yeni ev yeni başlangıç

7 2 0
                                    

  O akşam drew beni kendi evine götürdü.
Beraber flim izledik. Sanırım doğru seçimi yapmıştım Drew bana daha iyi davranıyor ve daha çok seviyordu.

Ama ben onu unutamıyordum.
Ben bunları düşünürken içerden Drew geldi.

Bana körili kendine tavuk çeşnili noodle yapmıştı gülümseyer aldım elindeki noodle ları.

Bir süre film izledik sonra kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

Sabah uyandığımda Drew in yanı da yatıyordum.

Saat 6.00 dı hemen kalktım ve duş aldım.
Ardından dişlerimi fırçaladım, saçlarımı kuruttum ve giyindim sonrasında,
Kahvaltıyı hazırladım ve makyajımı yaptım.

Ardından koşarak Drew in yanına gittim.

"Uyan uykucu!! Hadii!" Dedim
"Beş dakikaaaaaa..." Dedi ama dinlemedim yorganı üzerinden çektim ve onu yere attım.

"BİTTİN KIZIM SEN" diye beni kovalamaya başladı hem gülüyor hem koşuyordum.

Birden Drewin ayağı bir yere takılmış olacakki üzerime düştü.

Üzerimden kalktığında,"Özür dilerim" dedi ve beni elimden tutarak yavaşça kaldırdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimden kalktığında,
"Özür dilerim" dedi ve beni elimden tutarak yavaşça kaldırdı.

Sonrasında kahvaltıya oturduk fakat bir sürü gulitenli ürün vardı. Diyete girmiştim canım çok istiyordu fakat yiyemezdim.

Drew," neden yemiyorsun?" Dedi
"Diyetteyim" dedim ve ağzımı aşşağı doğru kıvırdım ve hem üzgün hemde komik bir surat oluştu.

Ben bu suratı yaparken Drew bir çileği aldı çikolataya batırdı ve ağzıma soktu.

Ağzımdaki çileği çiğnemeye başlarken bana kendi çatalıyla yedirdiğini fark ettim.

Ona gülümsedim.

Bana , " beğendin mi?" Dedi
Bende, "evet" dedim kısa ama anlamlı bir şekilde. O da bana gülümsedi ve yemeğimiz bir süre sonra bitti.

Masadan kalktığımızda saat 7:58 di hemen çantamı hazırlayıp sırtıma taktım ama Beyefendi daha banyo bile yapmamıştı hemen geleceğini söyledi ve banyoya girdi.

Drew banyodan çıktığında üzerini giyinmiş saçlarını yapmıştı.

Onu mutlu bir şekilde karşıladım.

Bana sarıldı ve, " gitmemize gerek varmı?" Dedi

Evet vardı o yüzden onu biraz teşvik etmeliydim bende her çocuğa söylendiği gibi, "okula kadar yarışalımmı?" Dedim

Drew, "gerçektenmi kaç yaşındayız lan biz?" Dedi.

Ona göz devirdim ve koşmaya başladım.

Drew arkamdan , "HEY AMA SEN ONCE BAŞLADIN HAKSIZLIK BU EVİLEYN!!"
Diyordu.

Okula yaklaştığımda onu kontrol etmek için bir süre arkama baktım, sonra bir şeye ,yani birine çarpmış gibi hissettim. Çarptığım kişi de benimle yere yapışıyordu ki bizi zor tuttu.

Tam bana saydırmaya başlayacakken onu gördüm , "Hey önüne baksana-......"
Dedi ve sustu.

Yerdeki çantamı aldı ve bana verdi.

"Evileyn seninle konuşmam lazım" dedi
"Konuşuruz sonra" dedim
"Şimdi" dedi ona muzip bir gülücük attığımda sonunda onun da güller den daha güzel olan gülüşünü bana çevirdi.

"Küsmüyüz?" Dedi.

"İnsan sevdiğine küsermi?" Dedim

Bana sarıldı ve hiç bırakmadı benden, beni kovduğu için özür diledi. Ve dafalarca sarıldı. O sarılmaları o kadar çok seviyordum o kadar huzur veniyordu ki.....

Seviyorum Ama Söyleyemiyorum 🫀🎀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin