'

179 0 0
                                    

Normal bir kız olan Jennie, ne kadar masum olabilirdi ki..

-J-

Yine bir okul günü lanet olası karne haftası. Çocuk gibi hala "karne haftası" diye adlandırıyorlar, sınıfın en küçüğü olduğum için bazen 'senin için öyle diyorlar.' diye dalga geçiyorlar.. Ne var yani sınıftaki 10 kız arasından bile en küçüğü benim. Alt tarafı tüm sınıf 20 iken ben 18'im. Aslında bir çok erkekten bile daha iyi dövüşüyorum. Yada yatakta daha iyiyim..

Yine sınıfta sadece 5 kişi vardı. En arkada oturuyordum ve teneffüsteydik, bir anda karşıma bir reklam çıktı ve telefonun sesi yüksek olduğu için herkes o inlemeyi duyup bana bakmaya başladı. Elbette çok utandım ama hoşuma gitmedi değildi. Sınıfın en sessizi olduğum için tüm gözler zaten bendeydi. Sesi sıfıra indirip izlemeye başlamıştım.. Gittikçe altımın sulandığını hissetsemde izlemeye devam ediyordum çünkü çok hoşuma gidiyordu, ancak birinin gözlerini üstümde hissediyordum. Taehyung.. Tanrım dört yıldır hoşlandığım çocuk bana mı bakıyordu?! O popüler çocuktu.. e tabii o kadar iyi boks yapıp dünya sıralamasına girsem bende ünlü olurdum! Bir anda masasından kalktı ve yanıma yürümeye başladı, hemen telefonumu kapattım ve onu süzdüm. Fazla fenaydı. Yanıma iliştiğinde kalbim atmayı adeta bırakmıştı, bana iyice yaklaştığında kızardım ve kulağıma fısıldamaya başladığında kanım dondu.

"Bu gidişle kendini parmaklayacaksın farkında mısın?"

Siktir, beni izliyor muydu? Fazlasıyla utanmış ve kalın sesinin vücudumu hipnoz ettiğini hissediyordum. Hafifçe onunla göz göze gelip direkt olarak gözlerimi kaçırdım ve boğazımı temizledim, iyide be söyleyecektim ki? Saçmalayabilir miydim? Kesinlikle. Ama şaşırtıcı bir şey oldu, ben konuşmaya başlamadan o devam etti..

"Ama bunları yapabilecek kişi tamda yanında."

Altım girdikçe ıslanıyordu ve içinin doldurulması için zonkluyordu.. Artık kendime engel olamamaya başladım, tanrım bu çocuğun siki için şuanda herkesin içinde bile domalabilirdim! Ve fırsat tamda ayağımdaydı.. Tabiki hemen atlamadım

"Daha kaç kişiyi böyle altına aldın?"

"Benim kriterlerim oruspular değil güzelim."

Ne? Güzelim mi? Güzelim mi dedi o? Sanırım gerçekten şimdi ona yalvaracaktım. Saate gözüm ilişti, 5 dakika vardı. 5 dakika mı? Nasıl bekleyecektim ki, bu acının geçmesi için saatlerce bile uğraşabilirdim. O ise hala benden cevap bekler gibi bakıyordu.. Daha doğrusu crobumun üstünden göğüslerime baktığına emindim. Tam yine konuşacakken sözümü kesti

"Teneffüste.. Antreman odasına gel. Bugün sadece ben varım."

Ona baktım ve ukalaca bir bakış attım. O ise gülümseyerek yerine geçti.. Fazla yakın olduğumuz için yaklaşık 4 dakikadır nefes almıyordum ve o gidince derin bir nefes aldım.. Altım ise hala ıslanıyordu. Onun yanına gitmeden önce videoya devam edecektim.. neden olmasın ki?

5 dakika sonra zil çalmıştı, direkt olarak heyecanla ayağı kalktım ve ona baktım. Evet Tae'de bana bakıyordu, bu kadar heyecanlı olduğumu anlayınca güldü. Hemen sınıftan ayrıldı ve arkasından gitmeye başladım, ama altımdaki ıslaklık garip hissettiriyordu. Sonunda antrenman odasına vardığımda onu görememiştim. Biraz aradıktan sonra teneffüs saati için telefonuma baktım.. Tam öğle arasında olduğumuzu hatırladığımda kapı kapandı ve korkuyla arkamı döndüğümde onu üstü çıplak gördüm.. Bu fizik için kurşun atar yerdim!

Kolumdan tuttu ve beni L koltuğa attı, ben ne olduğunu anlamadan çenemden tutup öpmeye başlamıştı beni. Daha fazla dayanamayarak karşılık vermeye başladım ve kısa bir süre sonra dilini dilime sürtmeye, dudaklarını ise bastırmaya başladı. Dillerimiz savaş içindeyken nefes nefese ayrıldık ve beni tutup crobumu çıkarmaya başladı. İçimde sütyen olmadığı için göğüslerim direk ortaya çıkmkştı, gözleri hemen göğüslerime ilişti.

Good Girl // TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin