Huwelijksreis✨

40 0 2
                                    

Na de feestelijke trouwdag hadden Danny en Camille, en Francisco en Sali een heftige huwelijksnacht vol emoties en liefde. De volgende ochtend vertrokken de vier op hun huwelijksreis naar een exotische bestemming. De vriendengroep nam afscheid op de luchthaven, en Kiana huilde toen ze haar Peter Danny moest uitzwaaien.

"Ik ga je missen, Peter," snikte Kiana terwijl ze hem stevig omhelsde.

"Ik jou ook, lieve schat," antwoordde Danny zacht. "Maar ik ben snel weer terug, en dan hebben we weer veel plezier samen."

Ondertussen bleven alleen Pommelien, Maksim en Kiana achter. Om de leegte en het verdriet van het afscheid te vullen, stelde Pommelien voor dat Maksim en Kiana bij haar zouden komen voor de gezelligheid. Maksim vond het een goed idee en zo trokken ze tijdelijk bij haar in.

Wanneer Kiana op school was, brachten Pommelien en Maksim veel tijd samen door. Ze gingen wandelen in het park, bezochten musea, en lunchten in gezellige café's. Ze lachten veel, deelden diepe gesprekken en genoten van elkaars gezelschap. De band tussen hen werd sterker met elke dag die voorbijging.

Pommelien begon te merken dat ze opnieuw gevoelens voor Maksim kreeg, maar ze wist niet goed wat ze daarmee moest doen. Ze was bang dat het te snel was na het verlies van Lotte, maar tegelijkertijd voelde ze dat er iets speciaals was tussen hen.

Ondertussen beleefden Danny, Camille, Francisco en Sali een fantastische huwelijksreis. Ze hadden gekozen voor een idyllisch eiland in de Malediven, waar ze genoten van romantische momenten zoals:

1. **Een diner bij zonsondergang op het strand** - Ze genoten van een heerlijk diner met hun voeten in het zand, terwijl ze keken naar de zon die onderging en de lucht kleurde in prachtige tinten oranje en roze.

2. **Privé-villa's boven het water** - Ze verbleven in luxueuze villa's met glazen vloeren waardoor ze de vissen onder zich konden zien zwemmen. Elke ochtend werden ze wakker met een prachtig uitzicht over de oceaan.

3. **Snorkelen in het koraalrif** - Ze ontdekten de kleurrijke onderwaterwereld en zwommen tussen de exotische vissen en koraalformaties. Het was een betoverende ervaring die hen nog dichter bij elkaar bracht.

4. **Massage voor koppels** - Ze genoten van ontspannende massages in een spa met uitzicht op de oceaan, waardoor ze volledig konden ontspannen en genieten van elkaars gezelschap.

5. **Een avondcruise onder de sterren** - Ze maakten een romantische cruise bij maanlicht, waarbij ze samen naar de sterrenhemel keken en spraken over hun toekomstplannen.

Terug in het dagelijks leven, bleef Pommelien worstelen met haar gevoelens voor Maksim. Ze wilde niets overhaasten, maar de tijd die ze samen doorbrachten voelde zo goed, zo natuurlijk. Uiteindelijk besloot ze met Maksim te praten, haar hart open te stellen en te ontdekken wat hij voelde. Misschien was dit het begin van iets moois, iets nieuws, dat hun levens opnieuw zou vullen met liefde en vreugde.

Heyy, Ik heb een vraag voor jullie!
Wat denken jullie moet Maksim met Pommelien samen gaan of toch gewoon alleen blijven en dat Pommelien bij Noah blijft? Laat jullie mening weten pls 🤔🤞

De Vriendengroep 🤍🫀 Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu