'

116 0 1
                                    

J'

Salona doğru ilerledim ve "koltuğa otur" komutunun geldiği gibi koltuğa uzandım. Gayet rahat ve hoştu. Oda yanıma oturarak sırıttı. Durdurulan filmi açtı ve elini arkama atıp kafasını omzuna koydu. İlerleyen dakikalarda bu filmin konusunu ve neden açtığını öğrendiğimde ses çıkarmasamda hafif yerimden oynadım. Ve malum sahneler geldiğinde elini bacağıma atarak beni bir hamle ile altına aldı. Ben nasıl yaptı diye şaşırırken filmde yapılanları bende uygulamaya başladı. Öncelikle boynumdan belime kadar iz bırakmaya başlamıştı. İyi ki boynum ile uğraşmadı diye şükrederken adeta göğüslerime saldırıyordu. Elimi saçına geçirdiğimde göğüslerimi ısırmaya başlamıştı. Yavaşça kısık sesle inlemeye başladığımda bedenimden ayrıldı ve tekrardan boynumdan başlayarak bir şerit çizdi ve eli amima ulaştığında durdu. Dokunduğu her yer artık onun için yanmaya başlamıştı bugün fazlasıyla benimle uğraşmasına rağmen doymuyordu. Beni yavaşça kucağına aldıktan sonra boy aynasının karşısında beni bıraktı ve ona doğru anlamaz gözlerle bakmaya başladım.

"Bana doğru domal."

Hemen dediğini yaptım ama bana olan yakınlığı yüzünden burnum resmen pantolonu ile bütünleşmiş durumdaydı. Ağır hareketler ile pantolonunu çıkardı ve direk dik şekilde olan siki yüzümde daireler çizmeye başlamıştı. Ben ise ağzıma almak için bekliyordum. En sonunda durdu ve ağzıma almam için beklemeye başladı. Önce ellerimle gel git yaptıktan sonra ucuna dilimle kuvvet uygulamaya başladım. Onun zevk inlemelerinden sonra dondurma gibi yalamaya başladım. O zevkten inlerken pantolonundan telefonunu çıkarmıştı. Napacağına anlam veremesemde umursamadım ve yalanaya devam ettim. (Onun fotoğrafını çekti. İlerde lazım olacak.)

Arada duraksayarak devam ediyordum ve bu sefer hazırlıksız boşalma girişimine kalkmadan kafasını eğdi.

"Geliyorum, hepsini yut."

Kafamı yukarı aşağı salladım ve onun boşalmasını bekledim. Tüm sıvısı ağzıma gelir gelmez hepsini onun dediği gibi yuttum ve yüzüme gelen bazı yerleri elimle sildim. Biraz midem bulanmasına rağmen küçük bir öğürmeden sonra hiç bir şey yok gibi bir şey yapacak mı diye bekledim ve aynanın önüne geçtiğini gördüğümde alt dudağımı kemirmeye başladım. Neden olduğunu inanın bende asla bilmiyorum. Sanırım ona yeterli geldiği için sadece 2 eli ile içime girdi ve elini makas gibi kullandı. Evin içinde istediğim gibi inlemeye başladım ve yaklaşık 15-20 dakika böyle yapmaya devam etti. Daha sonrasında geri ayağı kalktım ve banyoya doğru ilerledim. Aynaya geçerek kendime baktım, bugün yaşananlara inanamıyordum. Yüzümü yıkadıktan sonra yanına doğru ilerlerken odalarda takılmayı düşündüm, ve yaptım. Bir sürü oda olduğu için her yeri gezmem imkansızdı gözüme kestirdiğim ilk odada dolaşmayı düşündüm. Girdiğim 5. oda onun boks eğitimi aldığı yerdi yüksek ihtimal. Her yerde spor aletleri ve özellikle boks malzemeleri vardı. Etrafı dolaşırken bir kutuda seks oyuncakları olduğunu fark ettim. Ve kendi kendime "ben bu evden çıkarken yürüyebileceğimi sanmıyorum" dedim. Ama açıkçası uzun zamandır hayran olduğum hatta takıntılı olduğum çocuk için hepsi bana normal geliyordu

- 1 gün sonra -

Beni öperek uyandırmıştı. Gece odaya girdiğimde arkamdan gelip yatmamız gerektiğini söylemişti, ve şimdide uyandırmıştı. Gülümseyerek günaydın dedim ve yüzümü yıkamaya gittim. Arkamdan geldi ve belimi dolayarak çöp attı, çıktı. Aslında onunla sevgili miydik bilmiyordum ama sanırım öyleydik. Hazırladığı - satın aldığı -kahvaltı için mutfağa ilerledim ve bir sandalyeye oturarak yemeye başladım. Kaliteli bir yerden aldığı belliydi bana kalırsa tası gayet hoştu ancak fazla yemek yemeyi sevmediğim için bitirmemiştim. Sofra arasında durdu ve "Sahile gitmek ister misin? Arkadaşlarımda gelse sorun olur mu." Hayır desemde zaten gidecektik ama bu yer bana da cazip gelmişti "Arkadaşlarından da kıskanmayacaksan olur" dedim ve kıkırdadım. O ise "hayır" anlamında kafa salladı. Kendisinden baya emin gözüküyordu. Tabakları sudan geçirdim ve makineye attıktan sonra çantamdan güzel bir bikini çıkarıp odada yani onun yanında giyinmeye başladım. O ise fiziğime hayran şekilde bakıyordu.

Good Girl // TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin