Hand in Hand??

60 2 0
                                    

Zag de groep het nu goed? Liepen Maksim en Lotte hand in hand tot bij hun? Iedereen was muisstil. Tot Francisco besloot om luid op te roepen " omggg zo cute jullie passen goed bij elkaar ik wist het he da jullie in loveee waren!" Iedereen schoot in de lach " Hier ze meneer de cupido gaat het weer is zeggen ben je wel oké Fran?" vroeg Sali. " Ma ja zei Fran kwas een beetje te happy voor hun zeker?" Pommelien liep weg want ze was wel blij voor hun maar kon niet zomaar haar gevoelens opkant zetten. Maksim zag dat ze weg ging en volgde haar. " Hey waar ga je naartoe?" Vroeg Maksim. " Oh ik moet gewoon even naar de wc." Zei pommelien. Maksim vond dat ze raar deed dus besloot haar tegen te houden.

"Hey ben je zeker want je doet zo anders ineens." Zei Maksim. " Ja hoor alles oké er is echt niks aan de hand. Misschien moet jij niet zo rap ongerust zijn en naar je lief gaan straks wordt ze jaloers." Zegt Pommelien al lachend. Maksim lacht is en gaat terug naar de rest. Pommelien kijkt nog even of Maksim weg is en gaat dan al wenend naar de wc. Ze had het heel moeilijk om blij te zijn voor hun en haar gevoelens te negeren. Na alle drama en aankondigingen begon de groep terug te repeteren. Er was nog veel werk voor de grote première.

De dagen vlogen voorbij Lotte en Maksim genoten van elkaar en spraken meer en meer af met elkaar om te kijken of ze echt wel iets willen beginnen samen. Ondertussen probeert Pommelien haar gevoelens te negeren en haar te focussen op de première en de rest van de groep. Zo vind ze veel steun bij haar beste vriend Francisco. Francisco begrijpt wat ze voelt en meemaakt. De rest van de groep begint veel stress te krijgen voor de musical. Maar ze genieten van elk moment dat ze samen beleven en zijn dankbaar voor de kleine dingen die ze hier meemaken.

Hey, het volgende deel komt vanavond nog online. Ik probeer zoveel mogelijk te maken en dan te posten. ❤️🌻 laat zeker weten wat jullie ervan vinden en misschien hebben jullie nog leuke ideetjes of koppeltjes... 🙈😉

De Vriendengroep 🤍🫀 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu