SMUTTT

358 16 63
                                    

SMUTT BÖLÜM KOPLE SMUTT

Tom: *esneme sesi* s-sanemi? Üstümde ne yapıyosun?
San: dedik ya seni benim yapcam diye
Tom: ne-
Sanemi tam 2 yıldır tomiokayı dudağından öpmek istiyordu. Bu yüzden kendini tutamadan tomiokaya insanca -hayvanca- öpmeye başladı. Tomioka bu sert öpücük karşısında minik minik ağzından inilti çıkarıyordu.
Sanemi nefessiz kaldığında ayrıldı ve nefesini içine çekip tekrar öpmeye başladı. Bi anda öperken, diğer eli rahat durmadan tomiokanın t-şortünün içine gidiyordu. Tomioka küçük küçük inlerken sanemi dilini de dahik etti. Elide göğüsüyle oynuyordu. Sanemi çekilip
San: hazırmısın?
Tom: hay-
San: umrumda bike değil. Tam 2 yıldır bu anı bekliyorum.
Diyip tomiokanın üstünü vahsice yirttı sanemi. Tomioka o anda hayatı sorguluyordu. Sanemi hemen karşısındaki oğlanı çırılçıplak bırkatı. Üstünde sadece boxer vardı. Tomioka utandı. Ama bir şey diyemedi. Sanemi tomiokayı öpmeye başlamıştı. Elide tomiokanın orasındaydı, okşuyordu. Tomioka boğuk boğuk inliyordu. Artık zevk almıyordu. Bu yüzden boyna geçti. Boynu öpüyor, yalıyor, izler bırakıyordu. Ordanda göğüse geçti. Oralarıda öptü yaladı falan. Asıl yere geldiğinde tomiokaya alttan bi baktı hemen kendinin ve tomiokanın boxerini çıkardı. Sanemi 1 salisiye bile beklemeden elini tomiokanın salyasına buladı ve girmek için hazırlandı.
San: hazırmısın.
Tom: yavaş y- AHHHH
Sanemi cevabı bike beklemedi. Heme içine girdi. Tomioka bayaaa bi inlerken sanemi 2. Elide soktu. Sonra 3... sanemi artık sevgilisini hazırlamıştı. Erkekliğini tomiokaya sokacakken sanemi
San: haz-
Tom: yapıcaksan yap.
San: hay hay
Sanemi yarısını soktuğunda tomioka bağırır şekikde inledi. Gözünden yaşlar gelirken sanemi "meraketme aşkım. Sevinçten 4 köşe olucaksın~" dedi ve daha çok soktu. Tomioka bi 5 dakika sonra zorda olsa alışmıştı. Sanemide heosini soktu...

[Bunlar böyke bi 10 tur yaptilar]

San: *nefes nefese* eğkenceliydi demi aşkım?
Tom: s-s-sanemi b-ben n-nasıl banyoya g-gidicem?
San: ben seni götürürüm aşkım
Diyip tomiokayı kucakladı sanemi. Tomiokayı banyoya getirip bir güzel yıkadıktan sonra bir güzel giydirdi sevgilisi.
San: iyi geceler aşkım
Sanemi bunu diyip uykuya daldı.

Arkadaşlar kötü olmuş olabilir aceme yazdım. Büyük ihtimal bu hafta bölüm yok işimiz var (okulla alakalı değil haberiniz olsun)

"Ben Senin Sesizliğine Aşığım Tomioka Giyuu" Sanegiyuu {HIKAYE TAMAMLANMIŞTIR!!}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin