Na hun toevallige ontmoeting in het koffiehuis, besloten de vijf nieuwgevonden vrienden om een weekend samen door te brengen en te kijken wat ze konden creëren met hun gecombineerde talenten. Matthy stelde voor om naar een nabijgelegen park te gaan, waar ze mooie natuurbeelden konden vastleggen. Koen bracht zijn drone mee, Milo zijn laptop en muziekapparatuur, Raoul bakte wat snacks en Robbie nam zijn camera's en statieven mee.
Ze begonnen met het verkennen van het park, waarbij Matthy en Koen de leiding namen bij het maken van de opnames. Matthy vond de perfecte plekken voor mooie shots, terwijl Koen de drone door de lucht liet zweven om adembenemende beelden te maken. Milo luisterde ondertussen naar de geluiden van de natuur en begon met het componeren van een passend muziekthema. Raoul zorgde voor de moraal met haar heerlijke hapjes en Robbie legde alles vast op camera.
Tegen het einde van de dag hadden ze genoeg materiaal verzameld om een korte video te maken. Ze besloten om bij Robbie thuis samen te komen om de beelden te bewerken. Het bleek een ongelooflijk productieve en leuke ervaring te zijn. Iedereen bracht iets unieks in, en hun verschillende talenten vulden elkaar perfect aan.
Toen ze de uiteindelijke video bekeken, waren ze verbaasd over hoe goed het was geworden. "We zouden dit vaker moeten doen," zei Robbie enthousiast. "Misschien kunnen we een YouTube-kanaal beginnen."
De rest was het er meteen mee eens. Het idee van een YouTube-kanaal dat hun avonturen en creaties vastlegde, klonk als een spannende nieuwe onderneming. En zo werd het zaadje geplant voor wat uiteindelijk het grootste YouTube-kanaal van Nederland zou worden.
JE LEEST
"Van Onbekenden tot Herinneringen"
Fanfic% mensen ontmoeten elkaar op een dag en worden beste vrienden wil je weten hoe dit afloopt lees zeker dit boek