ne dedin sen? Ne sert yapıyorsun, bu kadar kıskanma bir gün senin de olur." Adam ayağı kalktığında yutkundum. 

"Bayım lütfen oturun, tartışmayın." Adam bana bağırdı bu sefer.

"Sen ne karışıyorsun be, cüce!" Duyduğum şey ile Yoongi bağırdı.

Just For RevengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin