𝙽𝚊𝚐𝚛𝚢𝚠𝚔𝚒

69 4 0
                                    

𝟸𝟽 𝚐𝚛𝚞𝚍𝚣𝚒𝚎𝚗́ 𝟸𝟶𝟸𝟹

To był zwykły dzień,wszyscy moi przyjaciele ogłosili związki i z tego powodu cieszyłam się z ich szczęścia zostaliśmy tylko ja i Bartek..Nie-NIC z tego nie będzie!Ja nawet niewiem czy on czuje to samo...poprostu nic z tego nie będzie.Dzisiaj były Nagrywki na kanał u Wery „czy to prawda że"nagrywki były o 13 a była już 12:55-kurva spóźnię się!szybko wzięłam kluczyki i wyszłam z domu,po 10 minutach byłam na miejscu.
-cześć Werka przepraszam za spóźnienię..ja poprostu nie wiem co się ze mną dzieje..-łzy napłynęły mi do oczu.
W-spokojnie nic się nie stało-blondynka mnie przytuliła szepcząc-nie płacz nic się nie stało przecież-wytarłam łzy i się trochę uspokoiłam.Zaczęliśmy już nagrywać i pierwsze pytanie.
W-w internecie krąży dużo pytań,czy jesteś z Bartkiem czy z Dominikiem i tu będzie pytanie,czy łączy cię coś z Bartkiem lub coś do niego czujesz-nie wiedziałam co powiedzieć i zapadła cisza*
-No ogólnie nie łączy nas nic z Bartkiem ani Dominikiem ale były takie momenty gdzie można było zobaczyć że to mogło być to,ale nie,nic do nich nie czuje kto wie może się to zmieni ale wątpie bo z Bartkiem mamy taką przysięgę że nigdy nie będziemy razem tylko zawsze besti-kurva co ja mówię...
W-Aha No rozumiem czyli na razie cię tam nic z nimi nie łączy-wszystko trwało 3 godziny i była już 16,pożegnałam Werkę i udałam się do samochodu kiedy napisał do mnie Patryk.
P-Fausti przyjedź do mnie błagam..-nie wiedziałam co powiedzieć,przestraszyłam się
-co się stało?-miałam w głowie wiele rzeczy.
P-Przyjedź szybko Błagam!..-
-dobra już jadę!-szybko wsiadłam do samochodu i udałam się do domu Patryka i Kini,weszłam do domu i usłyszałam.
~NIESPODZIANKA!~
P-wszystkiego najlepszego z okazji roku kanału!-poczułam ciepłe łzy na policzkach i mocno przytuliłam Patryka.
-dziękuje..-rozpłakałam się i poczułam jak ktoś mnie przytula,był to Bartek.
Oddałam przytulasa brunetowi..

You are my homeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz