Hoofdstuk 13: De Eerste Documentaire

8 2 0
                                    

Met hun groeiende ervaring en vertrouwen besloten de Bankzitters om een stap verder te gaan en hun eerste documentaire te maken. Ze wilden een belangrijk onderwerp behandelen en kozen ervoor om het verleden van de jongens naar boven te halen.

De documentaire werd zeer goed ontvangen en toonde een serieuzere kant van de Bankzitters. Het liet zien dat ze niet alleen entertainers waren, maar ook betrokken en bewuste burgers die een verschil wilden maken.


dit werd er gezegd in de documentaire over de jongens

Matthy: Hij was vroeger erg stil en kwam erachter dat hij autisme had, later kwam hij ook nog in een depressie terecht en heeft geprobeert zichzelf van het leven te beroven.

Na een aantal jaar kwam hij 4 jongens tegen en werden beste vrienden.


Robbie: Was altijd een fanatieke jongen vooral in voetbal maar toen hij een ongeluk had gehad tijdens het voetballen en zijn been brak, begon hij met dingen filmen en zicht verdiepen in de film industrie.


Milo: Hij is altijd al bezig geweest met muziek alleen wist hij nooit hoe hij moest spelen en laat staan zelf muziek maken. Toen heeft zijn vader hem alles geleerd en sinds dien heeft hij een groot succes met muziek maken en spelen. Zijn jeugd was ook niet altijd even fijn zijn moeder stierf in een auto-ongeluk toen was hij 8 jaar oud.

Raoul: Hij was vroeger altijd de slimste van de klas en alles werd aan hem gevraagd omdat hij het wel wist maar hij wilde helemaal niet slim zijn hij wilde koken en nieuwe dingen leren maken. Later gaat hij kook-video's maken met 4 ander jongens en worden een groot succes.


Koen: Vaak was hij bezig in de ICT groep of in de techniek nooit heeft iets anders zijn aandacht getrokken, hij was altijd bezig met het vernieuwen van de oude technologie, Toen hij 4 andere jongens ontmoette was hij de gelukkigste jongen op de wereld hij heeft eindelijk iets gevonden waar zijn hobby heel goed van pas komt.

"Van Onbekenden tot Herinneringen"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu