2037.március.14.
-Hova tűnt Walker?-Ryder idegesen fordult társaihoz.
A küldetésük reménytelennek tűnt.
-Nyugodj le a picsába.Ha megtalálnak halottak vagyunk.-Connor próbálta lenyugtatni,több kevesebb sikerrel.
-Mind a ketten fogjátok be a pofátokat,és szedjétek fel azt a szerencsétlent a földről.-mutatott a hatos osztag vezetője az egyik új tagra akit kijelöltek melléjük.
Travis Thatcher volt a neve.
A két fiú egymásra nézett,és elfelejtve előző összetűzésüket eleget tettek a kérésnek.
-Mi bajod van?-szórította meg Ryder társa kabátjának nyakát.
Nem kapott választ.Csak zihálva állt előtte a félelemtől teljesen összeomolva.-Mit csináljunk főnök?-nézett hátra.
-Eltűnünk innen mielőtt megdöglünk.-mondta Brooke miközben újratöltötte pisztolyát.
-És Thatcher?-kérdezte Crane.
-Velünk jön ha élni akar.-Connor Brooklyn mellé lépett,aki az ablakot vizsgálta.
A berepedezett,kitört üveg alig volt egyáltalán annak nevezhető.
-A lépcsőn nem jutunk le.A folyosók tele vannak katonákkal,és még ha sikerülne valahogy,a főbejáratánál úgyis várnak minket.-vázolta fel Brooke,aztán kiütötte fegyvere markolatával a maradék üvegdarabot.-Kibaszottul őrült vagy.-Ryder kihajolva az ablakon felmérte az ugrás magasságát.-Én le nem megyek itt.
Crane sóhajtott egyet,és arrébb tolva társát megkapaszkodott a párkányban,majd átugrotta azt.
A többiek szinte lassított felvételben nézték végig ahogy földet ér.
Crane leporolva magát intett egyet,jelezve hogy jöhetnek.
A következő vállalkozó Connor volt.
Hasonló technikával kezdett neki az ugrásnak.
Neki kevésbé volt olyan egyszerű az érkezése mint társának,de végül életben ért földet.
Brooke is nekikezdett volna,de sietős léptek zavarták meg.
Egy fiatal srác esett be az ajtón.
-Te meg hol a faszban voltál?-förmedt rá Ryder.
-Nem fontos.Indulnunk kell.-Walker idegesen nézett az ablak irányába,aztán földön ülő társára vetült a tekintete.
Amég Brooke is távozott az épületből,ugyan nehezen de sikerült talpra állítania Tatchert.
-Én erre rohadtul nem várok.-mondta Ryder,aztán társai után sietett.
Csak Walker és Thatcher maradtak.
-Menj már!-lökte az ablakhoz az ijedt fiút,aztán ő is utána ment.
Mivel Thatcher nem volt túl jó formában szinte átesett a párkányon.
A levegőben kapálózva végül valahogy mégiscsak élve érkezett a földre,ahol összehúzva magát elfeküdt a fűben,hogy aztán Walker megint talpra ráncigálja őt.
A hatos osztag végre egy helyen volt,minden tagjával együtt.
KAMU SEDANG MEMBACA
A Halott Világ-Első Évad
Fantasi"Áldottak kik a békéért életüket adják." Egy új világ. Nem egy utópisztikus álom,ahol mindenki egyenlő. Nincsenek többé feltörekvő üzletemberek,és iskolába készülő fiatalok.Csak vér van,és halotti fátyol. Mindent megváltoztatott egy vírus. Imádkozha...