J'
Sabahleyin beni uyandıran bir ses ile gözlerimi açtım. Tanrım ben bu Lucas'dan kurtulamayacak mıydım? Hafif gözlerimi ovduktan sonra yataktan doğruldum ve her yerimin ağrıdığını fark ettim, bünyem dayanamıyordu. Durdu ve sırıttı "Rüyamı gerçekleştirmeye ne dersin?" Kafamı hayır anlamında salladığımda ciddileşti. "Lades oynayacağız." Dalga mı geçiyordu? Ona ne oldu? Bundan basit ne vardı?
"Kazanırsam." "İstediğim bir şeyi yapacaksın." Dedi.
"Kazanırsam." "Beni bırakacaksın." Dedim.
Anlaştık anlamında kafa salladı ve bende gülümsedim - ilk defa - bu oyunu küçüklüğümdede oynamış birisi olarak asla yenileceğimi düşünmüyordum. Aradan bir yarım saat geçmişti ikimizde çabalasak ta başaramamıştık. Bir anda beni mutfağa çağırmıştı. Girdiğimde onu görememiştim. Tam çıkarken birisi sanki ayağıma çelme takmıştı ve bir anda yere düşecekken bulduğum ilk şeyi elime alıp tutunmaya çalıştım, başaramadım. Tam düştüğüm esnada Lucas gülüyordu. "Lades."
"Ne? Ne Ladesi?"
Kafamı kaldırdığımda onun altının olmadığını görmüştüm.. Bu demek oluyor ki.. Tutunmaya çalıştığım şey onun aletiydi. Ağzından boğuk bir "oh." sesi çıkınca korku ile ona döndüm. "Ne istiyorsun?."
Aletini eli ile sıvazladı ve saçımı hafifçe okşadı. Anlamaz gözlerle ona bakıyordum. Masanın üzerindeki tasma ve kulakları alıp bana takmaya başlamıştı. Pardon?! Neydim ben?? Onun oyuncağı mı!
Sinirle kafanı çektim ama beni tekrar kendine çevirdi. "Kuralları unutma." "Bu sefer hiç bir şey yapmayacağım ve beni boşaltacaksın." Beni kucağına alıp yatak odasına götürmüştü. Beni attığı gibi kendisi kafasını yatağın başına koyup bekledi.. mecburdum. Sikini yavaş yavaş ovarken ara sıra ucu ile uğraşıyordum. O aşağılık ise telefonunu almış ve beni çekiyordu. Yavaştan üstüne oturup aürtünmeye başlamıştım ancak o ona yetmediği için bir süre sonra zıplamaya başlamıştım. Ara sıra "Miyavla." diyerek emir veriyordu, mecburen bunu da yapıyordum. Ağzımdan boğuk boğuk inlemeler çıkartarak kafamı geriye atmıştım. O ise tenlerimizin birbirine çarpışını daha yakından kayda alıyordu. Yaklaşık 30 dakika böyle yaptım ama boşalmadığında kucağından inip bacaklarını araladım ve ortasına oturup penisinin ucunu yalamaya başladım. Biraz sonra daireler çizerek penisinin %75'ini ağzına alıp yavaş-yavaş gel git yapmaya başladım. Bir anda kafamda tuttu ve penisine bastırdı. Ve boynuma asılarak gel git yaptırmaya başladı. Öyle hızlı yapıyordu ki midem kalkıyordu ama o hala boşalamıyordu. En sonunda boynumu bıraktığında yalamaya devam ediyordum, bir yandan ise tırnaklarım karık kaslarını çiziyordu. O bu durumdan hiç rahatsız değildi. Bir anda sikini eline alarak karın kaslarına boşaldı ve göz kontağı kurmaya başladı. Dediğini gözlerinden anladığım için yaklaştım ve hepsini yalamaya başlamıştım. O ise "Uslu kedicik." diye beni övüyordu. Her şey bitiğinde beni yatırdı ve bacaklarımı aralayıp penisi ile zevk noktamı aramaya başladı. Tabii o zaman da videoyu çekiyordu. Bir anda zevk noktamı bulur bulmaz sokmuştu ve yavaş-yavaş gel git yapmaya başlamıştı. Yavaş olması acıttığı için adıyla inlemeye başlamıştım. "Lucas dur lütfen!" "Ahmn~"
İçimden çıkmıştı ve gülümsedi "Sinemalara sonunda düzgün bir film geldi desene." Ne? Dalga mı geçiyordu. "hayır! Hayır lütfen bunu yapma!"
"Sense geleceksin ve en ön koltukta bize yeteneklerini göstereceksin." Dedi kendinden emin bir ses tonu ile."Merak etme." Diye devam etti "Dünkü saygın kişilerimiz de dahil bir kaç arkadaş gelecek sadece." "Herkes seni sikmek için sabırsızlanıyor, ama bu fiziği benden başkası dokunamaz." Diye kelimesini bitirdi (sağol ya.)
- film bir sonraki bölüm olacak bilginize bir sonraki bölüm bir sonraki sabah olarak başlayacak -