11-Özür

241 28 86
                                    

📖📖📖

"Güzel filmmiş sevgilim," dedim omzuna başımı yaslarken. "Hoşuma gitti."

"Sende hoşuma gidiyorsun," dedi ve dönüp alnımı öptü. "Çok seviyorum seni."

"Bana yalan söylemiyorsun değil mi?" dedim dudak bükerken.

Sustu, tabii ki söylüyordu. Derin bir nefes verdi ve geri çekilip bana baktı.

"Sana söylemek istediğim, söylemem gereken bir şey var. Jimin, ben, yani, ben şey..." Sinirle kendine vurdu ve bana dönüp ellerimi tuttu. "Ben abine videomuzu attım, seviştiğimiz, öpüştüğümüz ve birbirimize oral yaptığımız videoları attım." Sinirle bir tokat attım ve bağırdım.

"NE?!" devam ettim. "NE YAPTIM DEDİN?!" Sinirle ayağa kalktım. "Gerçekten pisliğin tekisin!" Ayağa kalktı benim gibi.

"Bebeğim dinle beni lütfen."

"Ne dinleyeceğim seni?! Gidiyorum ben!"

"Jimin bekle! Jimin!" dedi ve bileğimi kavrayıp kendine çevirdi beni.

"Bırak beni!" dedim sinirle hareketlenirken.

"Jimin lütfen dinle beni, bebeğim n'olur dinle!" Dizleri üzerine düştü ve yalvardı, derin bir nefes verip onu dinlemek ve ne söyleyeceğini öğrenmek için bekledim.

"Ben sana çok aşığım, başta bu aşk yoktu ve ben intikam için yapmak istemiştim. Bu yüzden biz çıkınca ben hepsini abine attım, ne yapacağımı bilemedim." Başını kaldırdı ve yorgun gözlerle bana baktı.

"Bebeğim sonra kaçınılmaz olarak sana aşık oldum..." Kalktı ve yüzümü kavradı.

"Sana aşığım ve artık aramızda gizli saklı olmasını istemiyordum, sana yalan söylemek istemiyorum. Bu yüzden, sana anlatayım dedim. Lütfen bana kızma, ben sadece seni çok seviyor-"

Yüzünü kavradım ve dudaklarına duygu dolu bir öpücük başlattım. Anlatmıştı, her şeyi anlatmıştı. Beni kaybetmeyi göze alarak her şeyi anlatmıştı. Belime sarıldı ve beni öptü, dudaklarımız tutukuyla birbiriyle dans ederken iyice sarıldım boynuna.

Elimi saçlarıma daldırıp öpmeye devam ettim, üst dudağını ısırdım ve gözlerimi yumdum.

"Seni affediyorum," dedim alnımızı birleştirirken yumulu gözlerimle. "Bana gerçeği söyledin çünkü." Öptüm. "Seni seviyorum." Sarıldı bana.

"Özür dilerim, bir daha asla yapmayacağım ve abine hep iyi davranacağım. Hatta ondan özür dileceğim!" Geri çekilip yüzünü kavradım.

"Seni seviyorum sevgilim, beni sevmeni daha çok seviyorum." Sarıldı sıkıca.

"Özür diliyorum."

📖📖📖

Yoongi-Jimin

Miniğim

İyisin değil mi, en son bıraktığımda somurtuyor ve düşünüyordun.

Mineccim

Just For RevengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin